Kerstkindjes-boks!!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:33 schreef Roellie80 het volgende:
Net terug van onze 12weken echo. Hierbij is ook de ETA vastgesteld op 26 december.
Dank je wel! De moeder is niet actief op Fok! en ik ben ook niet echt actief geweest in dit topic.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:21 schreef Crumpette het volgende:
gefeliciteerd!Maar wie is de moeder dan, is die hier actief? Ik zie hvan niet in de lijst?
![]()
Vriendje heeft net wat op facebook gepost over de zwangerschaphet internet ontploft denk ik
Het is niet goed en het komt niet meer goed met de kat. En ik denk dat de dierarts dat gisteren al wist maar toen onze dag niet wilde verpesten met de uitslagen. M'n man is nu dus onderweg naar huis en dan moeten we beslissen wanneer het klaar is. En ik moet er heel erg van huilen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:51 schreef Lingue het volgende:
Hoe gaat het met de kat? Waren de uitslagen wel een beetje goed?
Hier bij alle 3 alleen bij de 1e afspraak gewogen en daarna niet meer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:21 schreef Crumpette het volgende:
wanneer beginnen ze eigenlijk met je te wegen bij de vk? Hier nog niemand die er naar vraagt...
Aw maar A.S. heeft ook een klein kindje toch? (Ik zat met haar man op koor). Bij mij vroegen alle puberts dat ook gewoon trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:28 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja idd, krijg die vraag wel vaak, mensen lijken niet te weten dat je dat pas kunt zien over een maand of twee![]()
en de vraag die mensen me constant stellen: was het gepland? Alsof ik zou zeggen 'nee, ik moet duidelijk vaker het toilet schoonmaken zeg.' Overigens vragen mensen dat nooit aan, zo zie je maar, al die zangerts om me heen kunnen zich gewoon niet voorstellen dat er ooit een juist moment is in hun carriere ofzo
Och Amselquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:26 schreef Amsel het volgende:
Dank jullie wel voor alle felicitaties.
Ik zag ook allemaal goede berichten voorbij komen die een jompel verdienen.
Ben alleen niet meer in de stemming, want:
[..]
Het is niet goed en het komt niet meer goed met de kat. En ik denk dat de dierarts dat gisteren al wist maar toen onze dag niet wilde verpesten met de uitslagen. M'n man is nu dus onderweg naar huis en dan moeten we beslissen wanneer het klaar is. En ik moet er heel erg van huilen.
Bij mij al de eerst keer gelijk en eigenlijk elke keer erna ook. Ik ben sinds het begin nu 13 kilo aangekomen, valt best mee toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:21 schreef Crumpette het volgende:
wanneer beginnen ze eigenlijk met je te wegen bij de vk? Hier nog niemand die er naar vraagt...
Och... Sterktequote:Op woensdag 11 juni 2014 15:49 schreef Rawedni het volgende:
Voor de mensen die het zich eventueel nog afvragen, er was geen hartactiviteit meer, met 7 weken en 3 dagen gestopt. Vandaag nogmaals bevestigd gekregen en ik wacht nu op de miskraam met cytotec. Tot hopelijk in de nabije toekomst allemaal, ik wens jullie een fijne (verdere) zwangerschap toe!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:49 schreef Rawedni het volgende:
Voor de mensen die het zich eventueel nog afvragen, er was geen hartactiviteit meer, met 7 weken en 3 dagen gestopt. Vandaag nogmaals bevestigd gekregen en ik wacht nu op de miskraam met cytotec. Tot hopelijk in de nabije toekomst allemaal, ik wens jullie een fijne (verdere) zwangerschap toe!
Oh echt we zijn zooo verrast!quote:
I knew itquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Oh echt we zijn zooo verrast!
De eerste meisjes tweeling in onze familie!!!!![]()
Echo was supermooi. Ze doen er ook 20weken echo's en ze hebben ook echt goed gekeken naar de groei en alles.
Superleuk!quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Echo was supermooi. Ze doen er ook 20weken echo's en ze hebben ook echt goed gekeken naar de groei en alles.
Jaaaaaaaah gefeliciteerd!! Zusjes voor S.!quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Oehhh meisjesgezinquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Of juist niet!quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oehhh meisjesgezinDie man van jou gaat het zo zwaar krijgen
Wat verdrietig, sterktequote:Op woensdag 11 juni 2014 15:49 schreef Rawedni het volgende:
Ook als ze pakweg 16 jaar zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Of juist niet!Meisjes zijn vaak papafan he
![]()
Mijn vader heeft het goed hoor met 4 dochters waaronder een meisjestweeling!
Als er aparte vliezen en aparte placenta's zijn en het 1e kindje wordt veel te vroeg geboren dan proberen ze nog wel eens om de 2e te laten zitten. En soms wil de 2e helemaal niet komen..... die laten ze dan ook maar zitten (als het < 37 weken is natuurlijk). Was een tijdje geleden een tweeling op tv die inderdaad 1,5 maand scheelden.... de 2e wilde er niet uitquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou dat wist ik dus niet kyara, ik dacht dus idd als een bevalling is begonnen is het begonnen... En dan komen alle kinderen naar buiten..
Al bedenk ik mij nu dat het bij de tweeling van Klumsy ook anders ging...
Oepsquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:30 schreef Twinkle20 het volgende:
En ik heb de kraamzorg maar even nagebeld of ze me niet vergeten waren nu ik bijna 34 weken ben. Wel dus ..
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb vandaag een Chanty gedaan![]()
Alleen in een huis met kerel, dreumes, 2 katten en een hond zie je er al snel weinig meer van
Vloer net gedweild .. werd de hond niet lekker en braakt zo de boel onder.
Dreumes krijgt haar zin niet .. ach dan flikker ik mijn beker toch door de hele kamer heen![]()
Ach ja, het was weer even voor 5 minuten schoon![]()
En ik heb de kraamzorg maar even nagebeld of ze me niet vergeten waren nu ik bijna 34 weken ben. Wel dus ..
Daar moet ik ook weer achteraanquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:30 schreef Twinkle20 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan me er wel ontzettend boos om maken als ik dan weer zon verhaal hoor zoals de jouwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Klopt, en er loopt nog een jonge moeder rond daar, dus we hebben het er veel over. De mensen die al hebben vragen dat ook niet, eigenlijk. Meer de mensen die nog maar een beetje wat aanfluiten/nog studeren. En idd, het muziekwereldje is zo mogelijk nog erger, want iedereen neemt zichzelf serieuzerquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Aw maar A.S. heeft ook een klein kindje toch? (Ik zat met haar man op koor). Bij mij vroegen alle puberts dat ook gewoon trouwensis dat incestueuze muziekwereldje misschien toch meer zoals de middelbare school dan ze zelf denken
Feli met je NPM trouwens!nog geen vikingformaat dus?
[..]
Och Amselwat verdrietig!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Irritant dyre en krijgertje!
Heel even:We weten tegenwoordig idd een heleboel nieuwe dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik snap je moeder wel een beetje wat de voorbeelden betreft die je noemt
![]()
Hier geen bedzeiltjes gebruikt. Wat de HA-voeding: beide kindjes zijn met een ks ter wereld gekomen, dus paar dagen ziekenhuis, en ze kregen echt geen HA-voeding daar. Dat is niet vergelijkbaar met kindjes op hun rug laten slapen/niet roken/etc.
En hier ook alleen een boxkleed en geen boxmatras.
Nu moet je uiteraard gewoon doen wat jij wiltMaar ik snap je moeder wel wat deze dingetjes betreft
Edit: ter aanvulling: ik zou me er zelf niks van aantrekken verder, gewoon lekker je eigen keuzes. "Omdat ik het wil" zou al argument genoeg moeten zijn
![]()
Mn moeder heeft de neiging om gelijj sarcastisch te gaan doen, ik denk dat dat mij nog het meest irriteert. H A krijgt mup vanwege mijn astma/longproblemen, en daar heeft ze dan weer geen probleem meequote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Rawedni, sterkte!!
En Amsel, jij ook![]()
Oh, en gefelicteerd met jullie huwelijk![]()
[..]
We weten tegenwoordig idd een heleboel nieuwe dingenMaar ik snap je moeder wel een beetje wat de voorbeelden betreft die je noemt
![]()
Hier geen bedzeiltjes gebruikt. Wat de HA-voeding: beide kindjes zijn met een ks ter wereld gekomen, dus paar dagen ziekenhuis, en ze kregen echt geen HA-voeding daar. Dat is niet vergelijkbaar met kindjes op hun rug laten slapen/niet roken/etc.
En hier ook alleen een boxkleed en geen boxmatras.
Nu moet je uiteraard gewoon doen wat jij wiltMaar ik snap je moeder wel wat deze dingetjes betreft
Edit: ter aanvulling: ik zou me er zelf niks van aantrekken verder, gewoon lekker je eigen keuzes. "Omdat ik het wil" zou al argument genoeg moeten zijn
Niet zulke dingen zeggen hoor!quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:10 schreef Amsel het volgende:
Dank jullie wel voor de sterktewensen ivm de kat. Ik weet dat het maar klein leed is vergeleken met wat een hoop anderen meemaken of hebben meegemaakt, dus ik vind het heel lief dat jullie meeleven.
Hij was heel leuk! Wel een ubervrouwenfilm, maar erg leuk. Tijd vloog voorbij en dat heb ik nooit zo bij films. Kijk meestal van te voren hoe lang hij duurt zodat ik me daarop in kan stellenquote:
Eens!quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:56 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Niet zulke dingen zeggen hoor!
Leed kan je niet met elkaar vergelijken.
Anders mag je nooit meer wanneer je je teen stoot vloeken en huilen want er is altijd wel wat ergers bij een ander!
Hoop dat vandaag goed gaat bij de vk en dikke knuffel voor alles!
+1!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:56 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Niet zulke dingen zeggen hoor!
Leed kan je niet met elkaar vergelijken.
Anders mag je nooit meer wanneer je je teen stoot vloeken en huilen want er is altijd wel wat ergers bij een ander!
Hoop dat vandaag goed gaat bij de vk en dikke knuffel voor alles!
Dus we gaan straks foto's spotten in het fototopic?quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:08 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
+1!!!!
Nou eerst maar even boodschappen doen. Peuter staat te stuiteren want we gaan onze Royke Donders pakken halen!
quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:08 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
+1!!!!
Nou eerst maar even boodschappen doen. Peuter staat te stuiteren want we gaan onze Royke Donders pakken halen!
15.20 pas en als ik weer een uur moet wachten kan ik lekker in de file naar huis tuffenquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:27 schreef BlueEyes het volgende:
40 weken voor Chanty![]()
Hoelaat moet je in 't ziekenhuis zijn?
Sla pimpen! Altijd goed en makkelijk en lekker.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:47 schreef Twinkle20 het volgende:
40 weken uber mijlpaal voor Chanty![]()
En vandaag kan ik dan eindelijk de klerenkast voor dreumes ophalen. En kan ik eindelijk alle meuk van Harrie fatsoenlijk in zijn kast leggen. En dan een foto maken zodat jullie met eigen ogen kunnen zien hoe belachelijk veel ik heb![]()
![]()
Straks nog even op en neer naar de winkel waggelen. En bedenken wat voor ubermaaltijd we vandaag op tafel gaan zetten want er komt de hele week al niks fatsoenlijks uit mijn vingers.
Goed idee!quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:50 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Sla pimpen! Altijd goed en makkelijk en lekker.
Mijn beste 'kook'stuk als ik het echt niet weet![]()
Beetje van alles in huis halen en iedereen happy
Met de tram ben ik veel langer onderweg dus daar begin ik niet eens aanquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:34 schreef Crumpette het volgende:
jammer dat de 3 niet fatsoenlijk rijdt deze week he
Wij eten vanavond simpel: 2 koude pasta salades ..quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:47 schreef Twinkle20 het volgende:
40 weken uber mijlpaal voor Chanty![]()
En vandaag kan ik dan eindelijk de klerenkast voor dreumes ophalen. En kan ik eindelijk alle meuk van Harrie fatsoenlijk in zijn kast leggen. En dan een foto maken zodat jullie met eigen ogen kunnen zien hoe belachelijk veel ik heb![]()
![]()
Straks nog even op en neer naar de winkel waggelen. En bedenken wat voor ubermaaltijd we vandaag op tafel gaan zetten want er komt de hele week al niks fatsoenlijks uit mijn vingers.
ohquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Met de tram ben ik veel langer onderweg dus daar begin ik niet eens aanKost me nog meer geld ook
Amsel fijn dat je bent goedgekeurd
Kwak goed les gegeven dus
Wat ik hoorde via via zwangerschapgegevens en UD idd. Vraag het morgen wel bij baas na, die heeft vandaag vrij. Als ze daar nu eerder mee waren gekomen... Nu moet ik speciaal voor die gegevens extra naar mijn werk morgen :/quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:55 schreef rebel-angel het volgende:
Alleen een verklaring van de vk dat ik zwanger ben en de uitgerekende datum.
Wat willen ze van jou weten dan ?
Verklaring vragen aan je vk met UD, die scannen en mailen naar je leidinggevende. Die kan het verder met HR opnemen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat ik hoorde via via zwangerschapgegevens en UD idd. Vraag het morgen wel bij baas na, die heeft vandaag vrij. Als ze daar nu eerder mee waren gekomen... Nu moet ik speciaal voor die gegevens extra naar mijn werk morgen :/
Ok! Vandaag zijn ze dicht, bel morgen. En goed idee van dat scannen!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:05 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Verklaring vragen aan je vk met UD, die scannen en mailen naar je leidinggevende. Die kan het verder met HR opnemen.
Scheelt jou extra ritje werk voor 1 papiertje
Vk weet trouwens wel wat ze nodig hebben op je werk!
Volgens mij zijn de lakentjes bij prenatal nu in de aanbiedingquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:10 schreef Lingue het volgende:
Mooie mijlpaal Chanty!!
En Zoë dus even lekker shoppen! Even met een aankoop bekrachtigen dat je 2 meisjes krijgt!
Ik was ook al in shopping mood dus was even aan het bedenken wat te gaan kopen![]()
Heb nog best weinig. Wilde eens naar lakentjes ed gaan kijken. Hydrofielen ofzo. Rompertjes. Badje met toebehoren. Er is altijd genoeg te kopen natuurlijk, want heb nog maar heel weinig
Fijn dat je je weer wat beter voelt BE.
Verder niks onthouden eigenlijk.
Heb me daar in de vorige zwangerschap in verdiept. Uiteindelijk niet aangeschaft. Vond het toch een soort van 'schijn' .. als het gebeurt dan gebeurt het. Uiteindelijk had het voor mij ook niks uitgemaakt want ik moest geknipt worden voor vacuum.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:36 schreef Crumpette het volgende:
Hey dames, een collega vertelde me gisteren over de epi-no... iemand iets over gehoord/ervaring? http://www.epino.nl/
quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:10 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dus we gaan straks foto's spotten in het fototopic?
OUD / Het grote buikentopic deel 106quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:25 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
[..]
OUD / Het grote buikentopic deel 106
Opruimen, weggooien en schoonmakenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:41 schreef rebel-angel het volgende:
ik heb de schuur opgeruimd weer 6 verhuisdozen leeg, lekker uitgezocht en weggegooid.
Ik hou ervan.
Nou kan morgen de "oude" babykamer naar de schuur totdat m'n broertje het komt halen en kunnen we eindelijk aan de nieuwe indeling met nieuwe spullen en nieuw behangetje beginnen.
Vanmiddag even de baby kleertjes van zoë uitzoeken kijken wat we door kunnen schuiven![]()
Envoor het juichpak van NTS
Om vervolgens 2 dagen later weer te mopperen op de haarballen omdat er OVERAL weer haar zit...quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef rebel-angel het volgende:
Dat gaat hier ook vast nog gebeuren chanty.
En dat je dan zo gelukzalig de geur van je wasmiddel op zit te sniffen als je op de bank zit
+3quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:56 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Om vervolgens 2 dagen later weer te mopperen op de haarballen omdat er OVERAL weer haar zit...
+1quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Opruimen, weggooien en schoonmakenI love it!
Ik heb de sloopjes van de sierkussens van de bank gewassen
+ 1quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:56 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Om vervolgens 2 dagen later weer te mopperen op de haarballen omdat er OVERAL weer haar zit...
Ik trok het boxkleed tot halverwege over de boxrand zeg maar als baby er niet in lag. Dat werkte hier welquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:59 schreef BlueEyes het volgende:
Ik hoop zo dat we de box een beetje haarvrij kunnen houden.
Net al mn moeder gevraagd een mooie boxzak te maken voor het speelgoed. Dan kan dat in de avond in de zak en het kleed in de la.
Niet dat ik straks kind knuffel en het idee heb 1 van de poezels te pakken te hebben
Dat durf ik niet zo goed te doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik trok het boxkleed tot halverwege over de boxrand zeg maar als baby er niet in lag. Dat werkte hier wel
Joh als je wilt kan ik even langs komen ofzo om te kijken of ik wat over kan nemen voor een leuk prihsjequote:Op donderdag 12 juni 2014 12:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
+1![]()
Het heeft hier toegeslagen! Gisteren een shitload op gratis af te halen gezet en ook hier zitten de sierkussentjes in de was. En de prachtige kast voor ons aanstaande meisje geverfd en op de kamer gezet. Dat mintgroen tegen het roze is echt![]()
Gefeliciteerd met je ubermijlpaal!
Ik moet zeggen dat het hier echt meevalt tot nu toe. Box staat nu denk ik een weekje of 4 a 5. Er ligt zo'n plastic kleed in. Dacht: dat is wel zacht maar dat kunnen ze niet echt onderharen en dan kan ik mooi zien of ze erin gaan. 2 van de 3 zijn erin gaan liggen waarvan eentje 3 keer. Drie keer gebulderd dat dat niet mag en ze had zo snel geen idee hoe ze eruit moest komen (aaaahhhh overal tralies! waar moet ik heen?!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:59 schreef BlueEyes het volgende:
Ik hoop zo dat we de box een beetje haarvrij kunnen houden.
Net al mn moeder gevraagd een mooie boxzak te maken voor het speelgoed. Dan kan dat in de avond in de zak en het kleed in de la.
Niet dat ik straks kind knuffel en het idee heb 1 van de poezels te pakken te hebben
Begrijpt ze dat ze grote zus wordt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:55 schreef Zoë23 het volgende:
GM
Fijn! Zo'n lekkere dag verdien je ook
Jullie zijn lekker aan het nestelen![]()
Ik durf niet op te ruimen want dochter wil niet op bed (niet geprobeerd ook, ze is zo actief en gezellig) dus ik besteed mijn energie aan haar.
De stad in gaan was wel pittig, 13kg optillen is ook zwaar (krijg er buikpijn van) Maargoed S verdient haar momenten ook.
BlueEyes
Hoop ook op goed nieuws morgen!
Ik zie een uitdagingquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:04 schreef Chanty het volgende:
GM altijd leuk als er een berg babystuff binnen komt
Zoe lijkt me dat je dat tillen ook niet meer lang kunt!
Ik heb eindelijk na 3 jaar een start gemaakt met mijn trouwalbum. Ik heb nu van de 1200 foto's een eerste selectie gemaakt van bijna 300 foto's. Volgende stap is kijken wat dubbel is en wat nog nabewerkt moet worden. Ben benieuwd of ik het album afkrijg voor Fernando zich meldt
Dat was idd een super snelle mini-meetquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Today is a lovely good day![]()
Ik heb net rijstje met haar meisje gezienen een heel lief rompertje gekregen en mup dr eerste speldjes
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:27 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dat was idd een super snelle mini-meet
Veel plezier met de spulletjes voor je moppie, graag gedaan iig
Nee hoor, dat heb ik niet weggegevenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:12 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Joh als je wilt kan ik even langs komen ofzo om te kijken of ik wat over kan nemen voor een leuk prihsje. Ben je al je jommetjesspul aan hrt weg doen
De kamer is nog niet af hoor! En ook de kast moet nog afgemaakt worden (beetje bijstippen op sommige plekken en het beslag moet ik nog schoonmaken)quote:
FOTO!!quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
+1![]()
Het heeft hier toegeslagen! Gisteren een shitload op gratis af te halen gezet en ook hier zitten de sierkussentjes in de was. En de prachtige kast voor ons aanstaande meisje geverfd en op de kamer gezet. Dat mintgroen tegen het roze is echt![]()
Gefeliciteerd met je ubermijlpaal!
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Het universum had mij al ingefluisterd dat je de foto wilde zien
Dat is wel heel fijn nieuwsquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net placentaliggings-onderzoek laten doen en placenta is mooi naar boven geschoven. Dus zoals het er nu uitziet wordt het een bevallingHet onderzoek was iets minder; uitwendig konden ze het niet zien, dus moest het inwendig. Ook gelijk een groeiecho gehad. Buikje is iets groter als het gemiddelde, maar nog wel binnen de marges. De baby weegt nu 2911 gram alweer!
Jeetje, wat spannend! Nog 8 dagen, dan is t de 20equote:Op donderdag 12 juni 2014 17:26 schreef Chanty het volgende:
Mooidie kleuren combineren fijn! Toffe kast ook.
Hier weer thuisin eerste instantie was bloeddruk te hoog (95/130 zoiets) dus dokter zou nog eens kijken. Dokter heeft eerst baby gevoeld en met de echo gekeken hoe hij ligt. Nog steeds head up natuurlijk met mooi ingedaalde bips. Ze hebben ook getoucheerd maar zoals verwacht nog geen ontsluiting
vervolgens weer bloeddruk gemeten en die was nu goed (dacht 85/110 oid).
Vervolgens nog gesproken over inleiden maar dat kan alleen als ik 1 cm ontsluiting heb. Dokter vorige keer zei iets over een ballon inbrengen anders maar daar kwam ik pas weer op in de auto. Volgende keer even vragen hoe dat nou zit. Ze wilde eigenlijk een afspraak regelen met de gyn maar alles vol natuurlijk. Maandag iig weer terug en dan zien we verder. Ze zei wel dat als alles goed gaat met de kleine Ik in overleg langer mag wachten dan 41 weken
Dat wel al denk ik dat mijn gevoel dan ook wel op hete kolen zitquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jeetje, wat spannend! Nog 8 dagen, dan is t de 20eHet zou wel bijzonder zijn mocht jouw gevoel al die tijd gelijk hebben! Hou je het nog een beetje vol?
Het is ook al lekker afgekoeldquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat wel al denk ik dat mijn gevoel dan ook wel op hete kolen zitmaar hou het tot nu toe prima vol. Twee redelijk goede nachten gehad en dat scheelt echt enorm merk ik.
Ik dreef net ook mijn auto uit (geen airco alleen arko)quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is ook al lekker afgekoeldAl merk ik er soms weinig van. Ik liep net met klotsende oksels in het winkelcentrum met vriend en die vond het heerlijk koel
Zo, da's niet verkeerd zeg! Allemaal positieve berichten, leuk!quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:44 schreef StarDust_ het volgende:
Hier is het ook een goede dag!Net een gesprekje met de baas gehad, en ik kreeg 10% loonsverhoging! Jippie! Zo fijn voor mijn gemoedstoestand. Kan me soms nogal druk maken over onze financiele situatie (wat helemaal niet nodig is!) Geeft toch weer een beetje rust.
Daarna verteld aan baas dat ik zwanger was, helemaal leuk!
Oeh, spannend! Ook bij bovenmaas?quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat een goede berichten allemaal!
DaD zijn t niet je banden?
Morgen groeiecho, merk dat ik nu toch wel heel benieuwd ben of ze echt zo groot is. En weer even gluren naar onze rockster is altijd leuk
Jeetje zeker even klagen inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:44 schreef JufMariska het volgende:
Weten jullie nog, vorige week dat gedoe met de assistente van de vervangend huisarts die perse niks op kweek wilde zetten omdat de reguliere test ook prima was?
Dankzij jullie bijval voet bij stuk gehouden bij 2e ronde en toch voor elkaar gekregen (nadat ze nogmaals met stickje niks vond en nogal neerbuigend zei "nouja, als het ú geruststelt als we óók nog op kweek zetten, *zucht*" en jawel hoor: blaasontsteking.
Ik ben echt heul not amused over hoe ze dit heeft aangepakt (had 3 dagen eerder ab kunnen hebben, dat was ongetwijfeld beter geweest) dus ga morgen even melden bij m'n eigen ha dat ik dit echt niet ok vind voor een vervanger. En ab slikken vanaf vanavond. Beuh.
Nee gewoon in t ijssellandquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oeh, spannend! Ook bij bovenmaas?
Ooh daar zou ik ook woest van worden! Zeker klacht deponeren!quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:44 schreef JufMariska het volgende:
Weten jullie nog, vorige week dat gedoe met de assistente van de vervangend huisarts die perse niks op kweek wilde zetten omdat de reguliere test ook prima was?
Dankzij jullie bijval voet bij stuk gehouden bij 2e ronde en toch voor elkaar gekregen (nadat ze nogmaals met stickje niks vond en nogal neerbuigend zei "nouja, als het ú geruststelt als we óók nog op kweek zetten, *zucht*" en jawel hoor: blaasontsteking.
Ik ben echt heul not amused over hoe ze dit heeft aangepakt (had 3 dagen eerder ab kunnen hebben, dat was ongetwijfeld beter geweest) dus ga morgen even melden bij m'n eigen ha dat ik dit echt niet ok vind voor een vervanger. En ab slikken vanaf vanavond. Beuh.
Nee bovenmaas zit in noord, t ijsselland in Capelle, maar anyway, ben zelf ook benieuwd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bovenmaas zit geloof ik ook in het Ijsselland. Anyways, ik ben benieuwd!
Drie katten dus zo schoon blijft het hier nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:02 schreef Zoë23 het volgende:
Chanty
Je gaat mij echt overtreffenonze kraamhulp zei dat ze nog nooit zo'n georganiseerd en schoon huis had gezien
nou dan moet ze ff bij jou langs haha
En die film, die kijk ik niet
Wij hebben er 2 maar 1 wilde niet meer naar binnenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Drie katten dus zo schoon blijft het hier niet
En zitten idd nare stukken in maar de bevalling zelf was wel lekker dramatisch neer gezetverder is er natuurlijk niks op tv
Drie binnenkatten die alleen onder toezicht de tuin in mogenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:15 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wij hebben er 2 maar 1 wilde niet meer naar binnendie had iets door. Dus met 1 kat in huis viel het wel mee gelukkig.
Maar toch je bent wel n super-nestel-schoonmaakster
Hahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Drie binnenkatten die alleen onder toezicht de tuin in mogendus ik blijf bezig en de kraam straks ook vrees ik
Ik weet het niet zo goed of hij nog 100% is in z'n hoofd, Susiequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:10 schreef Susie het volgende:
Gaat het wel goed met je kerel NTS?En nog van harte trouwens, had je volgens mij nog niet gefeliciteerd?
Ik kan er nu ook om lachen gelukkig! Maar daarstraks had ik wel zoiets vanquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:11 schreef rebel-angel het volgende:
Sorry NTS ik moest hard lachen om je laatste stukje
+1quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:11 schreef rebel-angel het volgende:
Sorry NTS ik moest hard lachen om je laatste stukje
Oeh spannend, ga je vertellen wat het wordt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:26 schreef Sicilia het volgende:
Gm, wat fijn van al die leuke babyspullen! Wel rustig op de bank hyperen he![]()
Leuke vakantie gehad Snoenk? 13 weken mijlpaal morgen!
Morgen ben ik 16 weken en gaan we weer naar baby spiekengeslachtsbepaling! Vind het wel spannend hoor!
Ja we gaan wel vertellen wat het is hoor, want ik kan toch mijn mond niet houden haha! Mijn voorspellende gaven werken helemaal niet geloof ik! Bij dochter wisten we haar geslacht de hele zwangerschap niet en was ik overtuigd van een jongetje. Tja niet dus haha! Dus nu probeer ik mezelf te overtuigen van een meisje, met het idee dat het dan dus wel een jongetje zal zijn...volg je de logica haha!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oeh spannend, ga je vertellen wat het wordt?
Ik dacht aan een meisje, dus dan is het vast een zoontje (mijn voorspellende gaven zijn stuk)
Nouja, wat een apart figuur van een vervangersassistente? Hier is het beleid dat er bij zwangerschap altijd gekweekt wordt. Ik zou het inderdaad zeker melden bij je eigen huisarts, maar ook bij de vervangend arts. Misschien weet hij niet hoe 'apart' zijn assistente handelt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:44 schreef JufMariska het volgende:
Omdat ze je leven nu al zuur willen makenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:33 schreef Twinkle20 het volgende:
BE echt rot die nachten met weinig slaap. Juist nu heb je je energie keihard nodig. Maar misschien hoort het ook een beetje bij de laatste loodjes.
Waarom houden buikbabies altijd op met je buik verbouwen op het moment dat je het wil gaan filmen
+1quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:57 schreef BlueEyes het volgende:
meld!
GM spiekze! Ben benieuwd, baby's met spekkies zijn leuk hoor
Sicilia (bijna)16 weken en geslachtsecho!! Spannend!! Ben ook erg benieuwd!
Snoenk ziekenhuis? Muts dat moet je niet doen in je vakantie! Fijn dat je gisteren wel weer je beebje gezien hebt!
Haha, zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:54 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
+1
BlueEyes
Gelukkig kun je overdag wat slapen.
Ik ging ff langs de supermarkt. Tijdschrift kopen (lekker in de tuin lezen) wat koop ik? Fruit, crackers, melk, zwarte bessensap ..
Zit ik in de autoshit geen tijdschrift gekocht.
Wel fijn hoor die gezonde cravings maar het voelt zo niet-mezelf
Lekker handig, zou inderdaad een groep eerder starten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:23 schreef krijgerrtje het volgende:
Goedemorgen! Ik heb vanochtend voor de verandering juist eens goed geslapen!![]()
Ik kreeg net een mailtje van de zwangerschapscursus waar ik me voor aangemeld heb.. Ze hebben mij ingedeeld in de groep die 22 september startde laatste twee bijeenkomsten zijn 3 en 10 november, terwijl ik 3 november ben uitgerekend.. Mag er dan voor kiezen om de laatste twee bijeenkomsten een andere keer bij te wonen of om een groep eerder te starten
waarom niet direct een groep eerder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:18 schreef Fee-nix het volgende:
Mariska wat een kneus, die invalassistente. Goed van je dat je voet bij stuk hield.
Snoenk wat goed!
Sicilia, spannend hoor!
GM succes straks, ben benieuwd.
Chanty nogvoor je mijlpaal van gisteren
.
Gisteren heb ik amper meegelezen en ook niet meegepost. Ik was zo boos gisteren. De hele dag. Hormonen.
DikkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook als je het verwacht kan het tegenvallen als het definitief gesteld wordt..
Cantara wat een dropje
S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh die heb ik ook nog op mn ereader staan! Kan ik wel een in beginnenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Oohh Fee zon dag had ik woensdag .. kwaad om niks .. iedereen moest uit mijn buurt blijven. Maar wat er nu aan de hand was![]()
En bij jou nog even wat erger door die uitslag ..Dan mag je best even een baaldag hrbben en extra lief zijn voor jezelf. Heftig hoor!
Gm idd vertrouw op je gyn.. allemaal uit voorzorg. En als ze zien dat het verder afbuigt zijn ze er in ieder geval op tijd bij om in te grijpen. Maar de zorgen zijn niet leuk
![]()
Ben net begonnen aan 'De kraamhulp' van Esther Verhoef
En achteraf voel je je ook nog eens onwijs schuldig...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:05 schreef geppie het volgende:
Dat is wel een goeie GM, ik ben echt een ware draak! En het verschrikkelijke is dat je het zelf ook door hebt maar er niks tegen doet
[ Bericht 18% gewijzigd door Fee-nix op 13-06-2014 14:29:07 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Misschien een hele domme vraag, maar wat bedoel je met dat ze in haar curve dipte?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
niet echt bijgelezen,werd een drukker ochtendje dan gepland...
Groeiecho was in principe goed, keurig gemiddeld kind ( niet te groot dus) en ze was lekker beweeglijk, Ze weegt nu ongeveer 1600 gram![]()
![]()
Maaaaarr kijken ze naar haar curve, dan dipt zij nu ineens.... Zeer waarschijnlijk wordt dit veroorzaakt doordat er 2 weken.geleden te ruim is gemeten maar voor de zekerheid krijg ik wel extra controles.
Vanmorgen kon ik direct door naar boven voor een CTG, en maandag mag ik weer, dan volgende week vrijdag eerst weer CTG en daarna een echo voor het vruchtwater en de flow vd navelstreng,.en de week erop ook maandag weer CTG en dan vrijdags weer een CTG en daarna weer een groeiecho.
Al met al was het wel even schrikken, maar de gyn drukte mij op het hart dat het echt uit voorzorg is, Net als dat ik nu behalve eten, wassen, plassen weinig mag doen..
Net even alle spanning eruit gejankt, en probeer mij vooral vast te houden aan wat de gyn zegt en wat ik zelf voel en dat is een druk beweeglijk meisje...
Ze lag geen moment stil met de echo, we hebben dr zien drinken en in dr oogjes wrijven![]()
![]()
En het ultieme bewijs dat ze een papa's kindje is: tijdens het ctg de dopler wegschoppen als mama m vast houdt, maar als papa de dopler op de buik zet ga ik er lekker tegen aan liggen...![]()
![]()
/einde ego
Ik ga 'm maandag ophalen bij VK, vandaag had ik er geen zin meer inquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:17 schreef BlueEyes het volgende:
Fee pittig, maar klinkt heel lief en goed allemaal zoals jullie er nu instaan en ermee omgaan.
Goed doordacht en geef jullie groot gelijk in het afwachten hoe en wat qua ontwikkeling.
![]()
Ik zag een lief klein humtiedumtietje van Cantare![]()
Ooh wat een lekkertje, nu wil ik ook snel (en ha, ik mag snel! Binnen 4 weken ben ik ook mama!)
Verder herken ik die enorm hormonale buien maar deels, merk wel dat ik prikkelbaarder ben, maar kan het me vaak ter plekke wel inzien en buig dan al om.
Sterkte voor jullie geppie en GM (en jullie)
GM fijn dat de groeiecho meeviel!
Ben blij dat mijn vk bij de groeiecho meteen zei het is een momentopname, en had hier ook al voorbeelden gezien in het vervleden dat het niet altijd wat zegt.
Maar dat je je dan 'zorgen' maakt is meer dan normaal.
Vind die 1600 gr ook keurig klinken, bij mij was het rondom de 34 weken al 2800![]()
Sun jeeeejBroeduh maar!!!!!!!!!
Was het nog gelukt met de zwangerschapsverklaring mailen etc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het was maar goed dat ik gister 'rustig' aan heb gedaan. Peuter was lief en ondanks het missen van papa heeft ze goed geslapen. De 2 baby's waren gezellig druk in mijn buik![]()
Hopelijk komt man voor 22u vanavond nog thuis. Komende weken is hij ook veel nachten (sowieso 4nachten pw) weg. Ik trek dat slecht nu ik zwanger ben![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:31 schreef Zoë23 het volgende:
cantare
Wat een schatje
Gm87
Fijn dat de groei goed is envoor alle spanning
Fee-nixvoor jullie.
Sunshine
Lekker!
Man was gister opgeroepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het was maar goed dat ik gister 'rustig' aan heb gedaan. Peuter was lief en ondanks het missen van papa heeft ze goed geslapen. De 2 baby's waren gezellig druk in mijn buik![]()
Hopelijk komt man voor 22u vanavond nog thuis. Komende weken is hij ook veel nachten (sowieso 4nachten pw) weg. Ik trek dat slecht nu ik zwanger ben
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:31 schreef Zoë23 het volgende:
cantare
Wat een schatje
Gm87
Fijn dat de groei goed is envoor alle spanning
Fee-nixvoor jullie.
Sunshine
Lekker!
Man was gister opgeroepenHeel herkenbaar. Vriend was een paar maanden geleden anderhalve week weg voor werk. Wat een hel was dat, vooral de avonden en nachten. Ik leek serieus wel een klein kind...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het was maar goed dat ik gister 'rustig' aan heb gedaan. Peuter was lief en ondanks het missen van papa heeft ze goed geslapen. De 2 baby's waren gezellig druk in mijn buik![]()
Hopelijk komt man voor 22u vanavond nog thuis. Komende weken is hij ook veel nachten (sowieso 4nachten pw) weg. Ik trek dat slecht nu ik zwanger ben![]()
Ik ben normaal koukleumpje, weet niet wat me overkomtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:32 schreef krijgerrtje het volgende:
Hier ook blueeyes! Hoef maar een paar meter te lopen en ik zweet als een otterdacht dat ik niet extra last had van het warme weer, maar wel steeds misselijk en hoofdpijn en soms duizelig, dus misschien heb ik er toch meer last van dan in niet-zwangere toestand
Morgen 31 weken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |