Echt wel, vroeg aan een of andere glazenboy of ie je gezien had, maar hij was bang te vertellen waar je was.quote:
- Borst: zou een van de 2 presses met barbell doen, en dan om de zoveel tijd afwisselen welke van de 2quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Chest/Triceps:
Flat DB press
Incline DB press
Cable crossover
Pec dec (kk ding, moet deze vervangen of mn linker schouder stabiliseren)
Dips
Cable pushdown
Cable pushdown reverse grip
Back/Biceps
Pull ups
Lat pulldown
T-bar row
Cable seated row
Preacher curl
Cable curl
Legs/Shoulders
DB shoulder press
Military press
Upright row
Lateral raise
Rear delt fly
Face pull
Squats
Lunges
Leg press
Leg curl
Shrugs doe ik 2x per week bij mn rug en schouder training.
Alle oefeningen 4 sets. Compounds om en nabij de 8 reps en isolation 10-12
Goed punt, ben begonnen met DB presses omdat ik merkte dat er nogal wat krachtsverschil was tussen li en re en zodat ik het gewicht makkelijker kan droppen als ik niet meer kan. Eens tijd om dat te veranderen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Echt wel, vroeg aan een of andere glazenboy of ie je gezien had, maar hij was bang te vertellen waar je was.
[..]
Borst - zou een van de 2 presses met barbell doen, en dan om de zoveel tijd afwisselen welke van de 2
AFAIK is de reverse grip pushdown voor je caput longumquote:Triceps - je moet ook iets boven je hoofd doen om die ene kop die je dan gebruikt goed aan te pakken
Que? Bedoel je niet pronatie? Preacher curls en cable curls zijn beide in een (submaximale) supinatie.quote:Biceps - zou ook iets met supinatie tijdens de beweging doen
Dacht ik al ja, thanks.quote:Schouders - you don't need 2 presses, schrap er een
Ai.quote:Benen - meer hamstring werk, bijv. Romanian (haha) deadlifts
Doe ik nu omdat ik maar 3x per week ga, binnen kort wil ik 4x per week en dan schouders en benen splittenquote:- Zou benen en schouders ook absoluut niet op 1 dag doen
Omdat ik een gaytje ben, heb deze al vaker gehoord ja.quote:- Waarom geen regular deadlifts? Is niet per se nodig verder
http://imgur.com/gallery/9VqEmquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Epic gifs.
Daar kwam die wormpic van net vandaan lul. Nasty as fuck iddquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
http://imgur.com/gallery/9VqEm
Dit al gezien?
binnensmonds gebraakt met koude rillingen over mijn rug.
Mits je goed op form let (niet zwaarder gaan dan je zwakste kant aankan met fatsoenlijke form dus) zou dat met barbell ook wel bij moeten trekken. Verder niks mis met dumbbell presses maar ik vind het persoonlijk fijner om niet allebei in 1 training met dumbbells te doen, heb dan teveel moeite met stabilisatie bij de laatste sets.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goed punt, ben begonnen met DB presses omdat ik merkte dat er nogal wat krachtsverschil was tussen li en re en zodat ik het gewicht makkelijker kan droppen als ik niet meer kan. Eens tijd om dat te veranderen.
Oh, dacht dat je een van de koppen in zo'n uitgerekte positie meer aansprak, maar I could be wrong.quote:[..]
AFAIK is de reverse grip pushdown voor je caput longum
Nee ik bedoel supinatie tijdens de beweging, zoals bij dumbbell curls waarbij je onderaan een neutrale positie hebt en dan naar supinatie gaat bovenaan de beweging. Is niet per se nodig als je die cable curls met rechte stang doet, maar vind ik goed, lekker squeezen.quote:[..]
Que? Bedoel je niet pronatie? Preacher curls en cable curls zijn beide in een (submaximale) supinatie.
Gelukkig.quote:Doe ik nu omdat ik maar 3x per week ga, binnen kort wil ik 4x per week en dan schouders en benen splitten
Meh, deadlifts zijn voor bodybuilding niet nodig. Ik vind het wel een goede oefening voor back thickness.quote:[..]
Omdat ik een gaytje ben, heb deze al vaker gehoord ja.
Heb hem niet afgekekenquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daar kwam die wormpic van net vandaan lul. Nasty as fuck idd.
Damn nature u scary. Tevens niks van dat alles gezien daar gelukkig, anders was ik gelijk gillend als een keukenmeid naar huis gezwommen met 120 km/h.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
http://imgur.com/gallery/9VqEm
Dit al gezien?
binnensmonds gebraakt met koude rillingen over mijn rug.
quote:
Lvl 80 orcs en 800 kg tillen maar een foto-album afkijken, ho maar. Pussyboysquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Damn nature u scary. Tevens niks van dat alles gezien daar gelukkig, anders was ik gelijk gillend als een keukenmeid naar huis gezwommen met 120 km/h.
-3 oef. borst is wel genoeg en 1/max 2 voor triceps. Is maar een kutklein spiertje (nou ja bij mij iets groter dan aahaha hahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Chest/Triceps:
Flat DB press
Incline DB press
Cable crossover
Pec dec (kk ding, moet deze vervangen of mn linker schouder stabiliseren)
Dips
Cable pushdown
Cable pushdown reverse grip
Back/Biceps
Pull ups
Lat pulldown
T-bar row
Cable seated row
Preacher curl
Cable curl
Legs/Shoulders
DB shoulder press
Military press
Upright row
Lateral raise
Rear delt fly
Face pull
Squats
Lunges
Leg press
Leg curl
Calf raise
Shrugs doe ik 2x per week bij mn rug en schouder training.
Alle oefeningen 4 sets. Compounds om en nabij de 8 reps en isolation 10-12
Nee.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:30 schreef VeerEli het volgende:
Ey je kon toch via FB een foto oid plaatsen, en hem dan klaarzetten voor bijvoorbeeld morgen?
Dat je dan op ''oke'' drukt en dat hij dan op je gekozen tijdstip hem de dag erna pas echt online gooit?
Kan er niks over vinden nu, weet iemand dit toevallig?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:30 schreef Modus het volgende:
3 oef. borst is wel genoeg en 1/max 2 voor triceps. Is maar een kutklein spiertje (nou ja bij mij iets groter dan aahaha haha )
-evenzo 3 oef. rug is ook wel genoeg, tevens immer front lat pulleys doen, niet in je nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |