quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeg dan uit wat voor auto's je kan kiezen.. Jemig
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeg dan uit wat voor auto's je kan kiezen.. Jemig
quote:
voor in de stad.. niet voor op vakantie of >80kmquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:56 schreef A-mineur het volgende:
Punto, Aygo, Fiesta, C1/C3, Polo, Lupo allemaal prima autotjes.
Ik zou niet weten waarom je geen 80 km in een Polo zou kunnen rijden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:57 schreef Parzival het volgende:
[..]
voor in de stad.. niet voor op vakantie of >80km
Dit. Ik had voor een klus op mijn werk een zwarte VW Polo Bluemotion (diesel) uit 2011 met 14% bijtelling. Prachtauto, volledig aangekleed, 111 euro per maand (incl. brandstof) en reed fantastisch.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:47 schreef Homijn het volgende:
Ik zou sowieso iets met een lage bijtelling nemen, bijvoorbeeld 14 procent. Anders betaal je je scheel aan dat kreng. En trouwens ook aan de auto....
Dat kan prima, je moet alleen niet verwachten dat je een powermonster hebt met 180PK en op trekt van 0 tot 100 in 4 seconden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je geen 80 km in een Polo zou kunnen rijden.
Heb ik ook gehad.. Diesels,Benzine.. en de bijtelling werd lager en lager.. en de auto's nieuwer en nieuwer.. volgens mij heb ik er 3 gehad in 4 maanden tijd omdat ze de hele tijd aan het eind van hun contract waren.. maar kon dr wel mee scheuren..quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Dit. Ik had voor een klus op mijn werk een zwarte VW Polo Bluemotion (diesel) uit 2011 met 14% bijtelling. Prachtauto, volledig aangekleed, 111 euro per maand (incl. brandstof) en reed fantastisch.
Haalt die het eind van de leasetermijn?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:11 schreef DroogDok het volgende:
MiTo is een leuke bak, haal je wel voor ¤ 350,- ex. Nog met 14% bijtelling ook.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haalt die het eind van de leasetermijn?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:42 schreef shootercas het volgende:
goedkoopste voor je vrouw natuurlijk
zelf mercedes rijden
208 dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:35 schreef Sosa het volgende:
nieuwe 108
heb ik ook, el cheapo, maar maakt wel meer herrie als een vw
[ afbeelding ]
UIT WELKE AUTO'S MAG JE KIEZEN? Jemig zeg.. Zo kunnen we je toch nooit helpenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:07 schreef Bapple het volgende:
ex. brandstof, gewoon financial lease.
Maar bedankt voor jullie meedenken!
Nou ja als je stil komt te staan sta je wel in stijl stilquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ben niet zo'n BMW fan maar is inderdaad wel netjesquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:29 schreef antfukker het volgende:
Ha volgende maand BMW 520D bestellen!!! BAM
Die een S3 en een 135M in alle opzichten verslaatquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Tokkiebak.
Sowieso 50k voor een Golf![]()
![]()
Hier gestopt met lezenquote:
Vergeleken met je fiets misschien.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Dit. Ik had voor een klus op mijn werk een zwarte VW Polo Bluemotion (diesel) uit 2011 met 14% bijtelling. Prachtauto, volledig aangekleed, 111 euro per maand (incl. brandstof) en reed fantastisch.
Ik heb er een gehad van eind 2010 met 14%. Net geen 88 euro per maand. Reed prima inderdaad.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:58 schreef HSG het volgende:
[..]
Tegen die tijd is ie weggeroest.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:
Alleen leasetarief is wel 3 keer het budget van TS.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef CyberCow het volgende:
Zou dan voor de Volvo V60 Plug-in hybrid gaan. kost je 373 euro bijtelling per maand maar wel bijna 300pk!!
[ afbeelding ]
En de stroom mag je zelf betalenquote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef CyberCow het volgende:
Zou dan voor de Volvo V60 Plug-in hybrid gaan. kost je 373 euro bijtelling per maand maar wel bijna 300pk!!
[ afbeelding ]
Nee hoor als het budget reikt tot 350p/m dan is die 23 euro meer misschien nog wel te overbruggen voor een serieus leuke auto.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:10 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Alleen leasetarief is wel 3 keer het budget van TS.
Dat moet je zelf weten. Je kan ook enkel op diesel blijven rijden. Gaf deze auto alleen aan als plugin hybrid omdat die in de 7% bijtelling valtquote:
Uiteindelijk krijg je dan een mailtje van je leasemaatschappij/werkgever waarom je zoveel tankt ;-)quote:Op maandag 16 juni 2014 15:19 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Je kan ook enkel op diesel blijven rijden. Gaf deze auto alleen aan als plugin hybrid omdat die in de 7% bijtelling valt
Weet niet of je ooit met een hybride auto hebt gereden. Maar het rendament op de snelweg is haast niets met een electromotor. In de stad werkt het dan weer wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:22 schreef antfukker het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijg je dan een mailtje van je leasemaatschappij/werkgever waarom je zoveel tankt ;-)
Interesseert hun niks, en ja collega's hebben van die hybridsquote:Op maandag 16 juni 2014 15:29 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Weet niet of je ooit met een hybride auto hebt gereden. Maar het rendament op de snelweg is haast niets met een electromotor. In de stad werkt het dan weer wel.
Dat is wel een vereiste in dit land ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:59 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dat kan prima, je moet alleen niet verwachten dat je een powermonster hebt met 180PK en op trekt van 0 tot 100 in 4 seconden.
Leasebudget (wat het daadwerkelijk per maand kost, meestal betaald door de werkgever) en bijtelling (wat je aan belasting over je leaseauto moet betalen bij privegebruik) is niet hetzelfde. Het leastarief van de Volvo waar jij mee aankomt ligt ruim boven de ¤ 800,- per maand exclusief brandstof.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:18 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Nee hoor als het budget reikt tot 350p/m dan is die 23 euro meer misschien nog wel te overbruggen voor een serieus leuke auto.
Dank je wel voor de uitleg. Ik was er vanuit gegaan dat het wel hetzelfde was en keek dus naar de bijtellingsbedrag daarbij kwam ik uit op deze auto. Wel jammer dan want het blijft een leukere auto als een Renault Clio oid.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:39 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Leasebudget (wat het daadwerkelijk per maand kost, meestal betaald door de werkgever) en bijtelling (wat je aan belasting over je leaseauto moet betalen bij privegebruik) is niet hetzelfde. Het leastarief van de Volvo waar jij mee aankomt ligt ruim boven de ¤ 800,- per maand exclusief brandstof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |