Haten op Nigelquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:01 schreef JeffreyH93 het volgende:
Met Sneijder, Robben en Van Persie wel ja, met die andere acht niet.
Wat een onzin, stonden we voor dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:59 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat 80 % van de posts negatief zijn over de kansen van Oranje. Terwijl de Spanjolen balen dat ze tegen Nederland moeten. Het land dat in de laatste WK-finale stond. Op 3 minuten na wereldkampioen werd. De Spanjaarden schijten in hun broek. Ze hadden ieder land gewild behalve Nederland. Het eerste land dat zich ongeslagen plaatste. Met deze aanvallende spelers dekt Spanje zich vast in. Die willen wel scoren maar zijn bij een gelijkspel tevreden.
Oranga Magica kan best wel gaan schitteren terwijl de Spanjolen op de weg terug zijn.
Dit word de ultieme wraak.
Die grote drie worden wat mij betreft te vaak apart genoemd. Pas maar op, zo hebben we tijdens het toernooi twee kampen in Oranje, de gouden driehoek & de restquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:59 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat 80 % van de posts negatief zijn over de kansen van Oranje. Terwijl de Spanjolen balen dat ze tegen Nederland moeten. Het land dat in de laatste WK-finale stond. Op 3 minuten na wereldkampioen werd. De Spanjaarden schijten in hun broek. Ze hadden ieder land gewild behalve Nederland. Het eerste land dat zich ongeslagen plaatste. Met deze aanvallende spelers dekt Spanje zich vast in. Die willen wel scoren maar zijn bij een gelijkspel tevreden.
Oranga Magica kan best wel gaan schitteren terwijl de Spanjolen op de weg terug zijn.
Dit word de ultieme wraak.
Ik wist niet dat de penalties alvast genomen waren.quote:
dat denk ik ook, maar zelf zou ik er nu aan meedoen, omdat ik ook niet werkelijk geloof dat ze ver komen...quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:59 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat 80 % van de posts negatief zijn over de kansen van Oranje.
Duitsland, Argentinië, Brazilië en Frankrijk?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:06 schreef Confetti het volgende:
Mee eens. Welk land heeft nou meer dan 3-4 wereldtoppers eigenlijk? Buiten Spanje geen enkel land.
Als de verdediging buiten zichzelf uitstijgt zit een kwartfinale/halve-finale er zeker in.
Dat dus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:06 schreef Snackman het volgende:
De zwakste schakel bij Oranje is toch wel Cillisen en niet de verdediging.
Ik zou toch voor Krul of Vorm kiezen ( Voorkeur Krul ).
Valt wel mee. Duitsland heeft een zeer matige verdediging, bij Argentinie staan ze allemaal voorin, Brazilie heeft een 4e rangs spits en keeper rondlopen. Bij Frankrijk zou ik geen 4 wereldtoppers kunnen noemen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:12 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Duitsland, Argentinië, Brazilië en Frankrijk?
Als die verdedigers voetballende kwaliteiten hadden kwamen ze ook niet in de problemen door die 'kutballen'.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:12 schreef kasper het volgende:
[..]
Dat dus.
Hoe die kerel elke keer de verdedeging in problemen brengt met z'n kutballen.
Wellicht, maar ik neem aan hij weet dat we momenteel niets beter hebben dan een Daley Blind.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:16 schreef GGMM het volgende:
Als die verdedigers voetballende kwaliteiten hadden kwamen ze ook niet in de problemen door die 'kutballen'.
Volgens Van Gaal niet, blijkbaar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:20 schreef kasper het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik neem aan hij weet dat we momenteel niets beter hebben dan een Daley Blind.
Dus moet hij mijns inziens een andere oplossing zoeken.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:06 schreef Snackman het volgende:
De zwakste schakel bij Oranje is toch wel Cillisen en niet de verdediging.
Ik zou toch voor Krul of Vorm kiezen ( Voorkeur Krul ).
Het niveau in Oranje vs Spanje is toch wel veel hoger dan de Eredivisie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |