Je hebt nog steeds dat hele punt van de conclusie al klaar hebben voor je ook maar aan het onderzoek begonnen wasquote:Op maandag 16 juni 2014 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik laat niemand wachten, want zoals ik al zovaak heb aangegeven, heb ik geen enkele plicht iets hier na 1 maand of 2 weken of 1 week neer te zetten.
[..]
Waarover? Die eerste opmerking of het model wat ik nu bouw?
[..]
Opbouwende kritiek is niet bij voorbaat dingen al naar de prullenbak verwijzen...
Ok, stukje opbouwende kritiek: de tijd die je besteedt aan dit topic komt niet ten goede van je model en betekent dat wij weer langer moeten wachten op jouw grote onthullingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Opbouwende kritiek is niet bij voorbaat dingen al naar de prullenbak verwijzen...
Nee, dat het een hoax is, is duidelijk door andere punten. Zoals gezegd wil ik mijn eigen kennis gebruiken om ook geologisch te bewijzen dat er op zijn minst vraagtekens zijn te zetten bij de gevonden samples.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds dat hele punt van de conclusie al klaar hebben voor je ook maar aan het onderzoek begonnen wasNiet echt bijzonder wetenschappelijk te noemen.
Joh? jij denkt dat ik 24/7 aan Apollo zit te werken omdat een stel FOK!kers ongeduldig is?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ok, stukje opbouwende kritiek: de tijd die je besteedt aan dit topic komt niet ten goede van je model en betekent dat wij weer langer moeten wachten op jouw grote onthullingen.
Blijkbaar heb je die "onmogelijkheden" al dus waarom weer laten wachten?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef El_Matador het volgende:
Zoals gezegd; eind deze week een teasertje met 2 fysische onmogelijkheden erin.
Een groot deel daarvan is af.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef Chewie het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je die "onmogelijkheden" al dus waarom weer laten wachten?
Voor jou wellicht, maar voor het overgrote merendeel van de wereld niet. Dat zal dus nog (meer) aannemelijk gemaakt moeten worden. Dat staat en valt dus hiermee:quote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat het een hoax is, is duidelijk door andere punten.
Dus er bestaat een mogelijkheid dat die doelstelling helemaal niet gehaald gaat worden met jouw model?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef El_Matador het volgende:
Zoals gezegd wil ik mijn eigen kennis gebruiken om ook geologisch te bewijzen dat er op zijn minst vraagtekens zijn te zetten bij de gevonden samples.
Zoals gezegd, dat eerst voor Apollo 15. En als ik daar niet genoeg uithaal, dan voor de andere landing sites.
Dus nu is het wachten op teasers van een model dat mogelijk niets meer is dan nog meer complotdenken.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef El_Matador het volgende:
Daar heb je een puntquote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joh? jij denkt dat ik 24/7 aan Apollo zit te werken omdat een stel FOK!kers ongeduldig is?
Ik heb vorige week daar al veel te lang aan gezeten, heb ook nog klanten
Die sowieso respectvoller zijn dan FOK!kers. En betalen.
No offence, maar ik pleur het in mijn agenda, als reminder.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat het een hoax is, is duidelijk door andere punten. Zoals gezegd wil ik mijn eigen kennis gebruiken om ook geologisch te bewijzen dat er op zijn minst vraagtekens zijn te zetten bij de gevonden samples.
Zoals gezegd, dat eerst voor Apollo 15. En als ik daar niet genoeg uithaal, dan voor de andere landing sites.
Nee, je leest verkeerd.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef Molurus het volgende:
Dus er bestaat een mogelijkheid dat die doelstelling helemaal niet gehaald gaat worden met jouw model?
Hee, jij bent degene die nogal hoog van de toren blaast maar niets produceert. Daar zou ik ook niet voor betalen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joh? jij denkt dat ik 24/7 aan Apollo zit te werken omdat een stel FOK!kers ongeduldig is?
Nogmaals als jij claimt dat het allemaal zo simpel te bewijzen is (voordat je blijkbaar ook maar enig onderzoek hebt gedaan, hoe wetenschappelijkquote:Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Apollo 15 is geologisch gezien het meest uitdagend, wat ook NASA zelf stelde ergens in een rapport. De samples zijn bijzonder en de locatie ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
No offence, maar ik pleur het in mijn agenda, als reminder.
en help het je straks nog wel even herinneren voor het geval je het vergeet!
BTW waarom niet apollo 11? want dat is toch echt wel doorslaggevend, aangezien we bij 15 al 3 x waren geweest! ( aldus NASA!)
Waar is dat precies zo klip en klaar duidelijk geworden?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat het een hoax is, is duidelijk door andere punten.
Ja, daar moet je nu even geduldig op wachten. Niet zo opjagen alstublieftquote:Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar is dat precies zo klip en klaar duidelijk geworden?
Ach je gaat weer de slachtoffer rol in. Merkte slechts op dat je een behoorlijke sprong van aardse geologie naar maan geologie maakt en dat daar serieuze conclusies uit trekken me meer dan lastig lijkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt nog niets gezien maar je mening al klaar. Knap!
Ik gebruik de selenologie (geologie van de Maan), allemaal serieuze bronnen.
Nee, want ik gebruik de data van de Maan, niet van de Aarde. Serieuze conclusies gaan gepaard met onzekerheden, waardoor een model een min-max case beschrijft, waarbinnen de mogelijkheden liggen. Dat eerst voor Apollo 15, daarna wellicht de andere sites. Maar al bij Apollo 15 ontstaat een probleem, wat terugkomt in de teaser.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ach je gaat weer de slachtoffer rol in. Merkte slechts op dat je een behoorlijke sprong van aardse geologie naar maan geologie maakt en dat daar serieuze conclusies uit trekken me meer dan lastig lijkt.
Maar goed, je vind het leuker om zielig te doen kennelijk.
Niks zelfbenoemd.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:19 schreef Copycat het volgende:
Dit topic wordt wel steeds grappiger.
Een zelfbenoemd wetenschapper die al voor hij begint met onderzoeken claimt dat de maanlandingen niet anders dan een hoax zijn en vervolgens smoes op smoes verzint om maar niet met stavend bewijs te komen. En dan beledigd doet als hij daarop terecht wordt aangesproken.
Zulks een hoogmoed. Leg alvast maar matrassen neer voor de val.
Ik acht de kans maximaal 0,0 procent dat jij daadwerkelijk aan kunt tonen dat de maanlandingen zijn gefaked.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niks zelfbenoemd.
En leuk dat jij al weet hoe het gaat worden. We zullen zien meiske.
Is goed, jochie. Ik lees over een aantal maanden graag hoe jij de wereld versteld doet staan met jouw onweerlegbare herziening.quote:
Ben bijzonder benieuwd en hoop dat je inderdaad wat leuks te melden hebt, maar ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want ik gebruik de data van de Maan, niet van de Aarde. Serieuze conclusies gaan gepaard met onzekerheden, waardoor een model een min-max case beschrijft, waarbinnen de mogelijkheden liggen. Dat eerst voor Apollo 15, daarna wellicht de andere sites. Maar al bij Apollo 15 ontstaat een probleem, wat terugkomt in de teaser.
Waar heb je eigenlijk geologie gestudeerd, wat is jouw specialiteit? (nieuwsgierig....)quote:Op maandag 16 juni 2014 16:23 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ben bijzonder benieuwd en hoop dat je inderdaad wat leuks te melden hebt, maar ik betwijfel het ten zeerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |