Weet ik veel, ik onthou hooguit de helft van wat ik in de boeken lees. In het boekleestopic is dat een paar keer gezegd en ik geloof ze daar blindelings. Dat zijn nog grotere fanboys dan hier.quote:
Ik heb ooit ergens gelezen dat het gebeuren met bran uit een later boek kwam.quote:
De Theon/Reek-verhaallijn en Ramsey Snow/Bolten is uit het vijfde boek. De martelingscenes uit seizoen drie van de serie zijn flashbacks uit het vijfde boek van Theon.quote:
Dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:56 schreef turance het volgende:
[..]
De Theon/Reek-verhaallijn en Ramsey Snow/Bolten is uit het vijfde boek. De martelingscenes uit seizoen drie van de serie zijn flashbacks uit het vijfde boek van Theon.
Over de laatste aflevering valt weinig goeds te zeggenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:57 schreef muhahaha het volgende:
Zo, na het accent, verplaatsingen en wie er dood gingen gaan we nu de boeken ontleden? In het topic over de serie?
Hoezo? Pas na 45 min begon ik me af te vragen wanneer ik Tyrions kop zou zien gaan rollen... dus toch wel vermaak.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Over de laatste aflevering valt weinig goeds te zeggen
Je hebt de boeken dus niet gelezen. Niet verrassend.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:26 schreef Pek het volgende:
[..]
Gast![]()
Jip en Janneke is moeilijker dan deze pulp
Was gewoon een goede aflevering hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Over de laatste aflevering valt weinig goeds te zeggen
TV / [USA] Game of Thrones #158 - We should have stayed in that cave... :'(quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Was gewoon een goede aflevering hoor.
Ik heb alles gelezen, failquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:01 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je hebt de boeken dus niet gelezen. Niet verrassend.
Boeken dermate slecht vinden en toch alles lezen. Wat is nu de grotere fail?quote:
Een positieve opmerking verpakt in een belediging... nice!quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:58 schreef Ugjerke het volgende:
Het lijkt mij overigens sterk dat Forbry voorkennis heeft, aangezien ze al meerdere doden verkeerd heeft voorspelt.
Of leeft Oberyn in de boeken nog? Nee wacht, dat wil ik ook helemaal niet weten eigenlijk.
Man, man, man.... ik kijk de previews enzo niet eens, maar thnx jij iigquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar ik ben niet goed wijs, dus wat dat betreft, tsja he?
Hier deed hij mij ook erg aan denken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:07 schreef P8 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Ik heb net de aflevering gezien en dit was veruit de slechtste aflevering in 4 seizoenen![]()
Onduidelijk, vol fouten, uitgemolken en maar 1% trouw aan het originele verhaal. Ygritte sterft in Jon zijn armen en hij gaat naar Mance. Deze aflevering was een beetje als LotR 3
Zum kotzen dit
Wacht even, je vindt het waardeloos geschreven en noemt t zelfs pulp, maar je hebt wel de moeite genomen om je door ruim 5000 pagina's heen te werken?!quote:
Het was de 90's, voor smarfones en wifi enzo... papier was best heftig toenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Boeken dermate slecht vinden en toch alles lezen. Wat is nu de grotere fail?
Je punt is....?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Het was de 90's, voor smarfones en wifi enzo... papier was best heftig toen
uhu, en twee of drie van de boeken zijn na 2000 verschenen. Dus waar je heen wilt..?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Het was de 90's, voor smarfones en wifi enzo... papier was best heftig toen
Dat je toenterijd nog de moeite nam om slechte boeken te lezen, terwijl je nu, in het digitale tijdperk, beter weet?quote:
Wat was er precies onduidelijk aan dan? Vond het goed te volgen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:05 schreef P8 het volgende:
[..]
TV / [USA] Game of Thrones #158 - We should have stayed in that cave... :'(
Oneens.
Had van mij nog wel langer mogen duren, vond het ook heel rap (lijken te) gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat was er precies onduidelijk aan dan? Vond het goed te volgen.
En uitgemolken viel ook wel mee naar mijn gevoel, t was juist snel afgelopen naar mijn gevoel, die 50 minuten waren echt in 3 seconden voorbij.
De overige 2 punten kan ik niet echt op iets zeggen, ik heb de boeken niet gelezen.
Dus ook al vond je het eerste boek bagger, toch ga je door naar het tweede, derde, vierde, vijfde boek, terwijl er zat boeken zijn die je wél leuk vond? Ja, nee, heel geloofwaardig ditquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:14 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat je toenterijd nog de moeite nam om slechte boeken te lezen, terwijl je nu, in het digitale tijdperk, beter weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |