owja daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je vertaalt "fabriek" te letterlijk in je TT. "Fabric" is in het Engels "stof".
En dat beide dames erg op elkaar lijken lijkt me evident, Keira speelt niet voor niks Nathalies dubbelgangster in Star Wars.
factory dat was m jajaquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
Ze lijken verbluffend veel op elkaar. Alleen is Keira wat magerder.
Zal even factory in de TT zetten.
Tuurlijk, dat doet men in BNW met wat de rest van de wereld een argument noemt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:26 schreef Untermenschlich het volgende:
De rest van je onzinnige comment laten we maar voor wat het is
Wat argument? -edit-quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:35 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat doet men in BNW met wat de rest van de wereld een argument noemt.
Hij zegt dat ze inderdaad op elkaar lijken en daarom als elkanders dubbelganger worden gebruikt in een film. Dat is een argument, dat jij het niet als zodanig herkent zegt veel over jou.quote:
Oh waar komen jullie figuren toch altijd weer vandaan echt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hij zegt dat ze inderdaad op elkaar lijken en daarom als elkanders dubbelganger worden gebruikt in een film. Dat is een argument, dat jij het niet als zodanig herkent zegt veel over jou.
Uit de echte wereld.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:39 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Oh waar komen jullie figuren toch altijd weer vandaan echt?
Het is niets bijzonders. Sommige mensen lijken nu eenmaal op andere mensen en (wellicht) al helemaal in een industrie waarin (volgens bepaalde culturele normen) voornamelijk mooie mensen werken.quote:Hij schrijft het met een toon alsof het allemaal niet bijzonder is. Het voegt ook niets toe. Totaal niets. Zit tegen zichzelf te praten.
Nee nee. Niet mee eens.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Uit de echte wereld.
[..]
Het is niets bijzonders. Sommige mensen lijken nu eenmaal op andere mensen en (wellicht) al helemaal in een industrie waarin (volgens bepaalde culturele normen) voornamelijk mooie mensen werken.
Zou ik ook niet doen als je meer dan één argument voor je kiezen krijgt. Fijne dag verder.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:42 schreef Untermenschlich het volgende:
Hoe dan ook. Discussies doe ik niet meer aan. Ga maar ergens anders klooie
weg, normaal reagerenquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als je meer dan één argument voor je kiezen krijgt. Fijne dag verder.
Nog nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:46 schreef LelijKnap het volgende:
Die Kristen stewart blijft wel verdomd geil. Waar kan ik een eigen bestellen?
Ps: mogen tietpics nu ook in bnw?
vind ik wel meevallenquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:30 schreef Untermenschlich het volgende:
Deze is te ziek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel hequote:Op woensdag 11 juni 2014 14:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mm lijkt me bij dit onderzoek wel noodzakelijk L
Zooey Deschanel! Leen jij mijn bril maarquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:11 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Eddy Zoey lijkt totaal niet op Daphne Dekkers, wil je mijn bril lenen?![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zooey Deschanel! Leen jij mijn bril maar
Deed me denken aan Tom Cruise voor de film Valkyriequote:Op woensdag 11 juni 2014 14:30 schreef Untermenschlich het volgende:
Deze is te ziek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja. In essentiequote:Op woensdag 11 juni 2014 20:06 schreef Copycat het volgende:
TS is voortaan aanhanger van zijn van gedaante gewisselde vriend?
Of ze zijn wat inventiever.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:33 schreef ems. het volgende:
Nee, de film wordt dan gewoon gecancelled of compleet opnieuw geschoten. Je ijlt.
chiroraptorquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ze zijn wat inventiever.
Dat de rol bijvoorbeeld op de helft van de shoot overgenomen wordt door de chiropractor van de regisseur. Die wel twintig cm groter en twintig jaar jonger is, maar een kniesoor die daarop let..
RIP Bela Lugosi en Ed Wood
Is dat een codewoord?quote:
In the film the crow overleed Brandon Lee ( zoon van) na een ongeluk met een pistool ( lange uitleg zie hiier voor meer info er over )quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:29 schreef Synthercell het volgende:
Als de ene acteur ziek wordt of komt te overlijden kan de volgende copycat die rol overnemen zodat de film op tijd af komt.
Niet een actor factory maar een actor backup, indekken om een speelfilm met zekerheid in de bioscopen en op DVD te krijgen. Tijd is geld, uiteraard ook in Hollywood. Hele film opnieuw moeten doen met een nieuwe acteur kost bergen geld. Ook de filmindustrie is onderdeel van de macht (de massa beinvloeden is van grootste belang, en kijk hoe men die massa al heeft beinvloed sinds Hollywood onstond in de 1920er jaren)
Achter alles wat gaande is zit een reden, altijd macht, macht en nog er eens macht.
Whut. Je begint een topic, en dan dit?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:42 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Nee nee. Niet mee eens.
Hoe dan ook. Discussies doe ik niet meer aan. Ga maar ergens anders klooie
Ja, dat is wel een beetje apart op een discussie-topic. TS doet een Synthercelletje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:36 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Whut. Je begint een topic, en dan dit?
tis watquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:36 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Whut. Je begint een topic, en dan dit?
Die twee zijn keihard vermoord, geofferd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
In the film the crow overleed Brandon Lee ( zoon van) na een ongeluk met een pistool ( lange uitleg zie hiier voor meer info er over )
annyhow: hij overleed een paar weken voor het filmen klaar was, ze hebben dit op gelost door een simpele stand in, door alleen de rug te filmen en paar scene's met CGI te werken.
In de film The Imaginarium of Doctor Parnassus waar Heath Ledger halverwege het maken van de film overleed, werd zijn rol zelfs door 3 personen opgepikt, ith Johnny Depp, Jude Law, en Colin Farrell, dit paste goed alsnog bij het verhaal van de film, en de 4 acteurs lijken totaal niet op elkaar.
Aan wie zijn Brandon Lee en Heath Ledger geofferd?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Untermenschlich het volgende:
Die twee zijn keihard vermoord, geofferd.
Oeh vertelquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:56 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Die twee zijn keihard vermoord, geofferd.
Ja wie denk je. Satanisten, Luciferianen, de Illuminati die honden daarboven die zich met dat soort zieke dingen bezig houden.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan wie zijn Brandon Lee en Heath Ledger geofferd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |