abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143959992
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nice! Ik zit al tijden te wachten op een écht nieuwe versie.
Zie het meer als een update dan echt nieuw, maar desalniettemin wordt het moeilijk om 'm te laten liggen. Vooral een betere CPU en beter 3D-scherm spreken mij wel aan.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  Donald Duck held vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:32:06 #202
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_143960127
Tijdje geleden had Nintendo een rechtszaak verloren over de 3D technologie. Misschien is dit hun antwoord daarop. Een nieuw type scherm van een ander ontwerp
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Eindredactie Games vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:50:39 #203
188609 crew  Kensuke
pi_143960677
Nieuw model is vooral leuk door de nieuwe triggers. Die nieuwe stick is echt veel te klein, die is vast niet fijn voor langdurig gebruik. Qua design blijft het op de Vita achterlopen.

Xenoblade port is leuk, maar ik had liever een Wii U HD-versie gehad. Ik ga het waarschijnlijker opnieuw op Dolphin spelen dan op de 3DS.

Ik ben nog niet klaar met zeuren. :P 3DS is door Nintendo een beetje opzij gezet ten faveure van de Wii U. Ik snap het, want de Wii U had echt een software-injectie nodig, maar toch. Vergeleken met vorig jaar komen er veel minder exclusieve toppers uit. Persona Q, Monster Hunter 4 en Bravely Second zijn zo'n beetje de enige niet port/remake games.
  Redactie Games vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:00:53 #204
181272 crew  Noppie2000
pi_143960988
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:50 schreef Kensuke het volgende:
Nieuw model is vooral leuk door de nieuwe triggers. Die nieuwe stick is echt veel te klein, die is vast niet fijn voor langdurig gebruik. Qua design blijft het op de Vita achterlopen.

Xenoblade port is leuk, maar ik had liever een Wii U HD-versie gehad. Ik ga het waarschijnlijker opnieuw op Dolphin spelen dan op de 3DS.

Ik ben nog niet klaar met zeuren. :P 3DS is door Nintendo een beetje opzij gezet ten faveure van de Wii U. Ik snap het, want de Wii U had echt een software-injectie nodig, maar toch. Vergeleken met vorig jaar komen er veel minder exclusieve toppers uit. Persona Q, Monster Hunter 4 en Bravely Second zijn zo'n beetje de enige niet port/remake games.
En vorig jaar was Wii U opzij gezet ten faveure van 3DS. Nintendo kan gewoon niet 2 consoles voor 100% ondersteunen helaas :P
  Eindredactie Games vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:14:03 #205
188609 crew  Kensuke
pi_143961385
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:00 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

En vorig jaar was Wii U opzij gezet ten faveure van 3DS. Nintendo kan gewoon niet 2 consoles voor 100% ondersteunen helaas :P
Jep, ik ben een van die mensen die hoopt dat ze voor de volgende generatie een hybride console maken.
pi_143962027
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_143962093
Ontdek hoe je in het bezit kunt komen van een Super Smash Bros. Soundtrack CD via Club Nintendo!

Een legendarische strijd zal losbarsten als op 3 oktober Super Smash Bros. for Nintendo 3DS uitkomt voor Nintendo 2DS en Nintendo 3DS. Dit is de eerste keer in de Super Smash Bros. serie dat je waar en wanneer je maar wilt kunt spelen. Daarbij is het de beste manier om je vecht skills aan te scherpen enje voor te bereiden op de release van Super Smash Bros. for Wii U, dat de actie van de serie deze winter terug op je TV-scherm knalt in sprankelend HD, alleen op Wii U.

Omdat de beide versies van de game hetzelfde aanbod aan beroemde vechters bevatten, maar ook levels en spelstanden die juist exclusief zijn voor de verschillende systemen, is de combinatie van de spellen het ultieme tag team voor fans van vechtspellen. Als je Super Smash Bros. for Nintendo 3DS én Super Smash Bros. for Wii U tijdens de promotie periode bij Club Nintendo registreert, kun je aanspraak maken op een gratis soundtrack CD* bomvol nummers uit het spel en nummers die door de games geïnspieerd zijn. De komende weken volgt er meer informatie over de promotie.

Om meer te weten te komen over de beschikbare vechters, nieuwe spelstanden, levels en nog veel meer neem je snel een kijkje op de officiële website voor Super Smash Bros. voor Nintendo 3DS en Wii U.
pi_143966491
Ben benieuwd hoe de tekst van Xenoblade op de 3DS is. Die was op de Wii soms al wat moeizaam te lezen.
  Redactie Games vrijdag 29 augustus 2014 @ 21:20:27 #209
181272 crew  Noppie2000
pi_143966639
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:14 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Jep, ik ben een van die mensen die hoopt dat ze voor de volgende generatie een hybride console maken.
Ik ook O-)
pi_143966789
Als deze uitkomt met MM3d en een "Special Edition" Komt hij gewoon hier thuis, want dan is het gouden trio compleet:

In bezit

In bezit

Rest dus alleen:

nog :D
  Donald Duck held vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:11:48 #211
46149 __Saviour__
pi_143969275
Slimme koppen hebben de nieuwste firmware alweer ontleed en komen met deze verwachting:

quote:
'We're expecting double RAM, nearly double VRAM, and double processing speed as things currently stand.'

Based on disassembly of certain sysmodules for code added/changed with in the 8.0.0-18 update, it appears that the "New 3DS" has the following changes:
They extended FCRAM from 128MB to 256MB.
They added another VRAM (?) of 4MB.
Een flinke winst dus op de originele hardware.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_143976639
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 21:23 schreef Gutanoth het volgende:
Als deze uitkomt met MM3d en een "Special Edition" Komt hij gewoon hier thuis, want dan is het gouden trio compleet:

[ afbeelding ]
In bezit

[ afbeelding ]
In bezit

Rest dus alleen:
[ afbeelding ]
nog :D
ik wil de middelste in XL versie.
pi_143981528
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 00:50 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik wil de middelste in XL versie.
Klopt, die is echt beeldschoon :o
pi_143998528
  zondag 31 augustus 2014 @ 00:31:09 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144008805
En we doen ook nog een plaatje van de verschillende thema's en covers.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 31 augustus 2014 @ 01:41:07 #216
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_144011010
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2014 00:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
En we doen ook nog een plaatje van de verschillende thema's en covers.

[ afbeelding ]
Tof
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_144013355
hoe heet dat nes super mario bros remake waar lvls anders zijn enzo?
kan het niet vinden in de shop
pi_144013658
SMB The Lost Levels?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 31 augustus 2014 @ 08:25:47 #219
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_144013824
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2014 07:44 schreef Pheno het volgende:
SMB The Lost Levels?
Of Super Mario Bros 2. Het is maar hoe je het bekijkt.
  zondag 31 augustus 2014 @ 08:51:27 #220
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_144013938
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Slimme koppen hebben de nieuwste firmware alweer ontleed en komen met deze verwachting:

[..]

Een flinke winst dus op de originele hardware.
... en nog steeds vrij waardeloos vergeleken met een moderne smartphone...

Resolutie van de schermpjes zal ook nog steeds lachwekkend zijn.
  zondag 31 augustus 2014 @ 09:04:25 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144014012
quote:
99s.gif Op zondag 31 augustus 2014 08:51 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Een smartphone heeft geen Mario. Dus 3DS wint per definitie. :W
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_144014497
quote:
18s.gif Op zondag 31 augustus 2014 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Een smartphone heeft geen Mario. Dus 3DS wint per definitie. :W
Mijn android telefoon is het daar niet mee eens :P

Zou Nintendo dat trouwens echt doen? Een Mario game exclusief op de New 3DS?
pi_144014712
Ik dacht dat de DSi destijds een beetje een flop was, te weinig mensen die dat ding kochten omdat er te weinig exclusieve games voor waren en daardoor weinig exclusieve games voor dat ding.

Toch zo'n 30 miljoen van verkocht blijkbaar, dan zou dit nieuwe ding toch best kunnen werken.
  zondag 31 augustus 2014 @ 10:14:48 #224
13783 Anthraxx
pi_144014726
quote:
99s.gif Op zondag 31 augustus 2014 08:51 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Care. Ik vind het ook wel fijn dat ik een behoorlijk lange tijd intensief kan spelen op een accu onderweg dan een top of the line apparaat met specs die maar 1 uur meegaat als je er wat mee wilt :).

Wel irritant dat ik net 2 weken terug een 3DS XL gekocht heb :').
  zondag 31 augustus 2014 @ 10:21:34 #225
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_144014808
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 10:14 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Care. Ik vind het ook wel fijn dat ik een behoorlijk lange tijd intensief kan spelen op een accu onderweg dan een top of the line apparaat met specs die maar 1 uur meegaat als je er wat mee wilt :).

Wel irritant dat ik net 2 weken terug een 3DS XL gekocht heb :').
Hoe lang wil je intensief spelen? Vita gaat ook wel 5-6 uur mee, en mijn One+ phone gaat zeker wel een dag mee.
Nintendo moet niet steeds met verouderde hardware komen, maar gewoon eens fatsoenlijk met de tijd meegaan en fatsoenlijke specs bieden zodat je de nieuwste games kunt spelen.
  zondag 31 augustus 2014 @ 10:33:52 #226
13783 Anthraxx
pi_144015004
quote:
99s.gif Op zondag 31 augustus 2014 10:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hoe lang wil je intensief spelen? Vita gaat ook wel 5-6 uur mee, en mijn One+ phone gaat zeker wel een dag mee.
Nintendo moet niet steeds met verouderde hardware komen, maar gewoon eens fatsoenlijk met de tijd meegaan en fatsoenlijke specs bieden zodat je de nieuwste games kunt spelen.
Hoe lang? Verschilt een beetje waar ik heen moet voor mijn werk. Ik gebruik het ding alleen om tijd te doden dat ik in een trein zit of ergens moet wachten. De spellen voldoen prima daarvoor :).

Maar betere specs, de PS Vita rend rondjes om de 3DS qua technische specs maar is volgens mij nooit heel erg van de grond gekomen. De 3DS is een goudmijn. Ik denk dat de gemiddelde consument, die geen verstand heeft van de techniek erachter, het werkelijk waar geen reet kan schelen. Als ze maar Pokemon of Mario kunnen spelen :).
  zondag 31 augustus 2014 @ 10:39:16 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144015087
Het gaat niet om de specs, het gaat om wat je ermee doet :7
  zondag 31 augustus 2014 @ 11:09:15 #228
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_144015596
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 10:33 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hoe lang? Verschilt een beetje waar ik heen moet voor mijn werk. Ik gebruik het ding alleen om tijd te doden dat ik in een trein zit of ergens moet wachten. De spellen voldoen prima daarvoor :).

Maar betere specs, de PS Vita rend rondjes om de 3DS qua technische specs maar is volgens mij nooit heel erg van de grond gekomen. De 3DS is een goudmijn. Ik denk dat de gemiddelde consument, die geen verstand heeft van de techniek erachter, het werkelijk waar geen reet kan schelen. Als ze maar Pokemon of Mario kunnen spelen :).
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gaat niet om de specs, het gaat om wat je ermee doet :7
Uiteindelijk wel natuurlijk. Als zo'n apparaat geweldige games heeft, dan is het geslaagd als handheld.... maar toch, het is 2014, ik kan voor 300 euro een phone kopen met FullHD beeldscherm, 3GB Ram en 64GB intern geheugen, waarmee ik vrijwel alles kan doen... dus dan is het toch teleurstellend dat een Nintendo denkt nog 2 jaar of meer te kunnen overbruggen met een nieuwe 3DS dat slechts een fractie van die specs heeft...

Dan kunnen we wel zeggen: Ja, maar we hebben Zelda en Pokemon, en dan is het OK... , maar het zou natuurlijk een stuk geweldiger zijn als die games er ook prachtig uit zouden zien. Dat hoeft van mij ook niet FullHD enzo te zijn, maar laten we realistisch zijn, en wel gewoon toegeven dat dit soort beperkte hardware er ook voor zorgt dat de games die je speelt toch ook dan gewoon 'beperkt' worden in de ambities.

Ik had dus VEEL liever een FullHD krachtige tablet-controller gezien die als stand-alone handheld werkt, maar straks dus ook compatible is met de stand-alone console, dus nu met WiiU, en straks met de opvolger daarvan, zowel als controller, maar ook voor 'remote play'. Een beetje hetzelfde design als de WiiU tablet controller, maar dan dus krachtiger, veelzijdiger, en dus ook functionerend als autonoom apparaat/handheld.

Op die manier kom je met iets dat nog 4-5 jaar mee kan op alle fronten. Ik denk ook dat daar een grote vraag naar zou zijn. De potentie voor games op tablets en smartphones is er, maar worden natuurlijk zeer beperkt door het gebrek aan fysieke knoppen als sticks, buttons en triggers. Iets dat de WiiU controller dus al prima oplost door die er gewoon op te plaatsen... ;)

Stel dat je straks gewoon in de trein die nieuwe FullHD Zelda kunt spelen op je handheld-tablet van Nintendo, in FullHD. En heb je even een pauze nodig, dan ga je uit die game en kijk je even een film, of je luistert wat muziek, of je gaat met het bijgeleverde pressure-sensitive pennetje wat tekenen in een art-game/app, dus een next-gen handheld versie van Mario Paint ofzo.

De mogelijkheden zijn eindeloos. De potentie onmeetbaar. Nintendo lijkt zich daar echter geen reet van aan te trekken en blijft gokken op gimmick-hardware met beperkte specs. En soms loont dat (Wii, DS), en soms niet (WiiU).
  zondag 31 augustus 2014 @ 11:13:35 #229
13783 Anthraxx
pi_144015685
quote:
99s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:09 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

[..]

Uiteindelijk wel natuurlijk. Als zo'n apparaat geweldige games heeft, dan is het geslaagd als handheld.... maar toch, het is 2014, ik kan voor 300 euro een phone kopen met FullHD beeldscherm, 3GB Ram en 64GB intern geheugen, waarmee ik vrijwel alles kan doen... dus dan is het toch teleurstellend dat een Nintendo denkt nog 2 jaar of meer te kunnen overbruggen met een nieuwe 3DS dat slechts een fractie van die specs heeft...

Dan kunnen we wel zeggen: Ja, maar we hebben Zelda en Pokemon, en dan is het OK... , maar het zou natuurlijk een stuk geweldiger zijn als die games er ook prachtig uit zouden zien. Dat hoeft van mij ook niet FullHD enzo te zijn, maar laten we realistisch zijn, en wel gewoon toegeven dat dit soort beperkte hardware er ook voor zorgt dat de games die je speelt toch ook dan gewoon 'beperkt' worden in de ambities.

Ik had dus VEEL liever een FullHD krachtige tablet-controller gezien die als stand-alone handheld werkt, maar straks dus ook compatible is met de stand-alone console, dus nu met WiiU, en straks met de opvolger daarvan, zowel als controller, maar ook voor 'remote play'. Een beetje hetzelfde design als de WiiU tablet controller, maar dan dus krachtiger, veelzijdiger, en dus ook functionerend als autonoom apparaat/handheld.

Op die manier kom je met iets dat nog 4-5 jaar mee kan op alle fronten. Ik denk ook dat daar een grote vraag naar zou zijn. De potentie voor games op tablets en smartphones is er, maar worden natuurlijk zeer beperkt door het gebrek aan fysieke knoppen als sticks, buttons en triggers. Iets dat de WiiU controller dus al prima oplost door die er gewoon op te plaatsen... ;)

Stel dat je straks gewoon in de trein die nieuwe FullHD Zelda kunt spelen op je handheld-tablet van Nintendo, in FullHD. En heb je even een pauze nodig, dan ga je uit die game en kijk je even een film, of je luistert wat muziek, of je gaat met het bijgeleverde pressure-sensitive pennetje wat tekenen in een art-game/app, dus een next-gen handheld versie van Mario Paint ofzo.

De mogelijkheden zijn eindeloos. De potentie onmeetbaar. Nintendo lijkt zich daar echter geen reet van aan te trekken en blijft gokken op gimmick-hardware met beperkte specs. En soms loont dat (Wii, DS), en soms niet (WiiU).
Ik begrijp je punt. Ik geef je ook geen ongelijk en Nintendo is vrij koppig (een goed voorbeeld is Internet connectivity wat web pas sinds de 3DS/WiiU goed geregeld is). Maar ik vind wel dat ze op een goede weg zijn. De WiiU vind ik absoluut geen gimmick. De gamepad vind ik zelfs erg fijn, vooral dat ik door kan spelen als ik wil terwijl mijn vrouw de TV wilt gebruiken voor de Xbox ofzo.

Maar daarnaast, hoe complex wil je games hebben? Ik speel op dit moment Links Awakening uit 1993. Mijn thermostaat heeft meer rekenkracht, geheugen en pixels dan dat de oorspronkelijke gameboy had. Maar het spel is behoorlijk veelzijdig en complex. Wat het voordeel is van een platform waarbij de specs vast liggen. Je weet wat de limieten zijn dus kan je het apparaat 100% gebruiken :).
  zondag 31 augustus 2014 @ 11:24:10 #230
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_144015906
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik begrijp je punt. Ik geef je ook geen ongelijk en Nintendo is vrij koppig (een goed voorbeeld is Internet connectivity wat web pas sinds de 3DS/WiiU goed geregeld is). Maar ik vind wel dat ze op een goede weg zijn. De WiiU vind ik absoluut geen gimmick. De gamepad vind ik zelfs erg fijn, vooral dat ik door kan spelen als ik wil terwijl mijn vrouw de TV wilt gebruiken voor de Xbox ofzo.

Maar daarnaast, hoe complex wil je games hebben? Ik speel op dit moment Links Awakening uit 1993. Mijn thermostaat heeft meer rekenkracht, geheugen en pixels dan dat de oorspronkelijke gameboy had. Maar het spel is behoorlijk veelzijdig en complex. Wat het voordeel is van een platform waarbij de specs vast liggen. Je weet wat de limieten zijn dus kan je het apparaat 100% gebruiken :).
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 11:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat laatste punt begrijp ik zeer goed, en er zijn idd oude games die qua design en zelfs qua visuals (design) beter zijn dan veel zwaardere moderne games, maar toch, dat soort games zijn zeldzaam, en als gamer wil je toch ook zoveel mogelijk games spelen, en als die specs goed zijn, dan verkoop je die handheld ook veel makkelijker, en dan stappen 3rd party developers ook veel makkelijker in.

Dan is de kans ook veel groter dat je AAA-titels die NIET van Nintendo zijn, naar je handheld krijgt.
pi_144018441
Het komt volgens mij vooral neer op de prijs. Nintendo probeert hun handhelds betaalbaar te houden. De grootste markt die een 3DS koopt zijn denk ik nog altijd kleuters die Pokemon willen spelen, en die schrik je af met een FullHD-apparaat dat dubbel de prijs is van de huidige 3DS.
  zondag 31 augustus 2014 @ 13:04:42 #232
13783 Anthraxx
pi_144018822
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:53 schreef nomar83 het volgende:
Het komt volgens mij vooral neer op de prijs. Nintendo probeert hun handhelds betaalbaar te houden. De grootste markt die een 3DS koopt zijn denk ik nog altijd kleuters die Pokemon willen spelen, en die schrik je af met een FullHD-apparaat dat dubbel de prijs is van de huidige 3DS.
Kleuters? Mijn vrouw heeft er 1 gekocht om Pokemon te spelen :P. Vergis je niet, ik denk dat meer volwassenen Pokemon spelen dan kinderen. Zeker de generatie die er mee opgegroeid zijn.
  zondag 31 augustus 2014 @ 13:10:25 #233
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_144019028
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 12:53 schreef nomar83 het volgende:
Mwah, vooral wanneer je de veelzijdigheid van dat apparaat flink kunt uitbreiden, dus gewoon een functionele tablet, dan kun je best 250-300 euro voor zo'n ding vragen, als het qua specs allemaal maar te verantwoorden is.

180 euro voor een 3DS XL zoals die nu is vind ik juist ontzettend duur, maar een FullHD tablet (zoals de WiiU controller qua knoppen) die echt next-gen is qua specs (voor een handheld) en straks ook werkt als controller voor je Nintendo consoles en multi-functioneel is, etc etc, daar zou ik wel minstens 300 euro voor over hebben.

Het gaat om value-for-money, niet om het prijskaartje.
pi_144023380
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2014 07:44 schreef Pheno het volgende:
SMB The Lost Levels?
ja die thx heb op mario gezocht en die stond er niet tussen maar heb het nu gevonden :)
echt weird denk je yay een paddenstoel pak je dat ben je ineens klein en als je dat pakt als je klein bent ga je dood. echt mindfuck.

netflix app is ook niet te vinden omdat het nog niet officieel uit is
en probeer ik me te registreren voor club nintendo en zegt die dat login verkeerd is ik heb belgische club nintendo gepakt. op .com kan je alleen maar registreren als je van amerika of canada bent dus what moet ik doen?

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2014 15:31:19 ]
  zondag 31 augustus 2014 @ 15:31:21 #235
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_144023820
:')
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_144031616
quote:
“In terms of DQVII, it has a lot of text to go through and translate,” Fujimoto said, “and we’ve received so many requests and so much positive feedback about the game, but unfortunately, we have to consider the cost and the manpower needed to handle the sheer load of text.
In terms of scenario and script, the game is probably one of the largest in the DQ franchise. If a lot of people can buy it and support it… well, we can’t promise anything.”

[…]

“Going back to people who want DQVII to come out… we’ve gotten a lot of requests, we really want to do it, but right now, we need to hammer out what kind of resources we’d need to do it. We say this a lot, but, we can’t seem to get to the point where it’s justifiable.”

http://www.siliconera.com(...)ure-itll-sell-enough
pi_144031811
quote:
99s.gif Op zondag 31 augustus 2014 13:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mwah, vooral wanneer je de veelzijdigheid van dat apparaat flink kunt uitbreiden, dus gewoon een functionele tablet, dan kun je best 250-300 euro voor zo'n ding vragen, als het qua specs allemaal maar te verantwoorden is.

180 euro voor een 3DS XL zoals die nu is vind ik juist ontzettend duur, maar een FullHD tablet (zoals de WiiU controller qua knoppen) die echt next-gen is qua specs (voor een handheld) en straks ook werkt als controller voor je Nintendo consoles en multi-functioneel is, etc etc, daar zou ik wel minstens 300 euro voor over hebben.

Het gaat om value-for-money, niet om het prijskaartje.
Dan laat je juist een gat open in de markt. Voor wie meer te besteden heeft is er al genoeg keuze. Juist wie niet 300 of meer euro wil neertellen, maar wel betere kwaliteit games wil spelen dan de apps op een smartphone, is er de 3DS. En de 2DS weet zelfs de markt voor wie nog minder wil besteden te bereiken. Als iemand alleen maar de nieuwste Pokémon of Mario wil spelen gaan ze daar niet diep voor in de buidel tasten. Dat lijkt me ook de reden waarom Nintendo niet met "echte next-gen" komt, maar met handhelds altijd expres een generatie achter blijft.

[ Bericht 0% gewijzigd door nomar83 op 31-08-2014 20:17:57 ]
  zondag 31 augustus 2014 @ 19:03:02 #238
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144032090
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2014 18:49 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gelul.
pi_144032218
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gelul.
Nintendo heeft ook het publiseren van o.a. DQ 4, 5, 6, 9 en Bravely Default op zich genomen dus zou me niets verbazen.

Vraag me af of de scripts écht zo groot zijn als ik de scripts zie die een Falcom produceert...
pi_144034556
-O- van Twitter

zondag 31 augustus 2014 @ 22:37:15 #241
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144044270
Miyamoto heeft toch al eens verteld dat ze 3DS als controller willen gebruiken.
  Donald Duck held zondag 31 augustus 2014 @ 22:52:37 #242
46149 __Saviour__
pi_144045153
Interessante gedachte, de New 3DS als Wii U Controller. Nog een verandering die best zou kunnen gaan komen: een nieuw Wii U model met ingebouwde GameCube poorten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 31 augustus 2014 @ 22:57:18 #243
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_144045383
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Interessante gedachte, de New 3DS als Wii U Controller. Nog een verandering die best zou kunnen gaan komen: een nieuw Wii U model met ingebouwde GameCube poorten
In zekere zin is Nintendo al veel langer met dat idee bezig geweest; kijk naar de GBA/GC-link kabel voor bijvoorbeeld Zelda 4 Swords Adventures.. Ik denk dat de Wii U ook met dat idee in het achterhoofd ontwikkeld is. Dit zou daar weer een logisch vervolg op zijn; nu kun je de Wii U gamepad niet ´los´ van de Wii U console gebruiken, je moet binnen een paar meter bereik blijven. Met die New 3DS zou dat dus opgelost zijn..
pi_144046274
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Miyamoto heeft toch al eens verteld dat ze 3DS als controller willen gebruiken.
Ja, drie jaar geleden:
quote:
Our basic premise is that you can use one [Wii U controller] with a system. If we got to an idea of having multiple [controllers] it might be just more convenient for people to use their Nintendo 3DS and have a way to connect that... That being said, we are doing research about if someone brings their controller to their friend's house and they want to play together on Wii U to whether or not something like that would be possible.

http://www.nintendolife.c(...)ent_wii_u_controller
pi_144047752
Heftig dit. Ik vind het toch jammer dat dit geen expansion is zoals de N64 had met RAM.
pi_144047895
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:44 schreef robin007bond het volgende:
Heftig dit. Ik vind het toch jammer dat dit geen expansion is zoals de N64 had met RAM.
Die had de DS al :+

pi_144049660
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zou wel gaar zijn, de Wii uitbrengen met gamecube poorten, dan een goedkopere wii zonder, de eerste WiiU zonder en dan een WiiU met GC poorten.
  maandag 1 september 2014 @ 07:17:04 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144052290
Ik zie eerder draadloze GC ondersteuning.
pi_144054422
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 07:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik dacht dat een van de voordelen van de GameCube-poorten *juist* de bedrading was. Sommige gamers vinden die ene miliseconde aan verschil in reactietijd belangrijk in een game als Smash.
pi_144054481
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 07:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mweh. Erg weinig mensen hebben zo'n WaveBird.
  Designer maandag 1 september 2014 @ 11:06:36 #251
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_144055263
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 10:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat en Wii-U pro controller. Dat ding is er voor een reden.
🐙
  maandag 1 september 2014 @ 11:31:34 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144055930
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 10:33 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Ik dacht dat een van de voordelen van de GameCube-poorten *juist* de bedrading was. Sommige gamers vinden die ene miliseconde aan verschil in reactietijd belangrijk in een game als Smash.
Ja, ik bedoelde ook dat ik het niet echt zie gebeuren, maar ik zie nu dat het niet goed overkomt :D

Anyway, Zelda-sale in de eShop

pi_144071676
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:47 schreef Aether het volgende:

[..]

Die had de DS al :+

[ afbeelding ]
Klopt inderdaad. :D
pi_144090031
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 10:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat kwam omdat die zo verschrikkelijk lelijk was :(
pi_144090491
quote:
14s.gif Op maandag 1 september 2014 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, ik bedoelde ook dat ik het niet echt zie gebeuren, maar ik zie nu dat het niet goed overkomt :D

Anyway, Zelda-sale in de eShop

[ afbeelding ]
Nice , mischien eens effe wat kopen. ^O^
- Djehoetie / Jehuty -
pi_144090666
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:08 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dat kwam omdat die zo verschrikkelijk lelijk was :(
Ik dacht de prijs. Zit bovendien twee meter van de tv vandaan, dus ik zag de noodzaak ook nooit zo. :P
pi_144090711
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:51 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Ik dacht de prijs. Zit bovendien twee meter van de tv vandaan, dus ik zag de noodzaak ook nooit zo. :P
Nah de prijs viel wel mee toch? Ik had er een waar ik eigenlijk maar 2 keer mee gespeeld heb. Ding was zo zwaar en log en lelijk dat ik uiteindelijk maar gewoon weer mijn normale controller pakte. De wavebird werd gedegradeerd tot Player 2 controller :P
pi_144091611
Wiebelt jullie Xl scherm ook zo? Ik heb net een nieuwe 3ds en dat scherm lijkt een beetje wankel te zijn.
  dinsdag 2 september 2014 @ 10:40:14 #259
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144091736
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 10:34 schreef CamelNLD het volgende:
Wiebelt jullie Xl scherm ook zo? Ik heb net een nieuwe 3ds en dat scherm lijkt een beetje wankel te zijn.
Je moet je 3DS ook gewoon stilhouden. Er zit overigens speling in het scherm zodat hij minder snel barst op de scharnieren zoals de DS Lite ooit deed.
  Eindredactie Games dinsdag 2 september 2014 @ 11:27:20 #260
188609 crew  Kensuke
pi_144093083
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 september 2014 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
eling in het scherm zodat hij minder snel barst op de scharnieren zoals de DS Lite ooit deed.
Ik vind dat wiebelen irritanter. En de gelige schermen.
pi_144093112
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 11:27 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Ik vind dat wiebelen irritanter. En de gelige schermen.
Ik moet zeggen dat ik geen van beide klachten herken :o
  dinsdag 2 september 2014 @ 18:39:14 #262
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_144108206
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 09:54 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Nah de prijs viel wel mee toch? Ik had er een waar ik eigenlijk maar 2 keer mee gespeeld heb. Ding was zo zwaar en log en lelijk dat ik uiteindelijk maar gewoon weer mijn normale controller pakte. De wavebird werd gedegradeerd tot Player 2 controller :P
Heb er eentje liggen, op zich wel fijn ding, vooral als ik met meerdere mensen speel, is de afstand bank / GameCube toch net iets te groot om comfortabel te kunnen gamen. Paar vrienden van me hebben ook paar van die dingen. Enige gemis is het gebrek aan trilfunctie, maar goed, dat zou de batterij anders veel te snel leeg laten lopen.
pi_144108482
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:39 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Heb er eentje liggen, op zich wel fijn ding, vooral als ik met meerdere mensen speel, is de afstand bank / GameCube toch net iets te groot om comfortabel te kunnen gamen. Paar vrienden van me hebben ook paar van die dingen. Enige gemis is het gebrek aan trilfunctie, maar goed, dat zou de batterij anders veel te snel leeg laten lopen.
Aah ja, zo heeft ieder natuurlijk zijn voorkeur
pi_144125600
-O-

SMTIV EU - An Update
After some unscheduled changes to the SMTIV mobile website raised some eyebrows, a lot of you asked for more details, so I’ll be upfront. We encountered a few last-minute issues specific to the EU version, and we have to fix them. Given the current timelines for production, it looks like SMTIV won’t be out in EU until late October.

No one likes delays. Our fans in Europe have been waiting for SMTIV for a *very* long time, and it pains us to have to move the release date back even further. I have talked to a few of you on Twitter, I’ve seen the angry posts on Reddit, NeoGAF, Facebook, etc., and wanted to be as direct as I could. We truly feel awful having to say “wait a little longer” for a game you've been so zealously patient for, but there is no other recourse. We’re doing everything we can to get the game out in Europe as fast as we can, so please bear with us.
  woensdag 3 september 2014 @ 08:11:29 #265
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144125865
Als ze nou gewoon de reden geven. Niet 'issues', maar iets specifieker, dan kunnen we er nog wat mee
pi_144125927
Attack of the Friday Night Monsters!

Ik ben verliefd O+
pi_144142381

Officieel?

woensdag 3 september 2014 @ 18:01:43 #268
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_144142467
Wat zijn nou nog echte toffe goedkopere 3ds games ?

ik heb momenteel Animal Crossing, Rayman en Pokémon Y,

Super smash komt er zeker bij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Designer woensdag 3 september 2014 @ 18:05:39 #269
266257 crew  DeZwabber
pi_144142566
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zijn nou nog echte toffe goedkopere 3ds games ?

ik heb momenteel Animal Crossing, Rayman en Pokémon Y,

Super smash komt er zeker bij.
Ik heb VVVVVV op m'n 3DS. Tof spel.

In de e-store wel.
🐙
pi_144142574

Donald Duck held woensdag 3 september 2014 @ 18:07:39 #271
46149 __Saviour__
pi_144142611
Echt jammer dat het model met de gekleurde knoppen niet als XL verschijnt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Designer woensdag 3 september 2014 @ 18:09:26 #272
266257 crew  DeZwabber
pi_144142667
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 18:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Echt jammer dat het model met de gekleurde knoppen niet als XL verschijnt
Inderdaad, vond de gekleurde knoppen net zo leuk gedaan -O-

Misschien uiteindelijk wel een keer op ebay te vinden en om te wisselen of zo.
🐙
  Designer woensdag 3 september 2014 @ 18:10:05 #273
266257 crew  DeZwabber
pi_144142677
Ik vraag me af hoe bruikbaar die tepelmuis c-stick gaat zijn.
🐙
  woensdag 3 september 2014 @ 18:18:56 #274
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_144142871
quote:
10s.gif Op woensdag 3 september 2014 18:05 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ik heb VVVVVV op m'n 3DS. Tof spel.

In de e-store wel.
Ha die ken ik, Maar doelde meer op een Mario/Kirby/Donkey achtige game.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 3 september 2014 @ 19:50:07 #275
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144146336
quote:
7s.gif Op woensdag 3 september 2014 17:58 schreef Aether het volgende:

Officieel?

[ afbeelding ]
Oei, dat zijn wel erg grote titels. En ik zou Majora's Mask veel logischer en geloofwaardiger vinden. Sunshine 3D lijkt me wel awesome trouwens. Al heb je daarvoor speciale triggers voor nodig. Die zie ik dus eerder voor Wii U verschijnen in HD remake zodra de controllers ondersteund worden.
pi_144179183

pi_144190791
ik vind die gekleurde knoppen mooier ipv van alleen maar de letter.
  maandag 8 september 2014 @ 20:09:33 #279
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_144325322
Aangezien er weer een berg nintendo sterren verdwijnen, maar wat bestellen.
Wat belachelijk dat je die puntenkaarten niet kan gebruiken in de eShop. Nu maar een stomme sleutelhanger besteld, voor ik nog meer punten kwijtraak. Fijn systeem, volgens mij ben ik er al redelijk wat kwijtgeraakt over de maanden heen.
  woensdag 10 september 2014 @ 09:25:53 #280
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144380686
Dragon Quest X te succesvol, Square Enix staakt verkoop 3DS -versie.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=892187
  Eindredactie Games woensdag 10 september 2014 @ 09:43:19 #281
188609 crew  Kensuke
pi_144380941
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest X te succesvol, Square Enix staakt verkoop 3DS -versie.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=892187
Je kunt het op die manier framen ja. De waarheid is anders: Square Enix servers zijn shit/te weinig. Ze weten hoeveel exemplaren ze verschepen. Als er dan problemen online zijn ligt dat gewoon aan de servers.
pi_144380959
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:43 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Je kunt het op die manier framen ja. De waarheid is anders: Square Enix servers zijn shit/te weinig. Ze weten hoeveel exemplaren ze verschepen. Als er dan problemen online zijn ligt dat gewoon aan de servers.
Waarom zou je dat in godsnaam doen? een DS game streamen vanaf een server :/
  Eindredactie Games woensdag 10 september 2014 @ 10:24:36 #283
188609 crew  Kensuke
pi_144381689
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:44 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Waarom zou je dat in godsnaam doen? een DS game streamen vanaf een server :/
Je weet niet dat het een MMO is?
pi_144381871
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 10:24 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Je weet niet dat het een MMO is?
Oh, haha, nee :P was niet bij mij bekend. Dat verklaart een hoop
  woensdag 10 september 2014 @ 11:35:20 #285
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144383541
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 09:43 schreef Kensuke het volgende:

[..]

Het is te triest voor woorden inderdaad. Mijn vertrouwen in Square Enix daalt met de dag :{
  woensdag 10 september 2014 @ 16:30:10 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144392077
pi_144407557
Gamestop US

woensdag 10 september 2014 @ 23:38:39 #288
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144408743
Mooie doos, lelijke handheld.
  woensdag 10 september 2014 @ 23:40:41 #289
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_144408814
Lekker je nog een 3DS aan proberen te smeren als die nieuwe binnenkort komt
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  woensdag 10 september 2014 @ 23:46:19 #290
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_144409003
Pfff, is Project Steam uit dat release lijstje wat Aether post die Valkyria Chronicles kloon van de E3? Komt die dus niet meer uit op de 3DS ;( ?
pi_144409259
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooie doos, lelijke handheld.
i agree ze hadden beter laten uitzien als de doos.
  woensdag 10 september 2014 @ 23:56:24 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144409378
quote:
15s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:46 schreef gniffie het volgende:
Pfff, is Project Steam uit dat release lijstje wat Aether post die Valkyria Chronicles kloon van de E3? Komt die dus niet meer uit op de 3DS ;( ?
Ja, en volgens mij gaat het om een verbeterde versie, niet exclusief voor New 3DS.
  donderdag 11 september 2014 @ 09:19:49 #293
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_144413170
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, en volgens mij gaat het om een verbeterde versie, niet exclusief voor New 3DS.
Ah staat er idd achter. Zo razend dat ik het niet goed heb gelezen :+
  donderdag 11 september 2014 @ 11:22:10 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144415629
Okay, ik ben hyped voor Smash Bros. Ik wilde wachten op de WiiU-versie, maar 3DS komt minstens een maand eerder uit.

Wat zijn de verschillen qua inhoud?
  Redactie Games donderdag 11 september 2014 @ 11:36:18 #295
181272 crew  Noppie2000
pi_144416030
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik ben hyped voor Smash Bros. Ik wilde wachten op de WiiU-versie, maar 3DS komt minstens een maand eerder uit.

Wat zijn de verschillen qua inhoud?
Vechters zijn hetzelfde. Deels andere levels, deels andere modussen, andere muziek, andere trophies etc. :)

Wii U wordt wel de superieure versie, maar de 3DS-versie is niets mis mee ^O^
  donderdag 11 september 2014 @ 13:55:20 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144419835
Maar wat is er precies anders? Dat is de vraag :D
  Redactie Games donderdag 11 september 2014 @ 14:00:44 #297
181272 crew  Noppie2000
pi_144420031
quote:
19s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar wat is er precies anders? Dat is de vraag :D
Ja, wat ik zeg :P

Gameplay is precies hetzelfde. Alleen de content qua modussen/levels/muziek etc. is (deels) anders. Dus een level van 3DS zit niet per se in Wii U en vice versa. En de graphics zijn beter natuurlijk.

Wat er precies anders is, is lastig te zeggen aangezien we nog geen 10% van de Wii U versie gezien hebben :P
  donderdag 11 september 2014 @ 14:02:28 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144420096
Nou, dan wacht ik nog even. Eerst maar eens mijn huidige 3DS-backlog doorspelen.
  donderdag 11 september 2014 @ 14:22:28 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144420669
Nog meer gratis games *O* (alleen voor nieuwe 3DS-eigenaren -O- )

quote:
EXPAND YOUR COLLECTION OF TOP TITLES WITH THE NINTENDO 3DS WINTER 2014 BONUS GAME PROMOTION

Free download code for one of seven games available to all participants – full promotion details below!

11th September 2014 – With the winter season on its way, Nintendo has today announced a new promotion for Nintendo 3DS and 2DS systems, the Nintendo 3DS Winter 2014 Bonus Game Promotion, which is sure to appeal to users looking to expand their game collection in preparation for the colder months!

To take part in the Nintendo 3DS Winter 2014 Bonus Game Promotion, participants simply need to do both of the following:
Register a Nintendo 2DS, Nintendo 3DS or Nintendo 3DS XL system with Club Nintendo between 11th September 2014 and 12th January 2015 (23:59 local time); and…
Register a copy of Super Smash Bros. for Nintendo 3DS* (releasing 3rd October), Pokémon Omega Ruby** or Pokémon Alpha Sapphire** (both releasing 28th November) with Club Nintendo between 3rd October 2014 and 12th January 2015 (23:59 local time), and fill out the software registration survey – a required action if the copy of the game is purchased at retail.
In return, participants can request a free download code to download one of the following games from Nintendo eShop:
Monster Hunter 3 Ultimate
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Yoshi’s New Island
Kirby: Triple Deluxe
Mario Golf: World Tour
Mario Party: Island Tour
Pokémon Art Academy
The free download code can be requested via a user’s Club Nintendo account, with the download code request needing to be completed by 12th February 2015 (23:59 local time). The download code will expire on 12th March 2015 (23:59 local time), and therefore will need to be redeemed by this time. Please note that Club Nintendo members whose age is below the age rating of a game cannot request a download code for that game.

For all information and terms and conditions pertaining to the Nintendo 3DS Winter 2014 Bonus Game Promotion, please keep an eye on www.nintendo.co.uk in the coming weeks for further details.

For further details:
Nintendo 3DS Guided Tour http://guidedtour.nintendo.co.uk
Nintendo 2DS Website http://www.nintendo.co.uk/nintendo2ds
Nintendo 3DS (UK) on Facebook https://www.facebook.com/Nintendo3DSUK
Nintendo UK on YouTube http://www.youtube.com/NintendoUK
Nintendo of Europe on Twitter https://twitter.com/nintendoeurope
Nintendo UK on Twitter https://twitter.com/nintendouk
Nintendo Official UK Store http://store.nintendo.co.uk/
Nintendo UK Media Assets Library (registered users only) http://assetslibrary.nintendo.co.uk/

Please note: Club Nintendo Terms and Conditions apply. To participate in the promotion, you have to be a resident of the United Kingdom, Ireland, Germany, Austria, France, Spain, Italy, Belgium, the Netherlands, Portugal, Switzerland, South Africa, or Russia. For the use of Nintendo eShop the acceptance of the network-related terms and privacy policy is required. For full terms and conditions of this promotion, please visit www.nintendo.co.uk. If you are under 18, please read these Terms and Conditions together with your parent or legal guardian.

The registration of eligible hardware and software which are distributed as a bundle also qualifies for participation in this promotion.

** Eligible software includes Pokémon Omega Ruby Limited Edition SteelBook™ and Pokémon Alpha Sapphire Limited Edition SteelBook™
pi_144423485
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')