+/-45 euro was het volgensmijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef Zspirit het volgende:
Vet ding, zie m vaker langskomen, wat heb ervoor betaald?
Alleen headphones, Er zal ooit nog wel een DAC bij komen maar dit zal voor nu genoeg zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:37 schreef Zspirit het volgende:
Oke en gebruik je dat alleen voor koptelefoons of ook als voorversterker voor stereo eindversterkers? Ik heb namelijk een buizen versterker dus weet eigenlijk niet of dat dan uitmaakt.
Ja dat vind ik dus ook vervelend. Wil die speaker kopen maar wil uiteraard geen neppe. Al helemaal niet wanneer er nog geen verschillen in kwaliteit bekend zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:38 schreef Tosti-vreter het volgende:
Ik lees indd ook op Tweakers over neppe Earsons van Bangood.. Staat wel Earson logo op, speaker doet het erg goed. Maar hoefde inderdaad geen pairing key in te voeren! Wie weet er meer van?
Ik heb er ook best wel veel voor vrienden bij BG besteld en wat mij wel op is gevallen is dat de 2013 modellen wat luider zijn. Nog nooit een zonder logo gezien.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:01 schreef fastbazz het volgende:
Ik heb er gisteren eentje besteld bij BG. Zodra die binnen is zal ik verslag uitbrengen. En of je nou wel of geen pairing code moet invoeren maakt me niets uit.
Dat pairen hoefde ik ook niet (en ik had hem van MisterTao af toen hij nog niet populair was).quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:38 schreef Tosti-vreter het volgende:
Ik lees indd ook op Tweakers over neppe Earsons van Bangood.. Staat wel Earson logo op, speaker doet het erg goed. Maar hoefde inderdaad geen pairing key in te voeren! Wie weet er meer van?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:40 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook vervelend. Wil die speaker kopen maar wil uiteraard geen neppe. Al helemaal niet wanneer er nog geen verschillen in kwaliteit bekend zijn.
1 persoon roept iets en er is blinde paniek. Zou er vooralsnog vanuit gaan dat het gewoon (toevallig) een versie zonder logo is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:08 schreef N22 het volgende:
Ben wel geïnteresseerd in hoe die neppe Earson er uit ziet, lijkt me dat er toch echt wel minieme verschillen waarneembaar zijn.
Dat zal het zijn. Banggood verkoopt ze toch zonder doos? Wellicht bestellen ze ze gewoon bulk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:36 schreef Tosti-vreter het volgende:
Ik heb de versie met het kleinere ''klepje'', handleiding is inderdaad zwart-wit en er staat geen Earson logo op de handleiding, maar wél op de speaker itself.
Dat lijkt mij niet erg waarschijnlijk, maar het zou kunnen. Ben tevreden met mijn speaker in ieder geval. Hoe lang houdt de accu het uit bij jou?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:25 schreef RobertNL het volgende:
Zou er vooralsnog vanuit gaan dat het gewoon (toevallig) een versie zonder logo is.
Haha je hebt wel een beetje gelijk hoor! Maar ben niet in paniek. Maar vind het gewoon interessant. Als je dan ziet dat banggood nu in eens wel neppe powerbanks levert verbaasd me dat ook enorm. Wie weet hebben die inkopers ook moeite met echt van nep onderscheiden of experimenteren ze met verschillende leveranciers ofzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat pairen hoefde ik ook niet (en ik had hem van MisterTao af toen hij nog niet populair was).
[..]
[..]
1 persoon roept iets en er is blinde paniek. Zou er vooralsnog vanuit gaan dat het gewoon (toevallig) een versie zonder logo is.
[..]
Dat zal het zijn. Banggood verkoopt ze toch zonder doos? Wellicht bestellen ze ze gewoon bulk.
Zou het mij zo kunnen voorstellen, ze bieden hem gemiddeld ook een paar dollar goedkoper aan
Hehe, is meestal zo als 1 iemand wat roept, direct blinde paniek. Hej das nep! AAAhhh! Dat terzijde.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:25 schreef RobertNL het volgende:
Dat pairen hoefde ik ook niet (en ik had hem van MisterTao af toen hij nog niet populair was).
1 persoon roept iets en er is blinde paniek. Zou er vooralsnog vanuit gaan dat het gewoon (toevallig) een versie zonder logo is.
Dat zal het zijn. Banggood verkoopt ze toch zonder doos? Wellicht bestellen ze ze gewoon bulk.
Zou het mij zo kunnen voorstellen, ze bieden hem gemiddeld ook een paar dollar goedkoper aan
Redelijk ja, het is ook niet schokkend goedkoop verder. Bij de BS kost het 6 euro, ik was nu 10 euro kwijt. Het is voor mij ook een stuk gemak dat het gewoon thuis bezorgd wordt en ik niet voor zo'n setje naar de winkel hoefquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:21 schreef shiznuts het volgende:
Toch 't zelfde spul dat je bij de Bart Smit/Intertoys of heel af en toe ook weleens bij de Lidl/ALDI hebt liggen voor rond die prijs? Sterker nog, dan heb je nog meer flights en uitwisselbare delen ook nog.
BS heeft ook een bezorg optiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Redelijk ja, het is ook niet schokkend goedkoop verder. Bij de BS kost het 6 euro, ik was nu 10 euro kwijt. Het is voor mij ook een stuk gemak dat het gewoon thuis bezorgd wordt en ik niet voor zo'n setje naar de winkel hoef.
Hoefde ik met mijn ene telefoon ook niet te doen bij m'n Earson. . Met een andere weer wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:38 schreef Tosti-vreter het volgende:
Ehm, kijk eens op de bekende coupon sites. Zie opquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:00 schreef supayoshii het volgende:
iemand nog een couponcode voor banggood?
Hey, welke speakers zijn dit? de Earson herken ik, en die andere 2? Geven die beter geluid? Wat is de reden dat ik er drie zie? Ik zie alleen Earson voorbij komen, maar niet deze 2 modellen.quote:
Bij shiz is meestal de reden dat het kan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:22 schreef supayoshii het volgende:
[..]
Hey, welke speakers zijn dit? de Earson herken ik, en die andere 2? Geven die beter geluid? Wat is de reden dat ik er drie zie? Ik zie alleen Earson voorbij komen, maar niet deze 2 modellen.
->quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:22 schreef supayoshii het volgende:
[..]
Hey, welke speakers zijn dit? de Earson herken ik, en die andere 2? Geven die beter geluid? Ik zie alleen Earson voorbij komen, maar niet deze 2 modellen.
Heb ze wel ff snel getest, maar was ook werken, socializen en voetbal kijken (quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:20 schreef shiznuts het volgende:
Wo0ty ho0t. Lafine F11, Abramtek Gen3 en Earson ER-152 bluetooth speakers + MINIX X8-H hebben vandaag allen de status 'Arrived at overseas (Country code: AT)' gekregen.Hopelijk deze week nog in huis.
Dezelfde reden waarom ik er al vijf had.quote:Wat is de reden dat ik er drie zie?
Ah, die hebben ze bij Xiaomi met hun MiKey + apk. Is inderdaad best handig, krijg er als het goed is nog een geleverd bij een volgende bestelling op iBuyGou.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:41 schreef rene90 het volgende:
Net even zo'n 'klik 3.5mm plugje' besteld bij TD voor 92 eurocent. Een soort plugje die je in je 3.5 mm van je phone steekt en dan kan je er een app aan koppelen. Ben benieuwd of het met jiayu werkt (lijkt niet met alle phones te werken) want dan kan het wel handig zijn om bijvoorbeeld te gebruiken als shutter-knop voor foto's, of om iets anders te openen.
http://www.tinydeal.com/3(...)k-plug-p-128754.html
[ afbeelding ]
Ik wist dat ze er waren, maar niet dat ze in China waren!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:41 schreef rene90 het volgende:
Net even zo'n 'klik 3.5mm plugje' besteld bij TD voor 92 eurocent. Een soort plugje die je in je 3.5 mm van je phone steekt en dan kan je er een app aan koppelen. Ben benieuwd of het met jiayu werkt (lijkt niet met alle phones te werken) want dan kan het wel handig zijn om bijvoorbeeld te gebruiken als shutter-knop voor foto's, of om iets anders te openen.
http://www.tinydeal.com/3(...)k-plug-p-128754.html
[ afbeelding ]
Ga ik doen als dat ding binnen is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik wist dat ze er waren, maar niet dat ze in China waren!
https://www.kickstarter.c(...)-button?ref=category
Hier zijn ze op zn minst 15$
Kan je kijken of ie met die app werkt?
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:45 schreef RobertNL het volgende:
Nee dat werkt niet. Omdat je voor pressy app een code moet hebben.
Ik heb er hier 2, en ze werken met de Miley app van Xiaomi gewoon op de Newman N2. Lijkt me niet echt toestel gebonden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik wist dat ze er waren, maar niet dat ze in China waren!
https://www.kickstarter.c(...)-button?ref=category
Hier zijn ze op zn minst 15$
Kan je kijken of ie met die app werkt?
Werken ze ook met die Pressy app?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:51 schreef Gunny het volgende:
[..]
Ik heb er hier 2, en ze werken met de Miley app van Xiaomi gewoon op de Newman N2. Lijkt me niet echt toestel gebonden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Werken ze ook met die Pressy app?
Nee, dat is zo'n stiekem betaal ding. De Xiaomi app doet precies hetzelfde, en die is gratis. Bovendien gewoon in het Nederlands. Ik kan hem wel ergens uppen indien nodig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Werken ze ook met die Pressy app?
Ah!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:45 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ah, die hebben ze bij Xiaomi met hun MiKey + apk. Is inderdaad best handig, krijg er als het goed is nog een geleverd bij een volgende bestelling op iBuyGou.
Daarvoor zeker handig. Ik heb het dingetje al vaker voorbij zien komen en het kost geen drol, maar ik vraag me af of het niet irritant uitsteekt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah!Nou, die gaan we dan maar halen (heb nog wat MrTao-tegoed vanwege teruggekregen in eerste instantie niet verrekende korting). http://detail.tmall.com/item.htm?id=39098695714
Leucken tip. Een shutterbutton voor de camera is altijd wel fijn denk ik.
Steekt ongeveer 2mm uit. Ik merk er niets van en blijf ook nergens achter hangen met dat ding.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:56 schreef Dromer het volgende:
[..]
Daarvoor zeker handig. Ik heb het dingetje al vaker voorbij zien komen en het kost geen drol, maar ik vraag me af of het niet irritant uitsteekt.
Geen dankquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:31 schreef wimbo het volgende:
Woei, mijn SJ4000 Zwart is eindelijk binnen, gister gelijk getest in Walibi: Thanks Downstar, voor de Tmart korting
Iemand nog tips voor een goede chestmount voor de SJ4000?
Volgens mij samplet Youtube hem omlaag of niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:31 schreef wimbo het volgende:
Woei, mijn SJ4000 Zwart is eindelijk binnen, gister gelijk getest in Walibi: Thanks Downstar, voor de Tmart korting
Iemand nog tips voor een goede chestmount voor de SJ4000?
Op mijn laptop is originele .mov de hele tijd scherp.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:11 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Volgens mij samplet Youtube hem omlaag of niet?
Want soms is 'ie een beetje blokkerig.
Ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:22 schreef wimbo het volgende:
[..]
Op mijn laptop is originele .mov de hele tijd scherp.
Youtube compressed best wel, maar heb je hem ook op 1080p of 720p gezet op YouTube?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |