God I hope not.quote:
Goed verhaal welquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een raam kost hun 150 per dag, seks levert nu gemiddeld zon 25 euro op.
Dus na 6 klanten per dag pas uit de kosten.
Daarna moet het levensonderhoud in brede zin nog worden verdiend en daarbovenop het geld voor het oostblok. Beetje belasting moet betaald worden, dus ca 275 mannen bedienen per maand is voor deze dames niet raar.
Laat de helft zo werken van de 50000 en de andere helft om mij 75 per maand.
Is gemiddeld 175 mannen per maand x 50.000 sexwerkers = 8.750.000 x seks per maand.
Hiervan zijn ook mensen die vaker, soms wel 8 x per maand naar de hoeren gaan, dus laten we zeggen gemiddeld 5 x, dus gedeeld door 5: 1.750.000 unieke bezoekers per maand aan de sexindustrie.
Er zijn ongeveer 4 miljoen mannen in de leeftijd 25-65, dwz : 1 op de 2,3 nederlandse mannen in die leeftijd gaan naar de hoeren.
Van de hoerenlopers heeft 80% een relatie. Dus hoe groot is de kans dat jouw man het doet?
Grofweg 1 op de 3. En je komt er niet achter, want het gebeurt meestal overdag, lunchpauze, afspraak, overwerk, om de hoek zit er wel 1. en ze verraden zichzelf en elkaar nooit. en iedereen denkt dat doet mijn man niet, toch?![]()
Het voelde ook niet goed?quote:
Jawel, da's het enge juist.quote:
Jij bent al bijna getrouwd. Jij moet zwijgen.quote:
Crap, die trut ook online.quote:
Nog even en je staat op maandagmorgen in de kerkquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent al bijna getrouwd. Jij moet zwijgen.
Frietquote:
Dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent al bijna getrouwd. Jij moet zwijgen.
Kaal = onder de duimquote:
Patat!quote:
Want?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog even en je staat op maandagmorgen in de kerk
Dan wil ik ook een bruiloft en een vrijgezellenfeest.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kaal = onder de duim
Onder de duim = zo goed als getrouwd.
Hete douche ben ik het mee eens. Ajakkes kan ik mee leven als ik er geen last van heb, dus tijd voor jou om wat consessies te doen en gewoon toe te geven dat het friet isquote:
Gratis trouwenquote:
Ik mag niet eens in donkerzwart trouwen.quote:
Je hebt niks meer te willen. Je wilt wat zij wilt vanaf nuquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan wil ik ook een bruiloft en een vrijgezellenfeest.
En een huwelijksreis.
Zo veeleisend.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan wil ik ook een bruiloft en een vrijgezellenfeest.
En een huwelijksreis.
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |