Hoe kun je met ongeveer 100 man 80 man zien sterven, en toch de slag winnen en met ongeveer 100 man overblijven? En waarom moest dat bos bij de Wildlings nou branden? Totaal doelloos. Daarnaast sloeg iedereen de hele tijd mis. Sam ging opeens full Disney met Gilly.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat was er precies onduidelijk aan dan? Vond het goed te volgen.
En uitgemolken viel ook wel mee naar mijn gevoel, t was juist snel afgelopen naar mijn gevoel, die 50 minuten waren echt in 3 seconden voorbij.
De overige 2 punten kan ik niet echt op iets zeggen, ik heb de boeken niet gelezen.
Ik dacht muhahaha.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:21 schreef DragonFodder het volgende:
Game of Thrones: The Watchers on the Wall
Weet iemand nog wie opperde dat Mance wellicht helemaal niet van Jons verraad afweet? Ik wil die user de juiste props geven in het stuk, maar ik kan niet goed terugvinden wie het hier postte.
Nee hoor, het eerste boek was top, ik heb nergens gezegd dat het bagger was, daarna gaat het wel snel bergafwaards jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:20 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dus ook al vond je het eerste boek bagger, toch ga je door naar het tweede, derde, vierde, vijfde boek, terwijl er zat boeken zijn die je wél leuk vond? Ja, nee, heel geloofwaardig dit
Aha, naja, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee hoor, het eerste boek was top, ik heb nergens gezegd dat het bagger was, daarna gaat het wel snel bergafwaards ja
Bedoel je dat jij het opperde?quote:
Ik niet, het gaat gewoon nergens overquote:
Oh, muhahaa is een naam!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was de eerste waar ik het van las, in dit topic.
Ik wil wel over het bron materiaal beginnen maar dan krijgt iedereen zand in haar kut.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:23 schreef P8 het volgende:
[..]
Hoe kun je met ongeveer 100 man 80 man zien sterven, en toch de slag winnen en met ongeveer 100 man overblijven? En waarom moest dat bos bij de Wildlings nou branden? Totaal doelloos. Daarnaast sloeg iedereen de hele tijd mis. Sam ging opeens full Disney met Gilly.
Deze aflevering was een filler en ik hou niet van fillers
Juist één van de redenen dat ik de aflevering zo goed vond. Dit stuk had ook niet in kleine stukjes gehakt moeten worden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:29 schreef Forbry het volgende:
Conclusie: deze ep roept erg gemengde reacties op. Misschien ook logisch met de focus op maar één locatie/verhaallijn?
Dat bos moest branden omdat Mance eerder in de serie had gezegd dat hij het grootste vuur zou aansteken wat de wereld ooit gezien had. Tevens teken voor de groep achter de muur om aan te vallen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:23 schreef P8 het volgende:
[..]
Hoe kun je met ongeveer 100 man 80 man zien sterven, en toch de slag winnen en met ongeveer 100 man overblijven? En waarom moest dat bos bij de Wildlings nou branden? Totaal doelloos. Daarnaast sloeg iedereen de hele tijd mis. Sam ging opeens full Disney met Gilly.
En het geeft rugdekking tegen de White Walkers.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat bos moest branden omdat Mance eerder in de serie had gezegd dat hij het grootste vuur zou aansteken wat de wereld ooit gezien had. Tevens teken voor de groep achter de muur om aan te vallen.
Same here. Vond dat een enorme verademing in vergelijking met de "normale" afleveringen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Juist één van de redenen dat ik de aflevering zo goed vond. Dit stuk had ook niet in kleine stukjes gehakt moeten worden.
props given, thanks!quote:
The North.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat bos moest branden omdat Mance eerder in de serie had gezegd dat hij het grootste vuur zou aansteken wat de wereld ooit gezien had. Tevens teken voor de groep achter de muur om aan te vallen.
100 man overblijven? Heb jij het geteld dan? In die eindshot met Tormund waren misschien iets van 20-30 mensen te zien, maarja dit is een detail...quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:23 schreef P8 het volgende:
[..]
Zelfs voor die mensen was er genoeg te zien, er zijn weer nieuwe kanten belicht bij de personages waardoor het weer een stuk interessanter werd vind ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Same here. Vond dat een enorme verademing in vergelijking met de "normale" afleveringen.(ik vond het zelf ook een bazenaflevering)
Maar voor mensen die sowieso weinig tot niets met de mensen en/of activiteiten bij The Wall hebben: tja...
Meerdere hoofdstukken van Jon en meerdere van Sam, als ik het goed onthouden heb.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
100 man overblijven? Heb jij het geteld dan? In die eindshot met Tormund waren misschien iets van 20-30 mensen te zien, maarja dit is een detail...
En die brand was zoals iemand hiervoor al zei, vanwege Mance's bevel.
Naja ik weet niet of het boek deze battle in 3 zinnen beschrijft en dat je het daardoor als een filler ziet, maar ik vond het zeker niet als een filler overkomen.
Ik denk dat als je helemaal niks met The Wall hebt, dat je het wel jammer vindt inderdaad dat het 50 minuten lang daar was. Maarja, ook voor die mensen leek het me nog enigzins vermakelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:29 schreef Forbry het volgende:
Conclusie: deze ep roept erg gemengde reacties op. Misschien ook logisch met de focus op maar één locatie/verhaallijn?
ik heb niks met the wall, maar deze aflevering heeft dat juist een beetje veranderdquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik denk dat als je helemaal niks met The Wall hebt, dat je het wel jammer vind inderdaad dat het 50 minuten lang daar was. Maarja, ook voor die mensen leek het me nog enigzins vermakelijk.
Ik snap de liefde voor Ygritte niet. Leg eens uit?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap het gehaat op Ygritte niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |