In the film the crow overleed Brandon Lee ( zoon van) na een ongeluk met een pistool ( lange uitleg zie hiier voor meer info er over )quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:29 schreef Synthercell het volgende:
Als de ene acteur ziek wordt of komt te overlijden kan de volgende copycat die rol overnemen zodat de film op tijd af komt.
Niet een actor factory maar een actor backup, indekken om een speelfilm met zekerheid in de bioscopen en op DVD te krijgen. Tijd is geld, uiteraard ook in Hollywood. Hele film opnieuw moeten doen met een nieuwe acteur kost bergen geld. Ook de filmindustrie is onderdeel van de macht (de massa beinvloeden is van grootste belang, en kijk hoe men die massa al heeft beinvloed sinds Hollywood onstond in de 1920er jaren)
Achter alles wat gaande is zit een reden, altijd macht, macht en nog er eens macht.
Whut. Je begint een topic, en dan dit?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:42 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee nee. Niet mee eens.
Hoe dan ook. Discussies doe ik niet meer aan. Ga maar ergens anders klooie
Ja, dat is wel een beetje apart op een discussie-topic. TS doet een Synthercelletje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:36 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Whut. Je begint een topic, en dan dit?
tis watquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:36 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Whut. Je begint een topic, en dan dit?
Die twee zijn keihard vermoord, geofferd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
In the film the crow overleed Brandon Lee ( zoon van) na een ongeluk met een pistool ( lange uitleg zie hiier voor meer info er over )
annyhow: hij overleed een paar weken voor het filmen klaar was, ze hebben dit op gelost door een simpele stand in, door alleen de rug te filmen en paar scene's met CGI te werken.
In de film The Imaginarium of Doctor Parnassus waar Heath Ledger halverwege het maken van de film overleed, werd zijn rol zelfs door 3 personen opgepikt, ith Johnny Depp, Jude Law, en Colin Farrell, dit paste goed alsnog bij het verhaal van de film, en de 4 acteurs lijken totaal niet op elkaar.
Aan wie zijn Brandon Lee en Heath Ledger geofferd?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Untermenschlich het volgende:
Die twee zijn keihard vermoord, geofferd.
Oeh vertelquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ja wie denk je. Satanisten, Luciferianen, de Illuminati die honden daarboven die zich met dat soort zieke dingen bezig houden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan wie zijn Brandon Lee en Heath Ledger geofferd?
En dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:00 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ja wie denk je. Satanisten, Luciferianen, de Illuminati die honden daarboven die zich met dat soort zieke dingen bezig houden.
http://vigilantcitizen.co(...)th-ledgers-sacrifice
http://vigilantcitizen.co(...)-on-to-the-next-one/
Okay ... en met welke reden? Die site vind ik niet echt to the point. Een hoop filmsymboliek in de ruimte.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:00 schreef Untermenschlich het volgende:
Ja wie denk je. Satanisten, Luciferianen, de Illuminati die honden daarboven die zich met dat soort zieke dingen bezig houden.
http://vigilantcitizen.co(...)th-ledgers-sacrifice
http://vigilantcitizen.co(...)-on-to-the-next-one/
Dan lees je niet goed. De reden voor die offers ligt in hun ritualistische overtuigingen. Ze geloven in van alles en nog wat. Dingen waarin "wij alledaagse" mensen niet in geloven. Zij wel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay ... en met welke reden? Die site vind ik niet echt to the point. Een hoop filmsymboliek in de ruimte.
Want die laatste film toont dan weer net die zieke daad aan. Mooi is dat altijd, ze moeten en zouden sporen achterlaten. Opdat de wakkeren weten dat er met ons wordt gespeeld.
Hij is geofferd snap je het nog niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:57 schreef Copycat het volgende:
Maar met welke reden is Heath nu precies vermoord? Kun je dat in een paar woorden voor me duiden?
En wat heeft je van scepticus veranderd in een believer?
Maar waarom? En waarom hij?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:18 schreef Untermenschlich het volgende:
Hij is geofferd snap je het nog niet?
ow zo.quote:
Kinderachtigquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:27 schreef Copycat het volgende:
Want als je het nadoet, geef je je ziel aan Satan!11!!
Sorry, maar waar jij mee aan komt zetten is echt kleuterschoolniveau complottheorie.quote:
quote:Here’s Miley Cyrus doing the Illuminati hand sign in New Orleans. Some mainstream gossip pages wrote about this pic “LOL Who taught Miley Cyrus the Illuminati hand sign?”. Their assessment of the situation is however extremely superficial.
quote:What these sites do not realize is that the Brunswig Mausoleum is the grave site of Lucien Napoleon Brunswig, a powerful figure in New Orleans. These types of Egyptian-magic-inspired structures are almost exclusively used for the gravesites of high ranking members of occult secret societies. So Miley Cyrus’ hand sign was far from random…as if she was programmed to do it.
Zeker niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry, maar waar jij mee aan komt zetten is echt kleuterschoolniveau complottheorie.
Ja zo dacht ik er ook een tijdlang over. Maar nee. Dat is dus te simplistisch. Vrij makkelijk excuus ook. Alles afschuiven op marktwerking en dat soort dingetjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:35 schreef Copycat het volgende:
Controversy sells, meer nog dan seks.
Echt, te simplistisch dit. Er zijn trouwens al (betere) topics in BNW te vinden over artiesten en Illuminati.
Maar waarom moet ik je toch al die dingen uitleggen? Je bent niet eens oprecht geïnteresseerd. Je wil alleen maar discussiëren. Dat is onzinnig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:43 schreef Copycat het volgende:
Vertel me dan eens wat het achterliggende doel is van die satanische symboliek en wanneer dat doel bereikt moet worden?
Je snapt dat je op een discussieforum zit?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:45 schreef Untermenschlich het volgende:
Maar waarom moet ik je toch al die dingen uitleggen? Je bent niet eens oprecht geïnteresseerd. Je wil alleen maar discussiëren. Dat is onzinnig.
9/11 zou ook 1 groot occult offer zijn geweest.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het niet zo leuk is als je manier van denken 'simplistisch' wordt genoemd.. Copycat stelt echter wel een hele normale vraag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:45 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Maar waarom moet ik je toch al die dingen uitleggen? Je bent niet eens oprecht geïnteresseerd. Je wil alleen maar discussiëren. Dat is onzinnig.
nope, het is al een populaire culture die ruim 300 jaar oud is en zeker in amerika volop bepaalde symbolen overal heengeplempt heeft en daar tot een 'symbool-cultuur' geworden is die eigen is aan de federale overheid en staat.quote:That is today’s pop culture.
Discussiëren vind je onzinnig, maar plaatjes neerplempen is wel constructief?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:51 schreef Untermenschlich het volgende:
nog een plaatje
[ afbeelding ]
[..]
Bloed zweet en tranen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Manke het volgende:
Dat ze iets hebben opgeofferd voor succes geloof ik wel, hebben ze vaak genoeg toegegeven.
En aan wie of wat hebben ze dat dan opgeofferd, of is het meer figure of speech? Want ik denk inderdaad dat je heel veel opoffert voor die roem, qua privacy en eigen keuzes kunnen maken. Niet door een kwaadwillende macht achter de schermen, maar doordat je als celebrity niet meer 'normaal' over straat kunt, in de breedste zin des woord.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Manke het volgende:
Allemaal interessantdoenerij van die celebrities, als ze echt lid waren van een geheim clubje, dan liepen ze niet zo te koop met die symboliek en gebaren. Dat ze iets hebben opgeofferd voor succes geloof ik wel, hebben ze vaak genoeg toegegeven.
dat betekent dat ze er hard voor hebben moeten werken, maar het komt vanzelf, omdat ze geesten toelaten in hun lichaam om de opvoering te doen, zeggen ze zelf.quote:
Ik denk dat je de overdrachtelijke nuance mist bij sommige van die grote uitspraken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:05 schreef Manke het volgende:
dat betekent dat ze er hard voor hebben moeten werken, maar het komt vanzelf, omdat ze geesten toelaten in hun lichaam om de opvoering te doen, zeggen ze zelf.
En dat is geen publiciteitsstunt in tegenstelling tot de driehoekjes want..?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:05 schreef Manke het volgende:
[..]
dat betekent dat ze er hard voor hebben moeten werken, maar het komt vanzelf, omdat ze geesten toelaten in hun lichaam om de opvoering te doen, zeggen ze zelf.
geen idee, kan ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:06 schreef ems. het volgende:
[..]
En dat is geen publiciteitsstunt in tegenstelling tot de driehoekjes want..?
En blijkt uit de context dan ook dat ze het over 'geesten' hebben?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:14 schreef Manke het volgende:
[..]
geen idee, kan ook
Zijn veel artiesten, ook van vroeger, die in interviews zeggen dat ze overgenomen worden als ze zingen, dansen, acteren of instrument bespelen.
Nee het zijn gehersenspoelde slaven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Manke het volgende:
Allemaal interessantdoenerij van die celebrities, als ze echt lid waren van een geheim clubje, dan liepen ze niet zo te koop met die symboliek en gebaren. Dat ze iets hebben opgeofferd voor succes geloof ik wel, hebben ze vaak genoeg toegegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |