Hoe bedoel je ik wil als slet overkomen op FOK!quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Eén van de vaste FOK!sters (Sarasi) in dat Tinder topic gooit alle details van haar 5 dates per week ongegeneerd in de chat, dit was één van de verhalen.
[..]
Ja, beetje simpel lijkt het wel.
ja nou ik ben hier nu bezig maar het is kanki saai tot nu toe. geen dramaquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
OUD is al een half uur dood, R&P leeft nog. Kies er een.
Zou R&P kiezen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
OUD is al een half uur dood, R&P leeft nog. Kies er een.
Deze dubbele standaardquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ik wil als slet overkomen op FOK!
Laatste pagina gelezen, er is nog minder activiteit dan de maandplanning van Stimorol. Nog minder activiteit dan het seksleven van Modus. Nog minder activiteit dan de wasmachine van Vas. Nog minder activiteit dan de hersenen van Veer. Nog minder activiteit dan de ademhaling via de mond van Chloro.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja nou ik ben hier nu bezig maar het is kanki saai tot nu toe. geen drama
R&P / Tinder #53 daten en daten ramptoerisme
Omdat ze meerdere seksuele contacten heeft is ze een slet? 1954/Marokko belde, ze willen hun bekrompenheid terugquote:
Ja maar durf dat maar eens hardop in het Tinder topic te zeggen want dan komen er meteen vijf witte ridders uit het oosten te paard op je afgestormd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ik wil als slet overkomen op FOK!
5 keer per week dates hebben met verschillende mannen classificeer ik als slet ja. Ironisch dat je mij van bekrompenheid beticht trouwens, zie jou ook genoeg kortzichtige opmerkingen maken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat ze meerdere seksuele contacten heeft is ze een slet? 1954/Marokko belde, ze willen hun bekrompenheid terug
Lijkt me een goed topic om eens hard te trollen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja maar durf dat maar eens hardop in het Tinder topic te zeggen want dan komen er meteen vijf witte ridders uit het oosten te paard op je afgestormd.
Toen ik bij Modus was zat ik al te wachten op die over Veer. luv u bruhquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laatste pagina gelezen, er is nog minder activiteit dan de maandplanning van Stimorol. Nog minder activiteit dan het seksleven van Modus. Nog minder activiteit dan de wasmachine van Vas. Nog minder activiteit dan de hersenen van Veer. Nog minder activiteit dan de ademhaling via de mond van Chloro.
Ja dat soort ken ik, denken ook te kunnen scoren danquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja maar durf dat maar eens hardop in het Tinder topic te zeggen want dan komen er meteen vijf witte ridders uit het oosten te paard op je afgestormd.
Waarlijk nonsens. Vrouwen houden ook gewoon van seks hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:52 schreef ntm het volgende:
[..]
5 keer per week dates hebben met verschillende mannen classificeer ik als slet ja. Ironisch dat je mij van bekrompenheid beticht trouwens, zie jou ook genoeg kortzichtige opmerkingen maken.
Alleen sletten tochquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarlijk nonsens. Vrouwen houden ook gewoon van seks hoor
Ontken ik dat dan? Als een man 5 keer per week een andere vrouw date is het wat mij betreft ook gewoon een sloerie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarlijk nonsens. Vrouwen houden ook gewoon van seks hoor
Dus mensen mogen niet van seks houden?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Ontken ik dat dan? Als een man 5 keer per week een andere vrouw date is het wat mij betreft ook gewoon een sloerie.
En stel heh, hypothetisch, iemand 5 keer per dag masturbeert?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Ontken ik dat dan? Als een man 5 keer per week een andere vrouw date is het wat mij betreft ook gewoon een sloerie.
Mensen moeten doen wat ze zelf willen, alleen niet iedereen die van seks houdt gaat elke keer met verschillende mensen naar bed. Ik vind het persoonlijk gewoon makkelijk overkomen als je het elke keer zo met iemand kunt doen. En 5 keer per week iemand daten, daar uitgebreid op FOK! lopen rapporteren, ga je wegmoffelen als mensen mogen dus niet van seks houden? Plsquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dus mensen mogen niet van seks houden?
Dan zou ik me afvragen of diegene niks beters te doen heeft verderquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En stel heh, hypothetisch, iemand 5 keer per dag masturbeert?
laatste kan ik me nog wel in vinden maar als het je in feite geen neuk uitmaakt waarom ben je er dan zo fel op tegen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Mensen moeten doen wat ze zelf willen, alleen niet iedereen die van seks houdt gaat elke keer met verschillende mensen naar bed. Ik vind het persoonlijk gewoon makkelijk overkomen als je het elke keer zo met iemand kunt doen. En 5 keer per week iemand daten, daar uitgebreid op FOK! lopen rapporteren, ga je wegmoffelen als mensen mogen dus niet van seks houden? Pls
Ik ben er niet fel op tegen, het boeit me ook niet. Vind het alleen sletterig overkomen, dat is alleen wat ik zei, maarja dan word ik als kortzichtig persoon gezien, vandaar deze discussie he.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laatste kan ik me nog wel in vinden maar als het je in feite geen neuk uitmaakt waarom ben je er dan zo fel op tegen?
Maar ondertussen heb jij ook in S&G gepostquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben er niet fel op tegen, het boeit me ook niet. Vind het alleen sletterig overkomen, dat is alleen wat ik zei, maarja dan word ik als kortzichtig persoon gezien, vandaar deze discussie he.
Hoe kan het je niet boeien terwijl je het wel volgt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben er niet fel op tegen, het boeit me ook niet. Vind het alleen sletterig overkomen, dat is alleen wat ik zei, maarja dan word ik als kortzichtig persoon gezien, vandaar deze discussie he.
Je haalt ineens dingen erbij die er niks mee te maken hebben, ik heb sowieso geen zin om de discussie aan te gaan nu. Ga lekker slapen, zou je misschien ook moeten doenquote:Op donderdag 12 juni 2014 01:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb jij ook in S&G gepost
dus ik snap wel dat je dan als kortzichtig gezien kan worden dan
Ik volg niks, zie toch iemand die over haar vertelt hier in de SC, gaf daar een reactie op. En ik lig er niet wakker van nee, heb je nu je antwoord?quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe kan het je niet boeien terwijl je het wel volgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |