abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140993507
Het verschilt, maar Nederlandse mannen zijn eigenlijk nooit wat. Ik zie wel erg veel aantrekkelijke heren met potentie van rond de 30, maar die komt zelden goed tot uiting .

Het valt me op dat ze zichzelf zo gauw verslonzen. Zodra ze onder de pannen zijn laten ze moeder de vrouw hun kleding uitzoeken en het moet allemaal zo casual met spijkerbroeken lelijke colberts. Geen echt mooie kleding die de mannelijkheid benadrukt. En niks rijpen als wijn, want daarvoor moet je eerst een echte man worden. ;(

Hun slappe persoonlijkheid compenseert dat ook niet bepaald. Het merendeel zijn van die ruggengraatloze pleasers als het op vrouwen aankomt. Zo weinig assertiviteit en passie. Allemaal van dat poldergedoe om zich maar aan te passen aan de vrouw en hopen op pussy. Neem gewoon eens het fucking voortouw met overtuiging.
En dat zie je ook echt terug in die uitstraling mijn inziens. De saaiheid en gebrek aan passie stralen er vanaf.
pi_140993583
Komend seizoen bij de KRO op Nederland 1: Vrouw zoekt boer.
pi_140993594
ik heb een sixpack en sla gewoon vrouwen
pi_140993614
In een topic over vrouwen zouden de eerste 10 reacties van zo'n stereotype als hierboven beschreven wordt reeds geplaatst zijn vol instemming.

Ik verwacht echter dat in dit topic de TS wordt aangevallen terwijl dat in die trieste antivrouwtopics veel minder het geval is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2014 16:11:41 ]
pi_140993628
Mooi dat TS klaagt over mannen terwijl Nederlandse vrouwen wat dat betreft het dieptepunt zijn, met hun korte rode haren :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_140993638
Het is niet zozeer de man alleen - heb je ook het gros van de Nederlandse vrouwen weleens bekeken? Alles lijkt op elkaar, shopt bij de zelfde "online" shops, heeft hetzelfde kapsel. Nee, voor een man werkt dat ook niet inspirerend.

Ik denk dat het van twee kanten komt. In andere landen wordt er gelukkig nog echt werk gemaakt van hoe men eruit wilt zien.
pi_140993643
Samengevat: TS gaat van de zomer op zoek naar exotische lullen.
pi_140993645
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:11 schreef bijdehand het volgende:
Mooi dat TS klaagt over mannen terwijl Nederlandse vrouwen wat dat betreft het dieptepunt zijn, met hun korte rode haren :r
Misschien is er een verband en houden die twee stereotypes elkaar in stand.
pi_140993694
Waarschijnlijk zien ze alleen maar 'vrouwen' zoals TS en denken ze "daar doen we het niet voor". En gaan vervolgens op zoek naar iets beters. Waar ze zich vervolgens wel leuk voor kleden, wel douchen en zich niet als een boer gedragen. Hetgeen immers meer op het niveau van TS is.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_140993695
quote:
14s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:11 schreef Chai het volgende:
In een topic over vrouwen zouden de eerste 10 reacties van zo'n stereotype als hierboven beschreven wordt reeds geplaatst zijn vol instemming.

Ik verwacht echter dat in dit topic de TS wordt aangevallen terwijl dat in die trieste antivrouwtopics veel minder het geval is.
Ik verwacht hetzelfde.

TS is een gore feminist
TS verlangt naar negerlul
etc.
wat kijk jij
pi_140993708
quote:
3s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Misschien is er een verband en houden die twee stereotypes elkaar in stand.
Misschien wel ja.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_140993727
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:14 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Ik verwacht hetzelfde.

TS is een gore feminist
TS verlangt naar negerlul
etc.
Inderdaad. Al die zachte eieren schuiven natuurlijk liever de schuld af op anderen in plaats van eens wat ruggengraat te tonen en te erkennen dat zij net zo goed onderdeel van het probleem zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2014 16:15:38 ]
  donderdag 12 juni 2014 @ 16:16:00 #13
155616 Proximo
For god, king & country
pi_140993750
Nederlanders doen in vergelijking met zuidelijke landen geen reet aan hun uiterlijk, verhuis
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_140993755
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:15 schreef Chai het volgende:

[..]

Inderdaad. Al die zachte eieren schuiven natuurlijk liever de schuld af op anderen in plaats van eens wat ruggengraat te tonen en te erkennen dat zij net zo goed onderdeel van het probleem zijn.
En wat heb jij te bieden, pretentieloze cocksuckdildo?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_140993766
TS verlangt naar een dikke negerlul die haar slaat en vernedert
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_140993784
Terechte klacht, Nederlandse jongens zijn vele malen knapper.
pi_140993785
quote:

[..]

Doe jij dat dan ook ;(
pi_140993807
Hier in Spanje bij het strand merk je heel duidelijk dat vrouwen daadwerkelijk bezig zijn met hun lichaam/kleding, mannen overigens ook.
Not here to provoke, here to educate.
  Forum Admin donderdag 12 juni 2014 @ 16:18:59 #19
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_140993844
Had jij niet met een FOK!ker?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_140993849
quote:

[..]

TS is een hoer
TS kan niet concurreren met Aziatische en Latijns-Amerikaanse vrouwen
TS is lelijk
Vrouwen die een mening hebben :')
Vrouwen''logica'' :')
TS laat zich uitwonen door buitenlanders
TS heeft 5 mokkakinderen
wat kijk jij
pi_140993877
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

TS is een hoer
TS kan niet concurreren met Aziatische en Latijns-Amerikaanse vrouwen
TS is lelijk
Vrouwen die een mening hebben :')
Vrouwen''logica'' :')
TS laat zich uitwonen door buitenlanders
TS heeft 5 mokkakinderen
qft
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_140993911
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:11 schreef bijdehand het volgende:
:Y :Y :Y
pi_140993986
TS is een lelijke dikke gore feminist en kan niet concurreren aan Latijns-Amerikaanse vrouwen.
pi_140993995
en ze is hoer
  donderdag 12 juni 2014 @ 16:24:32 #25
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_140994023
Je zoekt in een ander wat je mist in je zelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')