Haten op Nigelquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:01 schreef JeffreyH93 het volgende:
Met Sneijder, Robben en Van Persie wel ja, met die andere acht niet.
Wat een onzin, stonden we voor dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:59 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat 80 % van de posts negatief zijn over de kansen van Oranje. Terwijl de Spanjolen balen dat ze tegen Nederland moeten. Het land dat in de laatste WK-finale stond. Op 3 minuten na wereldkampioen werd. De Spanjaarden schijten in hun broek. Ze hadden ieder land gewild behalve Nederland. Het eerste land dat zich ongeslagen plaatste. Met deze aanvallende spelers dekt Spanje zich vast in. Die willen wel scoren maar zijn bij een gelijkspel tevreden.
Oranga Magica kan best wel gaan schitteren terwijl de Spanjolen op de weg terug zijn.
Dit word de ultieme wraak.
Die grote drie worden wat mij betreft te vaak apart genoemd. Pas maar op, zo hebben we tijdens het toernooi twee kampen in Oranje, de gouden driehoek & de restquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:59 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat 80 % van de posts negatief zijn over de kansen van Oranje. Terwijl de Spanjolen balen dat ze tegen Nederland moeten. Het land dat in de laatste WK-finale stond. Op 3 minuten na wereldkampioen werd. De Spanjaarden schijten in hun broek. Ze hadden ieder land gewild behalve Nederland. Het eerste land dat zich ongeslagen plaatste. Met deze aanvallende spelers dekt Spanje zich vast in. Die willen wel scoren maar zijn bij een gelijkspel tevreden.
Oranga Magica kan best wel gaan schitteren terwijl de Spanjolen op de weg terug zijn.
Ik wist niet dat de penalties alvast genomen waren.quote:
dat denk ik ook, maar zelf zou ik er nu aan meedoen, omdat ik ook niet werkelijk geloof dat ze ver komen...quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:59 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat 80 % van de posts negatief zijn over de kansen van Oranje.
Duitsland, Argentinië, Brazilië en Frankrijk?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:06 schreef Confetti het volgende:
Mee eens. Welk land heeft nou meer dan 3-4 wereldtoppers eigenlijk? Buiten Spanje geen enkel land.
Als de verdediging buiten zichzelf uitstijgt zit een kwartfinale/halve-finale er zeker in.
Dat dus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:06 schreef Snackman het volgende:
De zwakste schakel bij Oranje is toch wel Cillisen en niet de verdediging.
Ik zou toch voor Krul of Vorm kiezen ( Voorkeur Krul ).
Valt wel mee. Duitsland heeft een zeer matige verdediging, bij Argentinie staan ze allemaal voorin, Brazilie heeft een 4e rangs spits en keeper rondlopen. Bij Frankrijk zou ik geen 4 wereldtoppers kunnen noemen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:12 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Duitsland, Argentinië, Brazilië en Frankrijk?
Als die verdedigers voetballende kwaliteiten hadden kwamen ze ook niet in de problemen door die 'kutballen'.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:12 schreef kasper het volgende:
[..]
Dat dus.
Hoe die kerel elke keer de verdedeging in problemen brengt met z'n kutballen.
Wellicht, maar ik neem aan hij weet dat we momenteel niets beter hebben dan een Daley Blind.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:16 schreef GGMM het volgende:
Als die verdedigers voetballende kwaliteiten hadden kwamen ze ook niet in de problemen door die 'kutballen'.
Volgens Van Gaal niet, blijkbaar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:20 schreef kasper het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik neem aan hij weet dat we momenteel niets beter hebben dan een Daley Blind.
Dus moet hij mijns inziens een andere oplossing zoeken.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:06 schreef Snackman het volgende:
De zwakste schakel bij Oranje is toch wel Cillisen en niet de verdediging.
Ik zou toch voor Krul of Vorm kiezen ( Voorkeur Krul ).
Het niveau in Oranje vs Spanje is toch wel veel hoger dan de Eredivisie.
Jij vertrouwt blind in van Gaal?quote:
Uh, nee?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vertrouwt blind in van Gaal?
Nauw....... als je Premier League speelt en alom geprezen wordt in Engeland, ben je toch geen schuttertje meer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]![]()
![]()
Bijna foutloos seizoen gehad terwijl Krulletje toch zeer regelmatig stond te schutteren
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 12-06-2014 om 16:01:118 - Robin van Persie has scored eight goals in his last eight games for the Netherlands. Class. reageer retweet
Tegen wie ?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 12-06-2014 om 16:01:118 - Robin van Persie has scored eight goals in his last eight games for the Netherlands. Class. reageer retweet
En die hebben de laatste ontmoeting tegen Spanje nipt met 1-0 verloren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:03 schreef Apekoek het volgende:
Tja Kroatie heeft ook 3 wereldsterren...
Wie?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:06 schreef Snackman het volgende:
De zwakste schakel bij Oranje is toch wel Cillisen
Het is jammer dat van Gaal, naast Virgil van Dijk niet Anita nog een kans heeft gegeven. Onze mini held Anita loopt al jaren te vlammen, nu ook niet onverdienstelijk bij Newcastle united. Hij had best voetballend op links gezet kunnen worden. Helaas wordt hij over het "hoofd" gezien.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:20 schreef kasper het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik neem aan hij weet dat we momenteel niets beter hebben dan een Daley Blind.
Dus moet hij mijns inziens een andere oplossing zoeken.
Dit dus, een type van der Sar had nu perfect geweest om die jongetjes een beetje achter de vodden aan te zitten (plus dat je altijd die paar onmogelijke ballen uit de lucht moet plukken om verder te komen op een WK en ik zie Cillisen dat niet doen)quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:15 schreef Confetti het volgende:
Ik maak me meer zorgen om de keeper. Dat is echt een jochie.
Krul is niet onomstreden makker, een goede wedstrijd tegen Tottenham maakt nog geen wereldkeep.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:44 schreef Snackman het volgende:
[..]
Nauw....... als je Premier League speelt en alom geprezen wordt in Engeland, ben je toch geen schuttertje meer.
Ik zie Krul toch liever tegen Spanje dan Cillisen, Krul heeft op hoog niveau meer ervaring dan Cillisen.
Alom geprezen? Ga weg joh hij doet het redelijk bij Newcastle.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:44 schreef Snackman het volgende:
[..]
Nauw....... als je Premier League speelt en alom geprezen wordt in Engeland, ben je toch geen schuttertje meer.
Ik zie Krul toch liever tegen Spanje dan Cillisen, Krul heeft op hoog niveau meer ervaring dan Cillisen.
Redelijk is al te veel. Prima shotstopper maar meer ook niet. Verdeling is echt niks, hij mikt ze zo het publiek in als je niet uitkijkt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alom geprezen? Ga weg joh hij doet het redelijk bij Newcastle.
Nee, je hoort niet bij de favorieten met Sneijder, Robben en Van Persie. Waarom zouden die beter zijn dan Modric, Rakitic, Srna, Mandzukic bij Kroatië bijv.?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:59 schreef tong80 het volgende:
Alleen als Danny een condoom gebruikt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vertrouwt blind in van Gaal?
Zeg ik dan dat Kroatië minder is ? Hadden gisteren moeten winnen. Dark horse noemen ze dat. Hoop dat ze tegen minder corrupte scheidsrechters aanlopen op dit WK.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee, je hoort niet bij de favorieten met Sneijder, Robben en Van Persie. Waarom zouden die beter zijn dan Modric, Rakitic, Srna, Mandzukic bij Kroatië bijv.?
Dat wordt Oranje juist verweten. Dat ze dat te veel doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:00 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Meeste spelers van Oranje zijn ook gewoon geen strijders/soldaten, ze spelen niet met passie zoals veel andere landen wel doen.
Voorbeeldenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:05 schreef Killaht het volgende:
De verwachting is:
Druk zetten, spelen en 1-0 voorstaan. Afzakken en denken dat de winst binnen is, stil in het veld rond lopen, 2 doelpunten om de oren van Spanje krijgen en dan opeens raar staan te kijken dat we verliezen.
Zo gaat het altijd.
Idem dito voor Cillissen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Krul is niet onomstreden makker, een goede wedstrijd tegen Tottenham maakt nog geen wereldkeep.
Redelijk in de Premier League is TOP in de Eredivisiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alom geprezen? Ga weg joh hij doet het redelijk bij Newcastle.
En Jasper is met afstand de beste keeper in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:41 schreef Snackman het volgende:
[..]
Idem dito voor Cillissen.
[..]
Redelijk in de Premier League is TOP in de Eredivisie
Ik schat zo in EK-2000. Toen was ik nog geen FOK!ker. Had Nederland-Italië geloof ik één topic.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:53 schreef Jivis het volgende:
Sinds ik actief ben op FOK! kan ik me eigenlijk weinig toernooien herinneren waar er geen negativisme heerste in dit subforum voor de eerste groepswedstrijd.
Steeds als ik jouw username zie doet het me verdriet dat Jari nooit op een groot toernooi heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En Jasper is met afstand de beste keeper in de Eredivisie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als ik dan even zo vrij mag zijn om de statistieken voor zover je daar van kan spreken van Krul er langs leg.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |