Zo niet bezig met zijn kind, maar met zijn vuige oogopslag.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:55 schreef Lienekien het volgende:
Brr. Ik vind hem zo'n griezel. Die blik op die foto.
Zijn ze allebei dyslectisch of zo??quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Djelisa Annieta Rens!!!!twitter:PetrusJanRens twitterde op donderdag 12-06-2014 om 09:54:04Djelisa Annieta Rens 11-06-2014! reageer retweet
Holy freaking fuck!!! Dit hadden wij zelfs niet kunnen bedenken...
Ik vind dat kind op de bovenste foto een soort photoshop van Rens. Echt! Die blik!quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:44 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat een hummeltje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het tenminste niet van de melkboerquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind dat kind op de bovenste foto een soort photoshop van Rens. Echt!
Ik vind het anders uitstekend gekozen van Peter Jan en Virginia.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zijn ze allebei dyslectisch of zo??![]()
Dit moet gewoon allemaal een grap zijn. Allemaal!
Een vuige blik. "Kijk eens wat ik op mijn oude dag nog voor elkaar kan neuken."quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo niet bezig met zijn kind, maar met zijn vuige oogopslag.
Ik gaf een beetje over in mijn mond.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:19 schreef Lienekien het volgende:
Een vuige blik. "Kijk eens wat ik op mijn oude dag nog voor elkaar kan neuken."
Dat ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gaf een beetje over in mijn mond.
getver...en waarschijnlijk dacht hij dat nog echt ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ieuw. Geen plaatjes, GEEN plaatjes!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij een complex, of zo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
Och, met je zwangere pens open en bloot rondlopen wat al die aanstaande moeders doen is toch al een "kijk mij geneukt hebben"-statement. Later nemen ze die krijsende krengen nog overal mee naartoe ook.
Hou je neukfoutjes gewoon voor jezelf en laat ze thuis.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
Och, met je zwangere pens open en bloot rondlopen wat al die aanstaande moeders doen is toch al een "kijk mij geneukt hebben"-statement. Later nemen ze die krijsende krengen nog overal mee naartoe ook.
Hou je neukfoutjes gewoon voor jezelf en laat ze thuis.
Gewoon niet zo mee lopen paraderen. Het kan ook normaal.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Wat beweer je nu. Dat zwangere vrouwen maar binnen moeten blijven?
Maar er is kennelijk ook een diepe behoefte om je giftige haat daarover te spuwen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik hou gewoon niet van kinderen, that's all.
Nee, er wordt gezeurd over geen plaatjes van het 'kijk wat ik in elkaar kan neuken', terwijl je dat zowat dagelijks om je heen ziet. Je moet er niet meer achter zoeken, want meer is het niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar er is kennelijk ook een diepe behoefte om je giftige haat daarover te spuwen?
Ik heb het idee dat je de geest van het topic niet helemaal snapt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, er wordt gezeurd over geen plaatjes van het 'kijk wat ik in elkaar kan neuken', terwijl je dat zowat dagelijks om je heen ziet. Je moet er niet meer achter zoeken, want meer is het niet.
Jamaar, een zwangere buik (vooral hoogzwanger) kan je niet verbergen... Dat jij zo denkt prima, maar ik ben trots op mijn buik en wat erin zit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon niet zo mee lopen paraderen. Het kan ook normaal.
Ja, doe gewoon normaal, djkoelkast.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
Laten we het weer fijn over PJR hebben dan
Iddquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
Laten we het weer fijn over PJR hebben dan
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had trouwens ooit ergens gelezen dat de pa van PJR Virginia ook wel zag zitten
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |