Pls, alsof jij zoiets zou vasthouden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Lvl 80 orcs en 800 kg tillen maar een foto-album afkijken, ho maar. Pussyboys.
Haha wat een slappie hee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaag ging mijn maat legpressen met 520kg. 19 jaarIk voel me slap.
Voor geen goud, maar heb wel gefascineerd hele album gechecktquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pls, alsof jij zoiets zou vasthouden.
Met of zonder jeukende benen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor geen goud, maar heb wel gefascineerd hele album gecheckt.
Dramaquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef VeerEli het volgende:
Verdomme, al die kk spoilers over GoT en geen 1 is waar gewoon
Faggots
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef VeerEli het volgende:
Verdomme, al die kk spoilers over GoT en geen 1 is waar gewoon
Faggots
trashlifequote:Op donderdag 12 juni 2014 20:51 schreef Gridlok het volgende:
Lekker in je onderbroek en wifebeater rondlopen, whitetrash.
Okéquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Hahaha iemand zei net dat ik op Justin Timberlake ;D ;D
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Hahaha iemand zei net dat ik op Justin Timberlake ;D ;D
Haar zo gedaan dat het lijkt of ik nu een matje heb.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
trashlifeonderbroek wifebeater op balkon
Relaxed.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:50 schreef tetouaribo het volgende:
Terasje pakken is eigenlijk precies het zelfde als hangen op straat. Just sayin.
Weet ik ook niet helemaal zeker, ask je fysioguyquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je een van de koppen in zo'n uitgerekte positie meer aansprak, maar I could be wrong.
Doe die cable curls met een V stang maar misschien idd vervangen door DBs.quote:[..]
Nee ik bedoel supinatie tijdens de beweging, zoals bij dumbbell curls waarbij je onderaan een neutrale positie hebt en dan naar supinatie gaat bovenaan de beweging. Is niet per se nodig als je die cable curls met rechte stang doet, maar vind ik goed, lekker squeezen.
Ik wil dikke erector trunci dus misschien moet ik ze maar wel doen als ik dat wilquote:[..]
Meh, deadlifts zijn voor bodybuilding niet nodig. Ik vind het wel een goede oefening voor back thickness.
In mijn optiek gebruik je je core al veel bij het correct uitvoeren van je oefeningen. Als ik met een compound oefening bezig ben span ik mn core kanki hard aan. Nu als beginner heb ik er niet veel behoefte aan maar misschien later wel.quote:Geen core werk trouwens? Zou ik wel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |