Schijnt... Straks heb je een kwaadaardige tumorquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:51 schreef Braddie het volgende:
De reden dat ik niet naar de huisarts ga en dergelijk is omdat het (als de moedervlek bloed) schijnbaar alleen erg is als dit gebeurd zonder enige aanleiding.
Oftewel, als jij ergens zit en hij gaat opeens open, moet je naar de huisarts, maar als je hem zelf open hebt geschoren/gekrabt/whatever dan schijnt het niet uit te maken en stopt het vanzelf wel.
Wie weet wat hij allemaal scheert.....quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:57 schreef White_Flower het volgende:
Gewoon je baard laten staan voortaan.
Daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Wie weet wat hij allemaal scheert.....![]()
.
probeer die gedachte maar weer uit je hoofd te krijgenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:58 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht.
Haha ja, ik moet nog eten zo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
probeer die gedachte maar weer uit je hoofd te krijgen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
Even dichtlijmen met wat sperma
quote:
Ik gebruik van die el cheapo mesjes van de Lidl, doen hun werk ook wel goed, alleen moet je niet een haal geven langs een moedervlekquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat dat betreft vind ik die mesjes van Gilette ideaal. Zijn vlijmscherp en scheren glad, maar op een piepklein sneetje na af en toe, heb ik mijzelf daar nog nooit mee opengehaald.
Het is nu al zonder overdrijven een uur aan het bloedenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
Ook een keer gedaan, bloed echt fucking lang idd.
Dan heb jij zeker van die wat dikkere moedervlekken op je gezicht? Vervelend met scheren lijkt me dat.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik gebruik van die el cheapo mesjes van de Lidl, doen hun werk ook wel goed, alleen moet je niet een haal geven langs een moedervlek
Meid toch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is nu al zonder overdrijven een uur aan het bloeden
Wcpapiertje tegenhouden en minimaal een minuut of 10-15 tegenaan houden zonder los te halen want dan begin je weer van voor af aan.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is nu al zonder overdrijven een uur aan het bloeden
Jezelf doodschieten ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:29 schreef Pandaplint het volgende:
Citroensap doet het bloeden direct stoppen.
Heb er eentje bij m`n neus zitten, net iets boven m`n boven lip, normaal gesproken zie je hem niet, maar dat neemt niet weg dat je hem wel kan openkrabbenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker van die wat dikkere moedervlekken op je gezicht? Vervelend met scheren lijkt me dat.
alles boven de eerste nekwervelquote:
Ik denk eerder dat braddie in blondje komtquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:57 schreef madeliefff het volgende:
ha die braddie...blondje kom er maar in
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:59 schreef Rectum het volgende:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSwelkom terug braddie
Eigenlijk niet neequote:
Hij riep tot voor kort nog dat hij écht NIET terug zou komen als zijn ban afgelopen was...quote:
In ieder geval een goeie bron voor leedvermaak. Zeker als zijn 1e vriendinnetje hem straks dumpt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hij riep tot voor kort nog dat hij écht NIET terug zou komen als zijn ban afgelopen was...
Slappe zak dat ie zich daar niet eens aan kan houden.
Die UIquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat dat betreft vind ik die mesjes van Gilette ideaal. Zijn vlijmscherp en scheren glad, maar op een piepklein sneetje na af en toe, heb ik mijzelf daar nog nooit mee opengehaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |