Is die weg? Jammer.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Mounir weg is.
Ze hebben niemand meer over.quote:
Roberta is al een tijdjeweg en voor grenzeloos koken zijn geen plannen meer buiten het feit dat roberta geen echte italiaan is en vooral een imago speelt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:14 schreef MrsDuck het volgende:
Tjesus... 24Kitchen wordt uitgekleed. Dat wordt dus Rudolph en Grenzeloos koken op herhaling, want die rechten hebben ze vast wel. Dat er af en toe van koks, formats ed. wordt gewisseld om het fris te houden, kan ik volgen. De nieuwe programma's vallen mij meestal tegen. Miljuschka vond ik in Foodtrucks USA leuk, in MM en de talkshow viel ze mij tegen. Estee gaat, maar is wat te geknutseld in Vlees noch Vis. Je helden moet je koesteren en Rudolph, Roberta (had zo Italië in Grenzeloos koken kunnen overnemen) en Mounir waren toch wel heel goed. 24Kitchen heeft food op de kaart gezet, foodblogs en kookprogramma's schieten als paddestoelen uit de grond. Maar de zender gaat dadelijk als eerste ten onder als de hype voor bij is.
Er zijn héél wat kookprogramma's op de buis geweest voor 24Kitchen,dus om te stellen dat het 'food' op de kaart heeft gezet lijkt me overdreven. Ook denk ik dat koken en de interesse in voeding geen trend is, maar dat er bínnen deze categorie wel veel trends zijn. Iemand interesse in een startpakket moleculair koken?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:14 schreef MrsDuck het volgende:
Tjesus... 24Kitchen wordt uitgekleed. Dat wordt dus Rudolph en Grenzeloos koken op herhaling, want die rechten hebben ze vast wel. Dat er af en toe van koks, formats ed. wordt gewisseld om het fris te houden, kan ik volgen. De nieuwe programma's vallen mij meestal tegen. Miljuschka vond ik in Foodtrucks USA leuk, in MM en de talkshow viel ze mij tegen. Estee gaat, maar is wat te geknutseld in Vlees noch Vis. Je helden moet je koesteren en Rudolph, Roberta (had zo Italië in Grenzeloos koken kunnen overnemen) en Mounir waren toch wel heel goed. 24Kitchen heeft food op de kaart gezet, foodblogs en kookprogramma's schieten als paddestoelen uit de grond. Maar de zender gaat dadelijk als eerste ten onder als de hype voor bij is.
Oh ja, voor thuisquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er zijn héél wat kookprogramma's op de buis geweest voor 24Kitchen,dus om te stellen dat het 'food' op de kaart heeft gezet lijkt me overdreven. Ook denk ik dat koken en de interesse in voeding geen trend is, maar dat er bínnen deze categorie wel veel trends zijn. Iemand interesse in een startpakket moleculair koken?![]()
Jeroen Meeus is anders top.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:02 schreef LPFAN het volgende:
Ik vind 24kitchen de laatste tijd toch ook steeds minder aan. Al die belgische programma's opeens en ook allemaal met zoete dingenIk zie liever toch iemand een stukje vlees of iets anders klaarmaken.
Ja hem vind ik nog wel tof idd! Kijk het soms ook op een, komt het ook op. Maar die programma's met die Wim, De zoete zonde en goe gebakken. Zit amper verschil tussen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jeroen Meeus is anders top.
Dat zoete hoeft voor mij ook niet.
Naast dat Meeus gewoon een aardige gast is vind ik zijn programma leuk omdat het toch net wat andere gerechten zijn dan in Nederland.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja hem vind ik nog wel tof idd! Kijk het soms ook op een, komt het ook op. Maar die programma's met die Wim, De zoete zonde en goe gebakken. Zit amper verschil tussen.![]()
Ja idd, denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik verwacht dat 24Kitchen meer een internationaal kanaal wordt met veel buitenlandse programma's en de Nederlandse programma's steeds zeldzamer.
Jan dekker heeft gecasht niet rudolph.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:09 schreef Zelfscanner het volgende:
Moet je je zender maar niet verkopen.
Aha, ik heb altijd gedacht (en zo kwam het bij de start over) dat rudolph er geheel voor verantwoordelijk was.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:33 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jan dekker heeft gecasht niet rudolph.
Rudolph is nooit voor een noemenswaardig deel aandeelhouder geweest, hij kon dus ook niet beslissen over de verkoop en is waarschijnlijk meer kwijtgeraakt dan verdiend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |