quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
Ik moet haar niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:21 schreef PenetratorNL het volgende:
Fien gaat het weer verpesten morgen
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:28 schreef luckass het volgende:
https://twitter.com/LilKleine
Ik dacht dat dit verzonnen was!!!
Echt he, en ook met dat irritante stemmetje van een jochie van 8quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:01 schreef richolio het volgende:
'Rustig'Ik had 'm als docent in elkaar gepampt.
Die stem is echt irritant inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt he, en ook met dat irritante stemmetje van een jochie van 8
Dit nummer komt uit Ali B op Volle Toeren. Dus dat was de bedoeling.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:05 schreef richolio het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Slechte tekst en dan het refrein stelen.
Oh, dan heb ik niets gezegd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit nummer komt uit Ali B op Volle Toeren. Dus dat was de bedoeling.
Heeft ze niet geleerd van die ervaring met dat varken? Wat een kutwijf zegquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Max vindt haar wel een aardig meisje, maar niet echt zijn type... hij zou haar nooit pesten, want dat is stom.
Mooie woorden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:09 schreef Paxcon het volgende:
Deze quote is ook weer van toepassing gok ik
[..]
Fien is wel aardigquote:
Als ze dat niet doen gaat ze naar haar moederquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:11 schreef Majkool het volgende:
Fien is wel het lievelingetje van de school he
"Wie wil zien hoe Yvette wordt opgepakt?!?!?!!"quote:
Ja, hoor!quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:07 schreef Paxcon het volgende:
Ben benieuwd of ze vandaag weer wiskunde hebben
In die reclames mag je toch alleen maar spelen als je een spraakgebrek hebt of buitenlands bent?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:20 schreef richolio het volgende:
Anouk gaat spelen in een voorlichtingsfilm voor SOA Aids NL
Dat is zijn broer hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:07 schreef Ceviche het volgende:
Die jongen die van school werd gestuurd na het jatten van dat proefwerk hing net over de trapleuning
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen dat je de koning bent van richoliandia
Dat zou ik wel willen maar,het leger heeft zich tegen mij gekeerdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:28 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
![]()
Binnenkort weer een potje landen veroveren
Morgen is Nederland aan het voetballen he, dan kijkt niemand denk ik!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:21 schreef PenetratorNL het volgende:
Zo, morgen weer rellen, hoop dat er meer mensen dan aan het genieten zijn hier
Oh dat is waar ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Morgen is Nederland aan het voetballen he, dan kijkt niemand denk ik!
Nee joh, ik ben altijd heel aardigquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:13 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Degene die de draad heeft gespannen voor ome Gerrit
Fien?quote:
Zijn beide al 18 volgens mij dusquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:20 schreef zeebeschuit het volgende:
Fien en Anouk zitten vast in Feuten 4 over paar jaar
Wel benieuwd wat die reden nou is. Zeker weer zo'n lesje over het vrouwelijk lichaam.quote:
Wss anorexia of mishandeling, brugklas is wat dat betreft een stuk interessanter dan spangasquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:47 schreef BombaAriba het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat die reden nou is. Zeker weer zo'n lesje over het vrouwelijk lichaam.
Ik heb het opgenomen vanwege het voetbalquote:Op maandag 23 juni 2014 19:20 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik mag niet kijken van m'n kinderen. Stomme voetbal
Het is dat ik met collega's was, anders had ik hem op Brugklas gezetquote:Op maandag 23 juni 2014 19:20 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik mag niet kijken van m'n kinderen. Stomme voetbal
Nu omkleden allemaalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:03 schreef PenetratorNL het volgende:
Vieze gymleraar in de meisjeskleedkamer
Teleurstelling.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:06 schreef Miracle_Drug het volgende:
Oh ik dacht dat dit weer een ongestelde puber was
Max vindt Marieke wel aardig maar ook een beetje vreemd, maar hij zou haar nooit slaan want dat doe je niet.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:08 schreef PenetratorNL het volgende:
Max: Ik ken marieke niet zo goed, volgens mij is ze wel aardig, maar niet mijn type, want ze word geslagen, en dat is stom.. verder begrijp ik er niet zoveel van.
Echt hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
'ja ik heb er geen verstand van maar..'
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:08 schreef PenetratorNL het volgende:
Max: Ik ken marieke niet zo goed, volgens mij is ze wel aardig, maar niet mijn type, want ze word geslagen, en dat is stom.. verder begrijp ik er niet zoveel van.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Bijrollen heb je geen ervaring voor nodig... hoofdrollen ook niet in Brugklas
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Bijrollen heb je geen ervaring voor nodig... hoofdrollen ook niet in Brugklas
Jaquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:15 schreef PenetratorNL het volgende:
Niek is zeker weten gay.. vraag maar aan max: Ik ken Niek niet zo goed, maar volgens mij is hij wel aardig, niet echt mijn type, want ik denk dat hij homo is,want m'n lievingsoom is ook homo, verder begrijp ik er niet zoveel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |