Eh? Het verschil tussen een serie en een reeks?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Deze is ook wel leuk, het is een topic of een reeks en niet een serie.
Kwam hij uit het verleden of de toekomst?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn tijdreizigers capaciteiten heeft ervoor gezorgd dat hij won...
Het moet zelfs tijdrijders capaciteiten zijnquote:Op zondag 13 juli 2014 17:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kwam hij uit het verleden of de toekomst?
Ook dat niet: beide duo's horen een woord te zijn:quote:Op zondag 13 juli 2014 17:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het moet zelfs tijdrijders capaciteiten zijn
Klopt, toch maak ik hem zelf ook nog met regelmaat. 'Wordt' schrijf ik gewoon vaker dan 'word'.. en dus gaat dat soms als een automatisme fout. Net als het schrijven van werkwoorden die beginnen met 'ver', 'ge' of 'be' met een 'd' op het eind.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:41 schreef Copycat het volgende:
Ik wordt is dan wel niet origineel, maar o zo pijnlijk.
Ik snap echt niet hoe "ik wordt" een automatisme kan worden.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:03 schreef Ouder1 het volgende:
Klopt, toch maak ik hem zelf ook nog met regelmaat. 'Wordt' schrijf ik gewoon vaker dan 'word'.. en dus gaat dat soms als een automatisme fout. Net als het schrijven van werkwoorden die beginnen met 'ver', 'ge' of 'be' met een 'd' op het eind.
Dat. Dat is gewoon dom.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe "ik wordt" een automatisme kan worden.
Daarom zie je mij die fout ook niet vaak maken; omdat ik het zelf zie nog voor ik bij het volgende woord ben.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:06 schreef Copycat het volgende:
Als je weet dat je die basisschoolfouten vaak maakt, dan ben je daar toch alert op? En wordt het binnen de kortste keren een automatisme om het gewoon goed te doen.
Ik zie jou toch regelmatig fouten maken waarin stam+t verward wordt met voltooid deelwoord.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:12 schreef Ouder1 het volgende:
Daarom zie je mij die fout ook niet vaak maken; omdat ik het zelf zie nog voor ik bij het volgende woord ben.
Hij verkeerd in de veronderstelling. dat dat niet verkeert isquote:Op maandag 14 juli 2014 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie jou toch regelmatig fouten maken waarin stam+t verward wordt met voltooid deelwoord.
Hoe langer ik op Fok verblijf, hoe minder het mij interesseert. Tenslotte heeft het gros hier er nog moeite mee om iets leesbaars te fabriceren en zijn mensen die mij daar op aanvallen vaak verzuurde azijnpissers met een jaloerse inslag.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie jou toch regelmatig fouten maken waarin stam+t verward wordt met voltooid deelwoord.
Heeft weinig te maken met taal. Ik schrijf vaak ik wordt omdat mijn vingers na word automatisch de t erachter plakken (ik typ nogal veel en blind). Daar staat dan wel tegenover dat ik het volgens mij altijd zie, maar dat neemt het automatisme van het schrijven niet weg.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe "ik wordt" een automatisme kan worden.
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:19 schreef Ouder1 het volgende:
Hoe langer ik op Fok verblijf, hoe minder het mij interesseert. Tenslotte heeft het gros hier er nog moeite mee om iets leesbaars te fabriceren en zijn mensen die mij daar op aanvallen vaak verzuurde azijnpissers met een jaloerse inslag.
Hij verkeerd in de veronderstelling. dat ik een 'hij' benquote:Op maandag 14 juli 2014 12:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij verkeerd in de veronderstelling. dat dat niet verkeert is
Dit idd. Maar Copycat heeft gewoon een hekel aan mij.. vandaar haar azijnpis reactie.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heeft weinig te maken met taal. Ik schrijf vaak ik wordt omdat mijn vingers na word automatisch de t erachter plakken (ik typ nogal veel en blind). Daar staat dan wel tegenover dat ik het volgens mij altijd zie, maar dat neemt het automatisme van het schrijven niet weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |