Dat is weer jammer, komt vandaag namelijk in de uitverkoop om 10uurquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waar mensen de laatste tijd neppe versies krijgen:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42382830
Nouja hij is fake, dus je schiet er niet veel mee op.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:59 schreef remcosw het volgende:
[..]
Dat is weer jammer, komt vandaag namelijk in de uitverkoop om 10uur
http://deals.banggood.com(...)ter&utm_content=xuxu
Jaja, van 39 dollar voor 20 dollar zeker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:59 schreef remcosw het volgende:
[..]
Dat is weer jammer, komt vandaag namelijk in de uitverkoop om 10uur
http://deals.banggood.com(...)ter&utm_content=xuxu
quote:2014-05-31 19:37, 温州国际, 出口总包互封封发, 荷兰, Dispatching, NL
Ligt nog op één of ander vliegveld te wachten op een vliegtuig naar Nederland denk ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:53 schreef Miniem het volgende:
Er staat al een tijd deze status bij een item.
Is deze dus al verzonden naar NL?
[..]
Dit zal het inderdaad wel zijn. Zit vaak wel een groot verschil in. Heb bijv mijn pakketje ook bij singapore post laten verzenden 1 dag later als RobertNL en die van mij is na 2 weken nog niet binnen, Maar goed geduld is een schone zaak(Alleen heel vervelend als je iets graag wilt hebben natuurlijk!).quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ligt nog op één of ander vliegveld te wachten op een vliegtuig naar Nederland denk ik.
Hmm jammerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ligt nog op één of ander vliegveld te wachten op een vliegtuig naar Nederland denk ik.
Zonder logo, begreep ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hmm jammer![]()
Op Tweakers praten ze over nep Earson speakersEr zijn alleen genuine versies uit China toch?
ik wil die ook bestellen maar las op tweakers dat die ook al nep kunnen zijn?quote:
Shipping in 24hours wil zeggen; binnen een dag doen we het op de post, niet binnen een dag heb je hetquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:12 schreef Zspirit het volgende:
ik wil die ook bestellen maar las op tweakers dat die ook al nep kunnen zijn?
Weet iemand trouwens wat MVP inhoud op DX?
Er staat shipping in 24 uur maar dat lijkt me wel heel snel?
http://www.dx.com/p/earso(...)cro-usb-black-291301
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij staat ATM op een kwart en 100% op de PC. Als je de AMP aanzet hoor je wel een beetje background noise van de tube zelf maar dat gaat vanzelf weg. Ding binnen 12 dagen binnen en nu testen die hap!!
+/-45 euro was het volgensmijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef Zspirit het volgende:
Vet ding, zie m vaker langskomen, wat heb ervoor betaald?
Alleen headphones, Er zal ooit nog wel een DAC bij komen maar dit zal voor nu genoeg zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:37 schreef Zspirit het volgende:
Oke en gebruik je dat alleen voor koptelefoons of ook als voorversterker voor stereo eindversterkers? Ik heb namelijk een buizen versterker dus weet eigenlijk niet of dat dan uitmaakt.
Ja dat vind ik dus ook vervelend. Wil die speaker kopen maar wil uiteraard geen neppe. Al helemaal niet wanneer er nog geen verschillen in kwaliteit bekend zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:38 schreef Tosti-vreter het volgende:
Ik lees indd ook op Tweakers over neppe Earsons van Bangood.. Staat wel Earson logo op, speaker doet het erg goed. Maar hoefde inderdaad geen pairing key in te voeren! Wie weet er meer van?
Ik heb er ook best wel veel voor vrienden bij BG besteld en wat mij wel op is gevallen is dat de 2013 modellen wat luider zijn. Nog nooit een zonder logo gezien.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:01 schreef fastbazz het volgende:
Ik heb er gisteren eentje besteld bij BG. Zodra die binnen is zal ik verslag uitbrengen. En of je nou wel of geen pairing code moet invoeren maakt me niets uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |