abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2014 @ 15:59:58 #151
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_141154777
quote:
19s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik laat niemand wachten, want zoals ik al zovaak heb aangegeven, heb ik geen enkele plicht iets hier na 1 maand of 2 weken of 1 week neer te zetten.

[..]

Waarover? Die eerste opmerking of het model wat ik nu bouw?

[..]

Opbouwende kritiek is niet bij voorbaat dingen al naar de prullenbak verwijzen... :P
Je hebt nog steeds dat hele punt van de conclusie al klaar hebben voor je ook maar aan het onderzoek begonnen was :P Niet echt bijzonder wetenschappelijk te noemen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 16 juni 2014 @ 16:01:07 #152
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_141154820
quote:
19s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Opbouwende kritiek is niet bij voorbaat dingen al naar de prullenbak verwijzen... :P
Ok, stukje opbouwende kritiek: de tijd die je besteedt aan dit topic komt niet ten goede van je model en betekent dat wij weer langer moeten wachten op jouw grote onthullingen. :P
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_141154852
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds dat hele punt van de conclusie al klaar hebben voor je ook maar aan het onderzoek begonnen was :P Niet echt bijzonder wetenschappelijk te noemen.
Nee, dat het een hoax is, is duidelijk door andere punten. Zoals gezegd wil ik mijn eigen kennis gebruiken om ook geologisch te bewijzen dat er op zijn minst vraagtekens zijn te zetten bij de gevonden samples.

Zoals gezegd, dat eerst voor Apollo 15. En als ik daar niet genoeg uithaal, dan voor de andere landing sites.

Zoals gezegd; eind deze week een teasertje met 2 fysische onmogelijkheden erin. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141154896
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ok, stukje opbouwende kritiek: de tijd die je besteedt aan dit topic komt niet ten goede van je model en betekent dat wij weer langer moeten wachten op jouw grote onthullingen. :P
Joh? jij denkt dat ik 24/7 aan Apollo zit te werken omdat een stel FOK!kers ongeduldig is? :D

Ik heb vorige week daar al veel te lang aan gezeten, heb ook nog klanten :*

Die sowieso respectvoller zijn dan FOK!kers. En betalen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141154919
quote:
19s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:01 schreef El_Matador het volgende:

Zoals gezegd; eind deze week een teasertje met 2 fysische onmogelijkheden erin. :)
Blijkbaar heb je die "onmogelijkheden" al dus waarom weer laten wachten?
pi_141154965
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef Chewie het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je die "onmogelijkheden" al dus waarom weer laten wachten?
Een groot deel daarvan is af.

Sja, er is meer in het leven, Chewie.

maandag 16 juni 2014 @ 16:04:55 #157
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_141154977
quote:

[..]

Nee, dat het een hoax is, is duidelijk door andere punten.
Voor jou wellicht, maar voor het overgrote merendeel van de wereld niet. Dat zal dus nog (meer) aannemelijk gemaakt moeten worden. Dat staat en valt dus hiermee:

quote:

Zoals gezegd wil ik mijn eigen kennis gebruiken om ook geologisch te bewijzen dat er op zijn minst vraagtekens zijn te zetten bij de gevonden samples.

Zoals gezegd, dat eerst voor Apollo 15. En als ik daar niet genoeg uithaal, dan voor de andere landing sites.
Dus er bestaat een mogelijkheid dat die doelstelling helemaal niet gehaald gaat worden met jouw model? -O-

quote:

Dus nu is het wachten op teasers van een model dat mogelijk niets meer is dan nog meer complotdenken. :D
  Moderator maandag 16 juni 2014 @ 16:05:14 #158
249559 crew  Lavenderr
pi_141154990
quote:
19s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Joh? jij denkt dat ik 24/7 aan Apollo zit te werken omdat een stel FOK!kers ongeduldig is? :D

Daar heb je een punt :D
  maandag 16 juni 2014 @ 16:05:35 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141154997
quote:

[..]

Nee, dat het een hoax is, is duidelijk door andere punten. Zoals gezegd wil ik mijn eigen kennis gebruiken om ook geologisch te bewijzen dat er op zijn minst vraagtekens zijn te zetten bij de gevonden samples.

No offence, maar ik pleur het in mijn agenda, als reminder.
en help het je straks nog wel even herinneren voor het geval je het vergeet!

BTW waarom niet apollo 11? want dat is toch echt wel doorslaggevend, aangezien we bij 15 al 3 x waren geweest! ( aldus NASA!)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_141155010
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef Molurus het volgende:
Dus er bestaat een mogelijkheid dat die doelstelling helemaal niet gehaald gaat worden met jouw model? -O-
Nee, je leest verkeerd. :)

maandag 16 juni 2014 @ 16:05:52 #161
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_141155012
quote:

[..]

Hee, jij bent degene die nogal hoog van de toren blaast maar niets produceert. Daar zou ik ook niet voor betalen.
pi_141155017
quote:

[..]

Nogmaals als jij claimt dat het allemaal zo simpel te bewijzen is (voordat je blijkbaar ook maar enig onderzoek hebt gedaan, hoe wetenschappelijk :') ) dan zijn de Fokk!ers niet ongeduldig maar dan ben jij te stellig geweest.

En dan durf je je ook nog wetenschapper te noemen.

Overigens vraag ik me af gezien je gemiddelde dagelijkse post-aantal hoe je überhaupt tijd over hebt voor klanten.
pi_141155085
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

No offence, maar ik pleur het in mijn agenda, als reminder.
en help het je straks nog wel even herinneren voor het geval je het vergeet!

BTW waarom niet apollo 11? want dat is toch echt wel doorslaggevend, aangezien we bij 15 al 3 x waren geweest! ( aldus NASA!)
Apollo 15 is geologisch gezien het meest uitdagend, wat ook NASA zelf stelde ergens in een rapport. De samples zijn bijzonder en de locatie ook.

Mijn model wordt een uitgebreidere versie van de kaart gemaakt door USGS (een betrouwbare bron). Die kaart werd al pre-Apollo gemaakt.

pi_141155128
quote:

[..]

Nee, dat het een hoax is, is duidelijk door andere punten.
Waar is dat precies zo klip en klaar duidelijk geworden?
  Moderator maandag 16 juni 2014 @ 16:10:01 #165
249559 crew  Lavenderr
pi_141155188
quote:
2s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:08 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waar is dat precies zo klip en klaar duidelijk geworden?
Ja, daar moet je nu even geduldig op wachten. Niet zo opjagen alstublieft }:|
  maandag 16 juni 2014 @ 16:10:51 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_141155214
Poll: Hoe lang zal het wachten worden op de teaser!
minder dan een week
meer dan een week
een maand
nooit!
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_141155292
Dus het is klip en klaar dat alle maanlandingen zijn gefaked, maar het is verdomd lastig om in dit stadium bewijs te produceren? Dat terwijl het al wel aantoonbaar is? Mijn hoofd duizelt.

Iets anders: als NASA alle maanlandingen heeft gefaked, waarom zijn daar dan mee gestopt? Wat is de logica daarachter?

En als gaten in het officiële verhaal blijkbaar zo eenvoudig zijn bloot te leggen, waarom dan gelijk meerdere maanlandingen faken? Daarmee vergroot je immers de kans dat je wordt gesnapt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_141155455
quote:
11s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hebt nog niets gezien maar je mening al klaar. Knap!

Ik gebruik de selenologie (geologie van de Maan), allemaal serieuze bronnen.
Ach je gaat weer de slachtoffer rol in. Merkte slechts op dat je een behoorlijke sprong van aardse geologie naar maan geologie maakt en dat daar serieuze conclusies uit trekken me meer dan lastig lijkt.
Maar goed, je vind het leuker om zielig te doen kennelijk.
pi_141155586
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ach je gaat weer de slachtoffer rol in. Merkte slechts op dat je een behoorlijke sprong van aardse geologie naar maan geologie maakt en dat daar serieuze conclusies uit trekken me meer dan lastig lijkt.
Maar goed, je vind het leuker om zielig te doen kennelijk.
Nee, want ik gebruik de data van de Maan, niet van de Aarde. Serieuze conclusies gaan gepaard met onzekerheden, waardoor een model een min-max case beschrijft, waarbinnen de mogelijkheden liggen. Dat eerst voor Apollo 15, daarna wellicht de andere sites. Maar al bij Apollo 15 ontstaat een probleem, wat terugkomt in de teaser.

maandag 16 juni 2014 @ 16:19:53 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141155590
Dit topic wordt wel steeds grappiger.
Een zelfbenoemd wetenschapper die al voor hij begint met onderzoeken claimt dat de maanlandingen niet anders dan een hoax zijn en vervolgens smoes op smoes verzint om maar niet met stavend bewijs te komen. En dan beledigd doet als hij daarop terecht wordt aangesproken.

Zulks een hoogmoed. Leg alvast maar matrassen neer voor de val.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_141155638
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:19 schreef Copycat het volgende:
Dit topic wordt wel steeds grappiger.
Een zelfbenoemd wetenschapper die al voor hij begint met onderzoeken claimt dat de maanlandingen niet anders dan een hoax zijn en vervolgens smoes op smoes verzint om maar niet met stavend bewijs te komen. En dan beledigd doet als hij daarop terecht wordt aangesproken.

Zulks een hoogmoed. Leg alvast maar matrassen neer voor de val.
Niks zelfbenoemd. :')

En leuk dat jij al weet hoe het gaat worden. We zullen zien meiske. :*

pi_141155666
quote:
19s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niks zelfbenoemd. :')

En leuk dat jij al weet hoe het gaat worden. We zullen zien meiske. :*
Ik acht de kans maximaal 0,0 procent dat jij daadwerkelijk aan kunt tonen dat de maanlandingen zijn gefaked.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 16 juni 2014 @ 16:22:50 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_141155700
quote:
19s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:21 schreef El_Matador het volgende:

We zullen zien meiske. :*
Is goed, jochie. Ik lees over een aantal maanden graag hoe jij de wereld versteld doet staan met jouw onweerlegbare herziening.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_141155712
quote:
19s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, want ik gebruik de data van de Maan, niet van de Aarde. Serieuze conclusies gaan gepaard met onzekerheden, waardoor een model een min-max case beschrijft, waarbinnen de mogelijkheden liggen. Dat eerst voor Apollo 15, daarna wellicht de andere sites. Maar al bij Apollo 15 ontstaat een probleem, wat terugkomt in de teaser.
Ben bijzonder benieuwd en hoop dat je inderdaad wat leuks te melden hebt, maar ik betwijfel het ten zeerste.
pi_141155852
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:23 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ben bijzonder benieuwd en hoop dat je inderdaad wat leuks te melden hebt, maar ik betwijfel het ten zeerste.
Waar heb je eigenlijk geologie gestudeerd, wat is jouw specialiteit? (nieuwsgierig....)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')