Ik vond je youtube naam ook wel een hint maar dat aquarium gaf de doorslag inderdaad.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We quoten elkaar 100x per dag maar je naam ken ik oprecht niet. Jij de mijne wel overigens door iemands aquarium.
Alle vrouwen zeggen hetquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien.
Kan je anders nog even doorgeven wanneer jij en je boi volgende week kunnen?quote:
Ja door m'n kuiltjes :$quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Willen ze in je wangetjes knijpen?
Dr.Mikey zijn youtube-kanaalquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond je youtube naam ook wel een hint maar dat aquarium gaf de doorslag inderdaad.
Ik zal mijn echte naam te zijner tijd nog wel doorgeven.
Ik kan in principe de hele week, behalve het weekend (iig zondag 22 en maandag 23 niet).quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je anders nog even doorgeven wanneer jij en je boi volgende week kunnen?
Paxje kan zijn enthousiasme nauwelijks onderdrukken weet je.
Wat heb ik gezegd?quote:
Ik wil mijn vorige post herstellen: ik bedoelde:quote:
Je bent gewoon jaloersquote:
Dit, geen eckte badboy op het internet zijnquote:
Omgomgquote:
Steven heeft mij ooit een note gegevenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:53 schreef Moira. het volgende:
1 note voor Unf?Daar moet verandering in komen
Je bent te goed voor deze wereld meneer ...quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil mijn vorige post herstellen: ik bedoelde:
het youtube kanaal waar jij uitvoerend producent bent.
Aangegevenquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omgomg
[..]
Steven heeft mij ooit een note gegeven![]()
Wel dankzij mono zn modpowers kunnen lezen zonder abo
Wij kunnen volgens mij wel na 17 juni, maar liever niet tijdens een voetbal wedstrijd van Oranje en ik heb nog 1 college in de middag op 19 juniquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan in principe de hele week, behalve het weekend (iig zondag 22 en maandag 23 niet).
Maar mono is nu net vertrokken naar werk met z'n agenda in z'n tas, dus kan niet checken wanneer hij moet werken
Ik zal hem wel ff vragen als hij vanavond (na 2u) thuis is
Oh gelukkig maar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb hem liefde gegeven in z'n notes.
Je zou mij schattig noemen als je mij zietquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb hem liefde gegeven in z'n notes.
Ja, maar da's een lieve note. Nu heb je 2 lieve notesquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omgomg
[..]
Steven heeft mij ooit een note gegeven![]()
Wel dankzij mono zn modpowers kunnen lezen zonder abo
Gewoon bannen die manquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld meneer ...
[..]
Aangegeven
Oh.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je zou mij schattig noemen als je mij ziet
[..]
Raad anders, waar zie je mij voor aan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld meneer ...
Sowieso niet, dan zitten wij ook aan de buis gekluisterdquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij kunnen volgens mij wel na 17 juni, maar liever niet tijdens een voetbal wedstrijd van Oranje en ik heb nog 1 college in de middag op 19 juni
Voel je dat warme van binnen, Morti? Voel je die liefde?quote:
Dibbs op Paxjequote:Op woensdag 11 juni 2014 16:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso niet, dan zitten wij ook aan de buis gekluisterd
Maar we gaan elkaar natuurlijk ook niet de hele dag anaal verkrachten. Als men 's avonds iets heeft kunnen we ook 's middags afspreken, of als men 's middags iets heeft kunnen we ook 's avonds aan elkaars oorlelletjes sabbelen.
Op internet acteer ik de klootzak. In werkelijkheid ben ik ontzettend lief en schattigquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh.
Ja heuj, je kan niet én schattig zijn en geen liefde willen ontvangen
Roderickquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben veel te lief om überhaupt ooit één negatieve note te ontvangen.
[..]
Raad anders, waar zie je mij voor aan?
Ik vind je eigenlijk helemaal niet de klootzak acteren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op internet acteer ik de klootzak. In werkelijkheid ben ik ontzettend lief en schattig
Alwetende Ess prikt overal doorheen en ziet dwars door je internetfacadequote:Op woensdag 11 juni 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op internet acteer ik de klootzak. In werkelijkheid ben ik ontzettend lief en schattig
Aan jou toon ik altijd mijn ware aardquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk helemaal niet de klootzak acteren.
Ik hoop wel dat Moirapoly hun PEC outfitjes aandoen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Na het lurken in het fobo van Moira ben ik tot de conclusie gekomen (hihi komen) dat Moira best schattig is
Hey, das ook mijn tactiekquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zit ook met enige regelmaat in het IJsseldeltastadion om Joost Broerse te scouten voor het Nederlands elftal en Barcelonaquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Moirapoly hun PEC outfitjes aandoen.
Soms wat schreeuwerig, maar eigenlijk een heel klein hartje, jij bent de Hansie Hansie van dit forumquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan jou toon ik altijd mijn ware aard
Nee maar gewoon de gebruikelijke verdorven KLB-ziel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind je eigenlijk helemaal niet de klootzak acteren.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Na het lurken in het fobo van Moira ben ik tot de conclusie gekomen (hihi komen) dat Moira best schattig is
Die shirts zijn tantoe duurquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Moirapoly hun PEC outfitjes aandoen.
Ik kan jou niet meer haten sinds ik je Haagse afkomst/woonplaats kenquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |