jij weet niks over mijn papaquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb kijk op die dingen en je vader past precies in het profiel.! Heeft 'ie bordeelsluipers?
We hebben elkaar op fb en whatsapp.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
We hebben elkaar op fb en whatsapp.
Whut?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een raam kost hun 150 per dag, seks levert nu gemiddeld zon 25 euro op.
Dus na 6 klanten per dag pas uit de kosten.
Daarna moet het levensonderhoud in brede zin nog worden verdiend en daarbovenop het geld voor het oostblok. Beetje belasting moet betaald worden, dus ca 275 mannen bedienen per maand is voor deze dames niet raar.
Laat de helft zo werken van de 50000 en de andere helft om mij 75 per maand.
Is gemiddeld 175 mannen per maand x 50.000 sexwerkers = 8.750.000 x seks per maand.
Hiervan zijn ook mensen die vaker, soms wel 8 x per maand naar de hoeren gaan, dus laten we zeggen gemiddeld 5 x, dus gedeeld door 5: 1.750.000 unieke bezoekers per maand aan de sexindustrie.
Er zijn ongeveer 4 miljoen mannen in de leeftijd 25-65, dwz : 1 op de 2,3 nederlandse mannen in die leeftijd gaan naar de hoeren.
Van de hoerenlopers heeft 80% een relatie. Dus hoe groot is de kans dat jouw man het doet?
Grofweg 1 op de 3. En je komt er niet achter, want het gebeurt meestal overdag, lunchpauze, afspraak, overwerk, om de hoek zit er wel 1. en ze verraden zichzelf en elkaar nooit. en iedereen denkt dat doet mijn man niet, toch?![]()
toch knap dat zijn dochter dat nog steeds gelooft.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]leugenaar dat je bent, mijn vader heeft niet eens een mobiel
blablaquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
toch knap dat zijn dochter dat nog steeds gelooft.
Ik wist dus echt niet wat hartig is.quote:
Deze vrouw weet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja precies. Maar dit is makkelijker voor hups
Lola.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist dus echt niet wat hartig is.
quote:
quote:
Ziet er lekker uit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:58 schreef Myraela het volgende:
Mijn quiche was ook nog wel lekker, gelukkig was niet alle ei eruit gelopen.
[ afbeelding ]
Of opmaak naar een nieuw beginquote:
Dat dacht ik ook al.quote:
I hear weddingbellsquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had scharrel op visite zonder seks.
Einde oefening.....quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had scharrel op visite zonder seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |