Ja graag.quote:
Geil hoorquote:
Vandaar dat je niet hierheen kwamquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]Nee niet jochie
![]()
Ze kwamen een technische opname doen, ze gaan volgend jaar renoveren hier
Geloof niet dat dit het topic daarvoor isquote:
Nee, je zei dat er niks boven de knie mocht zittenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
jochiee1900?
[..]
lange onderbroeken ftw
Mag ook ergens anders hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Geloof niet dat dit het topic daarvoor is
Ik was het helemaal vergeten, dus moest snel aankleden enzoquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:29 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet hierheen kwam![]()
Haha die man balen dat jij je net aangekleed hadquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik was het helemaal vergeten, dus moest snel aankleden enzo
Zitten op de jouwe te wachtenquote:
Ow wat een leukkiequote:Op donderdag 12 juni 2014 14:32 schreef Myraela het volgende:
Lange jurken.Dan zou ik voor een maxi skirt gaan, met een crop top.
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou echt niksquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:32 schreef Myraela het volgende:
Lange jurken.Dan zou ik voor een maxi skirt gaan, met een crop top.
[ afbeelding ]
Betekend toch niet dat ik niet nog meer wil zienquote:
Wat heb jij in KPD gezet?quote:
Aaaaah toequote:
quote:
Je bedoelt die kwijlreacties?quote:
Ow dus zoeken naar pics van jou daar heeft geen zinquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:42 schreef yats het volgende:
[..]Ik heb geen toegang tot KPD dus ik geloof je op je woord
Nee, en al zou ik toegang hebben, ik post geen pics van mezelf op fok.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow dus zoeken naar pics van jou daar heeft geen zinde teleurstelling
Autch.quote:
jammer joh, ik weet zeker dat de vrouwen ernaar hunkerenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:44 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, en al zou ik toegang hebben, ik post geen pics van mezelf op fok.
quote:
nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
Ik zag vanmorgen op facebook ook een geweldig filmpje, ook zoiets
Nou echt welquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
jammer joh, ik weet zeker dat de vrouwen ernaar hunkeren
Ja ik weet niet hoe ik dat hier kan krijgenquote:
copy url en hier plakken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe ik dat hier kan krijgen
Je was een leuk dansje aan het zoeken voor je zus d'r bruiloft?quote:
Zit ze weer te zeuren ja?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:47 schreef muhahaha het volgende:
Ik begin cue_ wel steeds beter te begrijpen mbt het gebruik van TT's.
Wat danquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:47 schreef muhahaha het volgende:
Ik begin cue_ wel steeds beter te begrijpen mbt het gebruik van TT's.
Dat is die uit de show van Jimmy Fallon.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151544935377330
Geen idee of dat zo werkt
Tieten niet inspirerend vindenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor. Vind de tt alleen weinig inspirerend.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
jammer joh, ik weet zeker dat de vrouwen ernaar hunkeren
nee ik kan niet dansenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je was een leuk dansje aan het zoeken voor je zus d'r bruiloft?
wat haal jij daar voor inspiratie uit dan?quote:
En bedankt hequote:
Waarschijnlijk trekt ie er slagroom van.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:50 schreef zeefje het volgende:
wat haal jij daar voor inspiratie uit dan?
Ik ging echt helemaal stuk vanmorgenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is die uit de show van Jimmy Fallon.
omg cannot find the words to describequote:Op donderdag 12 juni 2014 14:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151544935377330
Geen idee of dat zo werkt
Ik hou meer van wat stevigere tieten..quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier wat tieten voor je:
( . ) ( . )
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk trekt ie er slagroom van.![]()
![]()
Geilquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier wat tieten voor je:
( . ) ( . )
Goed gemaakt ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ging echt helemaal stuk vanmorgen
Ow niet met versiering?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik hou meer van wat stevigere tieten..
( . v . )
Jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt op een mislukte smiley.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja
Deze is helemaal erg:
(_(_):::::::::::::::::::::::::::::::::D ~~
Fijne dag moppiequote:
Die vrouw valt duidelijk op foute types..quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
Jeetje wat is dithttp://olympiczion.nl/index.php/de-demonen-van-bureau-jeugdzorg/
niet afgekeken![]()
Nou ja ik weet verder niks, maar goedquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die vrouw valt duidelijk op foute types..
deze persoonquote:Goh nog een ex-kindertehuis kind, een ervaringdeskundige, oftewel nog een concertartiekampslachtoffer
Want dat was het in mijn beleving eerder. Heb er maar 1 jaar in gezeten (door tragische familie omstandigheden) in 1969 toen ik 4 was.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ja ik weet verder niks, maar goedwel klote dat zo'n kind er de dupe van is nu.
ik word er zelf helemaal emo van /hormonen
krijg ik dan ook een glaasje drinken ?quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
krijg ik dan ook een glaasje drinken ?dankje
quote:
Ik vind zulke dingen een beetje het nadeel van internet. Je weet niet wat de waarheid is, misschien is die vrouw zelf juist degene die fout zat/zit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
Jeetje wat is dithttp://olympiczion.nl/index.php/de-demonen-van-bureau-jeugdzorg/
niet afgekeken![]()
Zou het goed doen op de grill.quote:
ja nou inderdaad, ik heb zelf ervaring met jeugdzorg, en nee dat is niet leuk, voor mij als kind toen. Maar ze deden uiteindelijk wel wat 'goed' voor me was. Althans, de grote lijnen, ze hebben bij mij ook veel fouten gemaakt en ik heb ook dingen moeten ondergaan die ik absoluut niet wilde. Maar als een kind onder de 12 is nu, en toen was dat geloof ik 14 of 15.. dan heb je gewoon niks te zeggen. Maar ze zorgen er in elk geval voor dat je veilig bent.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind zulke dingen een beetje het nadeel van internet. Je weet niet wat de waarheid is, misschien is die vrouw zelf juist degene die fout zat/zit.
Misschien wel, maar dat eerste filmpje is wel hartverscheurend hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:21 schreef Myraela het volgende:
Dat geloof ik ook wel.
En dat zo'n jongen niet naar zijn vader wilt zegt in mijn ogen helemaal niets. Zijn moeder kan hem makkelijk bang hebben gepraat.
Dat is geen waarschuwing hequote:Op donderdag 12 juni 2014 15:25 schreef Myraela het volgende:
Bij een waarschuwing met "We komen je kind ophalen" is er geen kind meer als ze komen, vermoed ik.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:46 schreef Royco1 het volgende:
Zo dat was weer een productief dagje al zeg ik het zelf.
Vanavond even de beamer aansluiten bij een maatje van me en dan heb ik wel een biertje verdiend.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik doe niet mee met de tittiepics-rage.
Vorige topic.quote:
Stomquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik doe niet mee met de tittiepics-rage.
Oh geenzin om terug te kijken.quote:
maar goed dat ik zo hard heb staan trainen dan!quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh geenzin om terug te kijken.
Dus we mogen weer tietjes posten of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door rival op 12-06-2014 17:03:55 ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
maar goed dat ik zo hard heb staan trainen dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2014 17:23:44 ]
nee, nog niet zoals jij wil. Daar moeten we nog even op wachten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En de laatste aflevering van OITNB
Miss Rosa.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En de laatste aflevering van OITNB
quote:
quote:
Nou.quote:
quote:
We kunnen ook weer gaan roddelen en met elkaar uitscheldenquote:
ik mis dat altijd, dus dat lijkt me een strak planquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We kunnen ook weer gaan roddelen en met elkaar uitschelden
Ik mis altijd een deel van de contextquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik mis dat altijd, dus dat lijkt me een strak plan
Heb je ze wel genoeg water gegeven? Of juist te veel?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef Tamashii het volgende:
Leuk dat weer maar al mijn plantjes kappen ermee![]()
Kdenk teveel in te weinig keerquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je ze wel genoeg water gegeven? Of juist te veel?
Weet je zeker dat je katten niet de boel slopen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef Tamashii het volgende:
Leuk dat weer maar al mijn plantjes kappen ermee![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het enorme goddelijke lichaam van rival natuurlijk![]()
Eh wat? Ik heb toch liever de inkijk-foto's van eerder vandaag.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het enorme goddelijke lichaam van rival natuurlijk![]()
Wait what?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Eh wat? Ik heb toch liever de inkijk-foto's van eerder vandaag.
Heb je dat gemist?quote:
Ik zag 'm ook. Zo BAM vol tegen een muur opquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:59 schreef muhahaha het volgende:
Haha door blijven zwaaien
Zie net de klapper van Bob Price bij Isle of Man, jesus wat een klap
Is ook meteen over zo
Van zeefje ja? Enorm bijzonder hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Eh wat? Ik heb toch liever de inkijk-foto's van eerder vandaag.
Niet alleen van mij hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van zeefje ja? Enorm bijzonder hoor.
Ja en ook kansloosquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag 'm ook. Zo BAM vol tegen een muur op
Ik zag enkel myr maar dat is geen inkijk. Wel een leuk bloemetjesding wat ze aan hadquote:
Ja jurkjesquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zag enkel myr maar dat is geen inkijk. Wel een leuk bloemetjesding wat ze aan had![]()
En het is tietgrootte
Huppelquote:
quote:
hoi nippeltje van tweedagen oudquote:
Dat kan ook nogquote:
1 topic terugquote:
Nog geen uur oud bedoel je.quote:
Als ik moet kiezen tussen zeefje en rival is mijn keus niet moeilijk. Dan heeft rival pechquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van zeefje ja? Enorm bijzonder hoor.
Waar is die eigenlijk gebleven?quote:
ik keek scheef, 2 posts en net "nieuw" ja.quote:
Caro heeft ook gepostquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen zeefje en rival is mijn keus niet moeilijk. Dan heeft rival pech
42 minutenquote:
I know, maar daar ging de vergelijking niet tussen.quote:
Jammer, vond haar tips daarover erg nuttig aangezien het vrij herkenbaar was.quote:
ga een maand naar schotland, daar kom je ook tot rustquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer, vond haar tips daarover erg nuttig aangezien het vrij herkenbaar was.
Wow, dat ziet er heerlijk uit.quote:
Primaquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mu boefje.
Hoe is het met je meisje?
quote:
Goed charme-offensief.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ziet er zelf lekker uit.
gr gr
Is ze geslaagd, ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er nog 2. Kom maar halen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze geslaagd, ja?Op alle frontenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
je bent een manmens?quote:
Zeef is niet te hosselen.quote:
voor de nieuwsgierigen. Ben jij een vent of een vrouw.quote:
Oke.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:25 schreef Nippeltje het volgende:
[..]
Ja maar dan hou ik nog wel van tieten
ja, ik kom kruipend, achteruit.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:27 schreef zeefje het volgende:
Ik heb net 2 chantilli's op
[ afbeelding ]
Ik ken jou toch niet, hè?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:25 schreef Nippeltje het volgende:
[..]
vandaag welquote:
Ja.quote:
Rust is niet de oplossing. Er speelt meer mee. Ik ben vorig jaar ook een maand er tussenuit geweest en hoewel dat erg lekker was heeft het geen structurele oplossing gebracht.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ga een maand naar schotland, daar kom je ook tot rust
Jullie houden wel van hetzelfde geloof ik.quote:
misschien hulp zoeken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:30 schreef yats het volgende:
[..]
Rust is niet de oplossing. Er speelt meer mee. Ik ben vorig jaar ook een maand er tussenuit geweest en hoewel dat erg lekker was heeft het geen structurele oplossing gebracht.
[..]
Jullie houden wel van hetzelfde geloof ik.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:32 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Van die vrieslolly's 10 voor 1,-.
Hier altijd in huis
baahhhhhquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:32 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier altijd in huis
Vertel eens iets over jezelf.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:25 schreef Nippeltje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:32 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier altijd in huis
zijn dit een soort solero's? dan wil ik er wel éénquote:
Heb ik al gedaan. Al weet ik zelf wat het probleem is en hoe het op te lossen.quote:
de prijs is ook gewoon erruug cheapassquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier ook. Kinderen vinden ze erg lekker.
maaar?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:34 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Al weet ik zelf wat het probleem is en hoe het op te lossen.
leeftijd, woonplaats, naam, lievelingskleur en eten of je een foklul hebt en of je op vrouwen of mannen valtquote:
en of je kinderen hebt, of je katten hebt, of je een relatie hebt, hoe je woont, of je mooie tanden en polsen hebt. tattoos. piercings, beroep.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
leeftijd, woonplaats, naam, lievelingskleur en eten of je een foklul hebt en of je op vrouwen of mannen valt
ja ik ben niet zo creatiefquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en of je kinderen hebt, of je katten hebt, of je een relatie hebt, hoe je woont, of je mooie tanden en polsen hebt. tattoos. piercings, beroep.
Vergeet t maarquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
leeftijd, woonplaats, naam, lievelingskleur en eten of je een foklul hebt en of je op vrouwen of mannen valt
oh ik weet wie je bent.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef Nippeltje het volgende:
[..]
Vergeet t maar
Ik kom uit de buurt van Rotterdam en daar moeten jullie t voorlopig mee doen
gewoon 100 tegelijk inslaan. heeft ook weinig ruimte in dr vriezer nodigquote:
oh dan woon ik zo ongeveer het dichtste bijquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef Nippeltje het volgende:
[..]
Vergeet t maar
Ik kom uit de buurt van Rotterdam en daar moeten jullie t voorlopig mee doen
als je geen kloon bent, waarom registreer jij jezelf dan op fok en kom je in deze slow chat?quote:
Gebeurt dat zo weinig?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als je geen kloon bent, waarom registreer jij jezelf dan op fok en kom je in deze slow chat?
Gewoon een soort blokkade ergens die me weerhoud de juiste stappen te zetten.quote:
Ja mini nepperds. Van de lidlquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zijn dit een soort solero's? dan wil ik er wel één
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mini nepperds. Van de lidl
1,99
je leest mee op fok of in deze reeks?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:38 schreef Nippeltje het volgende:
Ik lees al een tijdje mee en dacht bij mezelf laat ik ook es meediscusseren
Beidenquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je leest mee op fok of in deze reeks?
Wat is er volgens jou zo interessant aan deze reeks dat je die "al een tijdje leest"?quote:
T leest lekker wegquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou zo interessant aan deze reeks dat je die "al een tijdje leest"?
ik ga dit interview straks samenvatten.quote:
Ja, er is ook geen ander onderwerp momenteel. Dus dan ben jij wel even het middelpunt. Begrijp je?quote:
Ik snap hetquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, er is ook geen ander onderwerp momenteel. Dus dan ben jij wel even het middelpunt. Begrijp je?
Je ziet het he?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet al precies hoe je moet reageren he?
wonderlijk he? maar ja; nippel leest dan ook al wel even mee...quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet al precies hoe je moet reageren he?
zijn we irritant? :$quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas, MK, wanneer gaan jullie samenwonen?
Niet nodig ik hoor inmiddels bij het meubilairquote:
Ik zie nu net dat filmpje van jou. Heftig. Hoewel ik dit wereldje uit de praktijk ken en begrijp hoe het werkt blijft het altijd hartverscheurend om te lezen of in dit geval te zien/horen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, er is ook geen ander onderwerp momenteel. Dus dan ben jij wel even het middelpunt. Begrijp je?
Sowieso, lekker bankje om op schoot te kruipenquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet nodig ik hoor inmiddels bij het meubilair
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sowieso, lekker bankje om op schoot te kruipen
ik heb zelf tot mijn 18e ook jeugd en pleegzorg gehad. Ik weet het inderdaad ook hi5. Maar ik vind die moeder ongeloofwaardig overkomen in het eerst filmpje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie nu net dat filmpje van jou. Heftig. Hoewel ik dit wereldje uit de praktijk ken en begrijp hoe het werkt blijft het altijd hartverscheurend om te lezen of in dit geval te zien/horen.
Ik kan me niet herinneren dat jij bij mij op schoot hebt gezeten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sowieso, lekker bankje om op schoot te kruipen
Kids? Nee. Katten? Nee. Relatie? Nee. Ik woon in een appartement. Ik heb geen mooie tanden (zwart/geel). Polsen zo dik als bielzen. Tattoos? Ja 1, maar daar blijft het niet bij. Piercings? Nee vroeger wel gehad.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en of je kinderen hebt, of je katten hebt, of je een relatie hebt, hoe je woont, of je mooie tanden en polsen hebt. tattoos. piercings, beroep.
omdat ik niet durfquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat jij bij mij op schoot hebt gezeten.
En dan nog. Zeg je nou dat ik dik ben
perfect, trouwen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kids? Nee. Katten? Nee. Relatie? Nee. Ik woon in een appartement. Ik heb geen mooie tanden (zwart/geel). Polsen zo dik als bielzen. Tattoos? Ja 1, maar daar blijft het niet bij. Piercings? Nee vroeger wel gehad.
Echt heel sneu inderdaad. Dat ligt echt niet aan de hormonen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb zelf tot mijn 18e ook jeugd en pleegzorg gehad. Ik weet het inderdaad ook hi5. Maar ik vind die moeder ongeloofwaardig overkomen in het eerst filmpje.
hartverscheurend is het om dat kind te horen. kreeg er tranen van aan het beginmaar dat zijn vast mijn hormonen.
nou behoorlijk jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Echt heel sneu inderdaad. Dat ligt echt niet aan de hormonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |