SPOILER: LINKSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
ikquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Iemand die LCS kijkt en/of fantasy LCS doet?
Ik kijk alleen NA LCS maar het gaat de laatste tijd niet zo goed met TSMquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Iemand die LCS kijkt en/of fantasy LCS doet?
Arme TSM, is niet meer wat het wasquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:09 schreef SoyFeliz het volgende:
[..]
Ik kijk alleen NA LCS maar het gaat de laatste tijd niet zo goed met TSM
Ze moeten denk ik nogal wennen aan een half nieuw team.
Autisten durven niet te communiceren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Arme TSM, is niet meer wat het wasEerlijk gezegd heb ik niet echt iets met TSM. Het team is voor mijn gevoel elke Split anders.
Dyrus heb ik een tijdje als streamer gevolgd. Wel een grappige gast.quote:
Stream je nog ?quote:
Bjergsen en Dyrus zijn idd awesome^^ Ik weet nog dat Bjergsen vorig seizoen tijdens LCS een prachtige penta haalde met Karma. Eigenlijk wel de reden dat ik Karma mainquote:
Welcome to the League of DRAAAAAAAVEN.quote:
dat is maar een maand geleden ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:33 schreef SoyFeliz het volgende:
[..]
Bjergsen en Dyrus zijn idd awesome^^ Ik weet nog dat Bjergsen vorig seizoen tijdens LCS een prachtige penta haalde met Karma. Eigenlijk wel de reden dat ik Karma main
een goede vayne met cleanse of quicksilver haalt je wither weg en heeft je vrij snel dood. Maar toch nice gedaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:48 schreef Mr_Brownz het volgende:
Vandaag gestart met Ranked Season 4.
9 ranked op een dag, eehhh
Laatste had de enemy vayne (Gold 5) vanaf minuut 3 een triple kill bot -_-''
Maar daar is een Q stack 500+ tanky nasus voor om die lastig te vallen.
Carry Freaking hard:
[ afbeelding ]
Dat klopt ook wel alleen omdat zij keihard de lane won had ze phantomdancer+GUA etc.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:38 schreef blow... het volgende:
[..]
een goede vayne met cleanse of quicksilver haalt je wither weg en heeft je vrij snel dood. Maar toch nice gedaan.
Die thornmail doet 't m. Als Ik vayne was had ik geen BT maar een Cleanse item gehaald. Sowieso IE>BT. En Ik zou nooit jou build hebben gehaald :/ Geen CDR. Ik zou voor Spirit Visage gaan voor de 10% CDR (meer Q Stacks) en de extra heal die je er van krijgt, maar dat is maar 'n tip. Ook is sunfire cape een beetje "Meh".quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:49 schreef Mr_Brownz het volgende:
Ik zorgde in teamfights ook altijd dat ik vayne zo veel mogelijk uit zonede.
Tegen Thornmail wil je juist lifesteal hebben. Lux maakt de fout om als support niet voor peel te zorgen (à la Crucible) zodat Vayne gewoon lifesteal/damage kan bouwen. De fout die Vayne maakt is niet de BT, maar de GA. Dit had even makkelijk een Mercurial Scimitar kunnen zijn zodat je twee maal Wither kunt peelen. En dan is Nasus echt wel dood.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die thornmail doet 't m. Als Ik vayne was had ik geen BT maar een Cleanse item gehaald. Sowieso IE>BT. En Ik zou nooit jou build hebben gehaald :/ Geen CDR. Ik zou voor Spirit Visage gaan voor de 10% CDR (meer Q Stacks) en de extra heal die je er van krijgt, maar dat is maar 'n tip. Ook is sunfire cape een beetje "Meh".
Het beste is om zo snel mogelijk CDR te halen voor je Q-Stacken. In TF's heb je dan je Q constant up en two-hit je die bitches
tegen thornmail is wits end ook goed doe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Tegen Thornmail wil je juist lifesteal hebben. Lux maakt de fout om als support niet voor peel te zorgen (à la Crucible) zodat Vayne gewoon lifesteal/damage kan bouwen. De fout die Vayne maakt is niet de BT, maar de GA. Dit had even makkelijk een Mercurial Scimitar kunnen zijn zodat je twee maal Wither kunt peelen. En dan is Nasus echt wel dood.
neem ghost ipv flash.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:49 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel alleen omdat zij keihard de lane won had ze phantomdancer+GUA etc.
Nasus Tankbuild&500+ damage op Q met Last Wisper doet veel damage.
Ik zorgde in teamfights ook altijd dat ik vayne zo veel mogelijk uit zonede.
[ afbeelding ]
Jinx was verder wel goed, stonden zwaar achter een lange tijd van de game.
Nasus: League of Stacks
Wits end op Adcquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef blow... het volgende:
[..]
tegen thornmail is wits end ook goed doe.
Nooit doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:53 schreef blow... het volgende:
[..]
tegen thornmail is wits end ook goed doe.
uberhaupt nooit of als adc nooit? Als bijvoorbeeld vi of udyr pak ik hem wel eens.quote:
Als ADC nooit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:17 schreef blow... het volgende:
[..]
uberhaupt nooit of als adc nooit? Als bijvoorbeeld vi of udyr pak ik hem wel eens.
Dat is Luxe. Wacht maar, over een tijdje krijg/verlies je gewoon even veel LP. +10/-10 per game. Sterker nog ik had vorig season ook een periode dat ik slechts 7LP won en dat er 12 LP af ging.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:27 schreef Mr_Brownz het volgende:
Zo ben geplaats op silver 3, 1 potje gewonnen +26LP 2 verloren weer terug op 0 -_-''
Last pick dwongen ze me support waarin ik zuig
leer farmen onder tower en splitpush free farmen waneer het kanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef blow... het volgende:
Vayne![]()
Ik speel dr laatste tijd wat vaker en begin steeds beter te worden. Als ik edn goed support heb kan ik best hard carryen daarna maar als ik een slechte support heb ga ik meestal zelf ook ruk. Ligt dan ook aan mij natuurlijk maar hoe moet je als vayne lanen zonder support of met een slechte?
Ohja lekker. Zaterdag. 3 ranked 3 afkers. Toch 1 kunnrn winnen.
hoe moet je slim splitpushen? Als ik push komt er 5 man op me af die allemaal burst bewaren voor als ik bijna dood ben zodat ze zelf de kill krijgen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:43 schreef Liandri het volgende:
[..]
leer farmen onder tower en splitpush free farmen waneer het kan
Goed warden, zo dra je ze niet meer op de map ziet maken dat jhe weg komt en zorgen dat je ream dan evt andere objectives kan pakken (aangezien ze dan met een aantal mensen toch achter jou aankomen houd dat voordeel over aan de andere kanten)quote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef blow... het volgende:
[..]
hoe moet je slim splitpushen? Als ik push komt er 5 man op me af die allemaal burst bewaren voor als ik bijna dood ben zodat ze zelf de kill krijgen.
1v1 zonder ult is juist wel lastig tegen assasins vind ik. Als er een vi op je af komt met ult aa e q aa e ben je dood.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:11 schreef Liandri het volgende:
[..]
Goed warden, zo dra je ze niet meer op de map ziet maken dat jhe weg komt en zorgen dat je ream dan evt andere objectives kan pakken (aangezien ze dan met een aantal mensen toch achter jou aankomen houd dat voordeel over aan de andere kanten)
en hopen dat je team kan rekken zonder zelf te engagen en ge engaged te worden zonder dat jij er bij bent.
Vayne is namelijk gewoon erg gevaarlijk als ze de kans krijgt te splitpushen en daar door voldoende varm krijgt dan heeft ze makelijke de mogelijkheid bijna idereen wel 1 v 1 te slachten.
Vayne is een lastige AD om te spelen in soloqueue. In de early game ben je als AD sowieso afhankelijk van je afhankelijk support en gezien Vayne early een van de slechtste AD's is, ben je veel (te) afhankelijk van je support. Je moet gewoon farmen wat je kunt en niet bang zijn om ook farm te missen als het niet veilig is om te farmen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:43 schreef blow... het volgende:
Vayne![]()
Ik speel dr laatste tijd wat vaker en begin steeds beter te worden. Als ik edn goed support heb kan ik best hard carryen daarna maar als ik een slechte support heb ga ik meestal zelf ook ruk. Ligt dan ook aan mij natuurlijk maar hoe moet je als vayne lanen zonder support of met een slechte?
Ohja lekker. Zaterdag. 3 ranked 3 afkers. Toch 1 kunnrn winnen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 13:43 schreef SoyFeliz het volgende:
Voor mensen die NA LCS kijken: LMQ tegen EG gisteren moet je echt zien. Dat was echt zo close!
En ben heel blij dat TSM nu beter speelt. Denk zelfs dat ze weer helemaal terug zijn^^
EG speelde in het middenstuk van het spel heel erg slecht. Ze stonden de halve game voor en deden helemaal niets met hun voorsprong. LMQ kon zo weer terugkomen en toen werd het inderdaad spannend ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:43 schreef SoyFeliz het volgende:
Voor mensen die NA LCS kijken: LMQ tegen EG gisteren moet je echt zien. Dat was echt zo close!
En ben heel blij dat TSM nu beter speelt. Denk zelfs dat ze weer helemaal terug zijn^^
hij is niet gebuffed maar de laatste maand wordt hij steeds vaker gebanned.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:51 schreef LelijKnap het volgende:
Geen idee, omdat ie altijd banned is weet ik niet eens hoe sterk ie is
tm10. Maar alleen als je aanklikt dat je nieuw bent. Als je experienced oid aanklikt is het vooral bronze enzo.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:01 schreef LelijKnap het volgende:
Klopt het trouwens dat de hele onderlaag (lvl 1 tm ...?) uit smurfs bestaat? Vind het wel leuk eigenlijk, krijg nu van die heel gevarieerde teams bestaande uit mensen uit diamond tot bronze.
De enigste burst mid die niet compleet generfed is...quote:Op zondag 15 juni 2014 19:38 schreef blow... het volgende:
Waarom wordt fizz laatste tijd zoveel gebanned? In bronze dan.
ahum anivia ahumquote:Op zondag 15 juni 2014 23:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De enigste burst mid die niet compleet generfed is...
Anivia is geen assassin. Is te zwaar immobiel en heeft echt niet een One hit-KO zonder feed.quote:
dat is waar. Hoewel anivia wel veel cc heeft en de opponent die wegrent wss toch dood is.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Anivia is geen assassin. Is te zwaar immobiel en heeft echt niet een One hit-KO zonder feed.
Anivia is juist slecht tegen Assassins. Dus alles met een gapcloser werkt goed tegen Anivia. Verder werkt poke ook goed, maar engage absoluut niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:11 schreef blow... het volgende:
[..]
dat is waar. Hoewel anivia wel veel cc heeft en de opponent die wegrent wss toch dood is.
LeBlancquote:Op zondag 15 juni 2014 23:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De enigste burst mid die niet compleet generfed is...
Heel subjectief. Je kan ook beredeneren dat Anivia's passive een assassin juist hard countered.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Anivia is juist slecht tegen Assassins. Dus alles met een gapcloser werkt goed tegen Anivia. Verder werkt poke ook goed, maar engage absoluut niet.
Tja, maar als die geprocced is heb je nog 5 minuten om d'r wel af te maken.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:31 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Heel subjectief. Je kan ook beredeneren dat Anivia's passive een assassin juist hard countered.
Die is al best generfed en de aankomende patch is nog erger, maar ze blijft tot en met deze patch idd viable.quote:
Enkel bij towerdives. Anivia is zo squishy dat earlygame zelfs Assassins haar Egg kunnen mollen. Haar Egg countered inderdaad burst, maar dan wel op een zeer inefficiente manier.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:31 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Heel subjectief. Je kan ook beredeneren dat Anivia's passive een assassin juist hard countered.
ja dus? Een orianna met een zhonya kun je ook killen in de 90 seconden dat die down is. Als anivia met passive up achteraan staat in een teanfight kun je dr iig niet instagibben.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:34 schreef Djurres het volgende:
[..]
Tja, maar als die geprocced is heb je nog 5 minuten om d'r wel af te maken.
Appels en perenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef blow... het volgende:
[..]
ja dus? Een orianna met een zhonya kun je ook killen in de 90 seconden dat die down is. Als anivia met passive up achteraan staat in een teanfight kun je dr iig niet instagibben.
mja oke. Tich kun je anivia niet echt simpel instagibben.quote:
je was toch silver? In welke bronze zit je nu? 1 of 2?quote:
Ik zag hetquote:
B1 is hij nuquote:Op maandag 16 juni 2014 19:09 schreef blow... het volgende:
[..]
je was toch silver? In welke bronze zit je nu? 1 of 2?
Welkom in bronzodiaquote:Op maandag 16 juni 2014 19:24 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik zag het. Hoe krijg je dat voor elkaar?
[..]
B1 is hij nu
deal with it.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:46 schreef Djurres het volgende:
Echt, pure kanker zit er in dit spel.
Mensen die gewoon NIET kunnen spelen.
Wel heb ik gelukkig ooit gehoord dat ze in b1 meer tryharden als in s5, dus hopen dat ik weer snel zilver ben.
Nou nou. Btw er zitten meer mensen in Zilver dan in Brons en geloof mij maar, zo leuk is het niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:46 schreef Djurres het volgende:
Wel heb ik gelukkig ooit gehoord dat ze in b1 meer tryharden als in s5, dus hopen dat ik weer snel zilver ben.
Bijna hele week zelf niet gespeeld. Gister/vandaag 3 potjes gedaan constant flame/afk. Ben weer terug.....zucht.....quote:Op maandag 16 juni 2014 21:46 schreef Djurres het volgende:
2/11 2/10 6/12 misschien moet je is naar jezelf kijken, ipv je teammates teblamen. en je builds zijn ook niet zo tof.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:46 schreef Djurres het volgende:
Tuurlijk, ook ik zal zeker zo nu en dan slecht gaan en slechte engages hebben e.d Maar als je die potjes daarvoor kijk, allemaal fed.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:57 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
2/11 2/10 6/12 misschien moet je is naar jezelf kijken, ipv je teammates teblamen. en je builds zijn ook niet zo tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |