Idem dito voor Cillissen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Krul is niet onomstreden makker, een goede wedstrijd tegen Tottenham maakt nog geen wereldkeep.
Redelijk in de Premier League is TOP in de Eredivisiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alom geprezen? Ga weg joh hij doet het redelijk bij Newcastle.
En Jasper is met afstand de beste keeper in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:41 schreef Snackman het volgende:
[..]
Idem dito voor Cillissen.
[..]
Redelijk in de Premier League is TOP in de Eredivisie
Ik schat zo in EK-2000. Toen was ik nog geen FOK!ker. Had Nederland-Italië geloof ik één topic.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:53 schreef Jivis het volgende:
Sinds ik actief ben op FOK! kan ik me eigenlijk weinig toernooien herinneren waar er geen negativisme heerste in dit subforum voor de eerste groepswedstrijd.
Steeds als ik jouw username zie doet het me verdriet dat Jari nooit op een groot toernooi heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En Jasper is met afstand de beste keeper in de Eredivisie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als ik dan even zo vrij mag zijn om de statistieken voor zover je daar van kan spreken van Krul er langs leg.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |