vandaag andere lekkere kassameid gespot. Ze was of licht getint of ze komt dagelijks bij de sundays. Heb d'r heel stoer gezegd dat ik geen mapangpang bon wilquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stage niet, school wel maar dat zijn allemaal van die zehma high class in groepen met elkaar hangende sma's.
Werk wel. Alleen swag met Turkse chicks though. Brb, even een Maghrebia plan van aanpak schrijven.
Klinkt als eten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Soussi (?) of afgekort Sous is zo'n volk in Marokko ofzo.
coussousquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In Tunesië heb je een stad die Sousse heet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe ik me Tunesië voorstel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:58 schreef ntm het volgende:
[..]
In Tunesië heb je een stad die Sousse heet.
Ik heb een rol in de nieuwe filmquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe ik me Tunesië voorstel.
[ afbeelding ]
Wejoo Mees Windjoek.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een rol in de nieuwe film
quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb d'r heel stoer gezegd dat ik geen mapangpang bon wil
Nee, maar ik moet binnenkort nog wel ergens anders in Breda zijn. En ik train ook in Breda.quote:
Charliquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zijn kk veel ineens man, heleboel ken ik niet. had ze een beetje deze gezichtsbouw en dit kapsel (zwart haar)?
[ afbeelding ]
Met wel een mooier hoofd uiteraard.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe ik me Tunesië voorstel.
[ afbeelding ]
Ziet er te warm uit, ik migreer liever naar Noorwegen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:04 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh oke! Nee was de 1e keer, en regende heel de tijd hard dus heb de stad zelf niet goed gezien. Wel leuke binnenstad opzich..quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet binnenkort nog wel ergens anders in Breda zijn. En ik train ook in Breda.
Kom jij er vaker dan? ()
juuuupquote:
Tunis ziet er een stuk moderner uit dan de plaatsen waar ik geweest ben geloof ik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:04 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja is wel een leuke stad, ook om te winkelen en zo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh oke! Nee was de 1e keer, en regende heel de tijd hard dus heb de stad zelf niet goed gezien. Wel leuke binnenstad opzich..
In de zomer is het wel warm ja..rond 40 graden ongeveer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ziet er te warm uit, ik migreer liever naar Noorwegen.
nee had lichter haar en groene ogenquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn kk veel ineens man, heleboel ken ik niet. had ze een beetje deze gezichtsbouw en dit kapsel (zwart haar)?
[ afbeelding ]
Met wel een mooier hoofd uiteraard.
Ja veel winkels en terrasjes in bredaquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Tunis ziet er een stuk moderner uit dan de plaatsen waar ik geweest ben geloof ik.
[..]
Ja is wel een leuke stad, ook om te winkelen en zo.
gast heb me al helemaal de tering gefapt op die trailertquote:
40 GRADEN? Ik vind het nu al meer dan genoeg hierquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:08 schreef ntm het volgende:
[..]
In de zomer is het wel warm ja..rond 40 graden ongeveer.
Nu ben ik benieuwd gvd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee had lichter haar en groene ogen
Ja klinkt raar maar ik vind Nederland wel benauwder als het warm is, daar valt het nog mee. Maarja ik ben het gewend daar, hoe overleefde je in Suriname dan in de zomer?quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
40 GRADEN? Ik vind het nu al meer dan genoeg hier.
[..]
Nu ben ik benieuwd gvd.
Monastir/Sousse. Was wel mooi en leuk en alles, daar niet van.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja veel winkels en terrasjes in bredaWaar in Tunesië ben jij ook alweer geweest? :$ Tunis is wel modern ja, mooie binnenstad
zal morgen even snelle shoutout droppen als ik d'r ziequote:
Heb je je gedragen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Monastir/Sousse. Was wel mooi en leuk en alles, daar niet van.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb jij ook in S&G gepost
dus ik snap wel dat je dan als kortzichtig gezien kan worden dan
Wow 20 jaar geledenquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Ik was toen 13 of zo denk ik.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zal morgen even snelle shoutout droppen als ik d'r zie
HAHA damnquote:
Shiet.quote:
Ja ging vanaf m'n geboorte, maar sousse weet ik niet zeker. Ja wie weet heb je me wel vastgehouden in je armen awwquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Shiet.![]()
![]()
Ik weet niet precies meer in welk jaar het was, maar zoiets iig.
Ging je toen ook elke zomer daarheen? Misschien heb ik je wel ontmoet als baby toen.
Jij krijgt de speciale verpleegsterpak-snapsquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal voor je was
Nee, als ik zo'n mooi babytje had vastgehouden zou ik het me wel herinneren joh.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja ging vanaf m'n geboorte, maar sousse weet ik niet zeker. Ja wie weet heb je me wel vastgehouden in je armen aww
Baby met hele bolle wangetjesquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, als ik zo'n mooi babytje had vastgehouden zou ik het me wel herinneren joh.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, als ik zo'n mooi babytje had vastgehouden zou ik het me wel herinneren joh.
dit klinkt creepier dan je t bedoelde huehurquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Shiet.![]()
![]()
Ik weet niet precies meer in welk jaar het was, maar zoiets iig.
Ging je toen ook elke zomer daarheen? Misschien heb ik je wel ontmoet als baby toen.
Dat soort verkleedpartijtjes vind ik dus helemaal niets hequote:Op donderdag 12 juni 2014 02:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij krijgt de speciale verpleegsterpak-snaps
Ohquote:Op donderdag 12 juni 2014 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat soort verkleedpartijtjes vind ik dus helemaal niets he
quote:
Want baby's op straat zien is raar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dit klinkt creepier dan je t bedoelde huehur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |