7 euro extra betalen voor knightrider effect, is dat het waard? Tuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef shiznuts het volgende:
Anyways.
Ik kwam eigenlijk om iets te delen... (wel ff [EU] kiezen)
[ afbeelding ]Nieuwste intellicharger. Vrij scherp geprijsd, vind 'em elders zo snel niet onder de 35-39 USD.
Ja en bedankt. Nu ben ik weer 22 euro lichter.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:16 schreef shiznuts het volgende:
nyways.
Ik kwam eigenlijk om iets te delen... (wel ff [EU] kiezen)
Nieuwste intellicharger. Vrij scherp geprijsd, vind 'em elders zo snel niet onder de 35-39 USD.
Waar gekocht? Via Tmart? Banggood?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef Duconda het volgende:
Ook maar eens een SJ4000 besteld, het heeft even geduurd maar ik heb een excuus gevonden![]()
Ik moet tijdens onze vakantie ons zoontje natuurlijk wel in het zwembad kunnen filmen
Ik bedenkt me trouwens net dat ondanks dat ik dit topic echt al jaren volg (en heel wat aankopen in China heb gedaan) dit de eerste keer is dat ik ook daadwerkelijk iets post.
geen slechte keuzequote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef Duconda het volgende:
Ook maar eens een SJ4000 besteld, het heeft even geduurd maar ik heb een excuus gevonden![]()
Ik moet tijdens onze vakantie ons zoontje natuurlijk wel in het zwembad kunnen filmen
Ik bedenkt me trouwens net dat ondanks dat ik dit topic echt al jaren volg (en heel wat aankopen in China heb gedaan) dit de eerste keer is dat ik ook daadwerkelijk iets post.
Ik was ook al op zoek, heb alleen deze nog gevonden:quote:Op maandag 16 juni 2014 16:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog wel steeds opzoek naar een lens cap of iets dergelijks om lensje te beschermen tijdens transport (zonder waterproofcase)
Monkey al wat gevonden (in lokale bouwmarkt ofzo wat eventueel past?)
Ik dacht dat een Lenscover van de Hero2 camera ook past op de SJ4000.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
geen slechte keuze
SJ4000 gebruik ik serieus elke dag nog sinds mijn aankoop xD..
Ik ben alleen nog wel steeds opzoek naar een lens cap of iets dergelijks om lensje te beschermen tijdens transport (zonder waterproofcase)
Das eigenlijk het enige wat ik slecht vind gemaakt aan de SJ4000quote:Op maandag 16 juni 2014 17:03 schreef igi0n het volgende:
Aangezien dit toch onderhand een SJ4000 topic is geworden: weet iemand hoe je op de camera zelf een video kan verwijderen?
edit: al gevonden. Gaat via het menu ipv via de player zelf
Wat ik ga doen als ik m heb, is t SD kaartje in mn mobiel stoppen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
Das eigenlijk het enige wat ik slecht vind gemaakt aan de SJ4000
ik had liever die optie gezien in de player..
Maar nu moet je dus het filmpje dat je wil verwijderen in de player selecteren,
dan nog een keer op mode knop drukken > delete current..
dan zie je licht de video/foto op het menu achtergrond.. maar het is allemaal slecht te zien zo..
en kans is groot dat je op deze wijze verkeerde filmpjes verwijderd
das niks waard om steeds te switchenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wat ik ga doen als ik m heb, is t SD kaartje in mn mobiel stoppen.
Dan heb je gewoon mooi en groot beeld, en kan je makkelijker dingen verwijderen enzo
Schermpje ga ik toch alleen maar gebruiken om te kijken of alles goed in t frame is
Deze net binnen gehad, de grote past inderdaad op de waterdichte case.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
geen slechte keuze
SJ4000 gebruik ik serieus elke dag nog sinds mijn aankoop xD..
Klopt, kan ze alleen nergens vinden. Ik ga geen 10 euro betalenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:43 schreef wimbo het volgende:
[..]
Ik dacht dat een Lenscover van de Hero2 camera ook past op de SJ4000.
(Welke ik zo ga bestellen)
(micro?) USBquote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef ongelovelijk het volgende:
Ik heb een Xiaomi powerbank gekocht alleen weet iemand hoe ik dit apparaat zelf oplaad?
Deze lijkt mij passen:quote:Op maandag 16 juni 2014 18:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Deze net binnen gehad, de grote past inderdaad op de waterdichte case.
De kleine is te groot voor de cam zelf.
Wel een stoelpoot dop gevonden die 20mm zou moeten zijn maar die was 19mm, heerlijk![]()
[ afbeelding ]
[..]
Klopt, kan ze alleen nergens vinden. Ik ga geen 10 euro betalen
Nee die is voor over de casequote:Op maandag 16 juni 2014 18:51 schreef wimbo het volgende:
[..]
Deze lijkt mij passen:
http://www.focalprice.com(...)ck.html?SSAID=465956
Alleen is FocalPrice niet mijn favo shop.
Dit sowieso inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:51 schreef Downstar het volgende:
[..]
das niks waard om steeds te switchen..
ach als je kaartje groot zat is (lees 32 GB ofzo) dan kan je bij thuiskomst hem gewoon even aan de de pc gooien.. verwijder je dan de zooi
Zou je a.u.b je post willen aanpassen deze camera lijkt wel erg veel op de SJ4000!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:40 schreef shiznuts het volgende:
Lenscover die ik heb voor m'n GoPro's komt gewoon van AliExpress, gratis bij een bare naked case.
[ afbeelding ]
Zat geloof ik ook eentje bij voor over de hele voorkant van de underwatercase. Kan dan niet zo duur zijn.
[..]
Dit sowieso inderdaad.Ga ik niet voor lopen priegelen op dat ding zelf.
Wi-Fi zou echter een leuke toevoeging zijn eventueel...
Ja Downstar, ga eens navraag doen voor onsquote:Op maandag 16 juni 2014 21:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pakketje staat al 2 weken op 'Dispatch pre-alert' bij Malaysia Post
Heb jij er ook last van?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja Downstar, ga eens navraag doen voor ons
Jup, zie mijn post een stukje terug over de status.quote:
Had iets gelezen over Malaysia Post dat ze opzoek waren naar pakketjes met LiPo accu's.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jup, zie mijn post een stukje terug over de status.
Deze evt: http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item461d02724fquote:Op maandag 16 juni 2014 21:35 schreef larry_flynt het volgende:
Kwam toevallig een opbergtas voor mijn SJ4000 tegen. Iemand een betere of goedkopere?
http://www.aliexpress.com(...)oPro/1793508453.html
Speedbump :p (moet het snel ff wete)quote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef l0lownkill het volgende:
Tot wanneer zijn de coupons van BG en tmart geldig voor de sj4000?
Als je 'em nu gewoon haalt, hoef je er niet achter te komen wanneer 'ie verlopen is.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:15 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Speedbump :p (moet het snel ff wete)
Thanks! Meteen maar besteld. Nu wachten op mijn sj4000!quote:Op maandag 16 juni 2014 21:45 schreef igi0n het volgende:
[..]
Deze evt: http://www.ebay.com/itm/S(...)&hash=item461d02724f
Of deze, is iets groter: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item2589de433f
Onbekend, ik heb nergens een datum gezien, alleen je bent goedkoper uit met Tmart. $82 dacht ik ipv $86 bij bgquote:
Heb er een mail aan gewaagd.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had iets gelezen over Malaysia Post dat ze opzoek waren naar pakketjes met LiPo accu's.
Misschien dat we er steekproefsgewijs uit zijn gekozen.
Deel even de uitkomst als je wiltquote:Op maandag 16 juni 2014 23:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb er een mail aan gewaagd.
Wacht het even af.
Er is nog tijd zat, alleen wil voor de zekerheid even de juiste status weten.
Ik moet wachten op mijn paydayquote:Op maandag 16 juni 2014 22:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als je 'em nu gewoon haalt, hoef je er niet achter te komen wanneer 'ie verlopen is.
Whehe, gaat 'ie me een trackcode geven met RS12xxxxxxx12NL. Wat is deesche.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:44 schreef shiznuts het volgende:
Hmm, AliExpress seller reageert met 'we would ship out and upload the tracking number for you today, please check later'. Well, let's see.
Zag het ook bij BG van de week.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:26 schreef RobertNL het volgende:
netherlands direct mail met tracking. Postnl bied dat sinds kort goedkoper richting Europa. Vandaar dat DX het ook is gaan aanbieden. Iets duurder maar wel veel sneller dan swe post dacht ik.
Die hebben het al een poosje. Maar waar ze eerder voor kleine items al 6/7 dollar extra verzendkosten vroegen is dat nu nog maar een paar centquote:
Hoezo? het zijn al voorgesneden stukkenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:32 schreef shiznuts het volgende:
Die uitsnedes moet je sowieso zelf doen, dus dat is geen probleem.
'k Heb deze: http://www.amazon.de/dp/B00FWMZUEM/ .
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item2589de433fquote:100% Brand New,High Quality!
Keep your GoPro accessories in one place
Easy to use. Special foam cut to fit the camera with it's housing room for accessories/cables
Color: Black
Fit for: Gopro Hero 1 2 3 3+
Size:23*17.5*6.5cm
This is a middle size, if you need small size or large size,Please find on my store! Thank you!
Die heb ik gisteren gekocht. Kut moet ik met een mes aan de gang :,)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:37 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoezo? het zijn al voorgesneden stukken
bijvoorbeeld bij:
[..]
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item2589de433f
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |