Kerstkindjes-boks!!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:33 schreef Roellie80 het volgende:
Net terug van onze 12weken echo. Hierbij is ook de ETA vastgesteld op 26 december.
Dank je wel! De moeder is niet actief op Fok! en ik ben ook niet echt actief geweest in dit topic.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:21 schreef Crumpette het volgende:
gefeliciteerd!Maar wie is de moeder dan, is die hier actief? Ik zie hvan niet in de lijst?
![]()
Vriendje heeft net wat op facebook gepost over de zwangerschaphet internet ontploft denk ik
Het is niet goed en het komt niet meer goed met de kat. En ik denk dat de dierarts dat gisteren al wist maar toen onze dag niet wilde verpesten met de uitslagen. M'n man is nu dus onderweg naar huis en dan moeten we beslissen wanneer het klaar is. En ik moet er heel erg van huilen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:51 schreef Lingue het volgende:
Hoe gaat het met de kat? Waren de uitslagen wel een beetje goed?
Hier bij alle 3 alleen bij de 1e afspraak gewogen en daarna niet meer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:21 schreef Crumpette het volgende:
wanneer beginnen ze eigenlijk met je te wegen bij de vk? Hier nog niemand die er naar vraagt...
Aw maar A.S. heeft ook een klein kindje toch? (Ik zat met haar man op koor). Bij mij vroegen alle puberts dat ook gewoon trouwensquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:28 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja idd, krijg die vraag wel vaak, mensen lijken niet te weten dat je dat pas kunt zien over een maand of twee![]()
en de vraag die mensen me constant stellen: was het gepland? Alsof ik zou zeggen 'nee, ik moet duidelijk vaker het toilet schoonmaken zeg.' Overigens vragen mensen dat nooit aan, zo zie je maar, al die zangerts om me heen kunnen zich gewoon niet voorstellen dat er ooit een juist moment is in hun carriere ofzo
Och Amselquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:26 schreef Amsel het volgende:
Dank jullie wel voor alle felicitaties.
Ik zag ook allemaal goede berichten voorbij komen die een jompel verdienen.
Ben alleen niet meer in de stemming, want:
[..]
Het is niet goed en het komt niet meer goed met de kat. En ik denk dat de dierarts dat gisteren al wist maar toen onze dag niet wilde verpesten met de uitslagen. M'n man is nu dus onderweg naar huis en dan moeten we beslissen wanneer het klaar is. En ik moet er heel erg van huilen.
Bij mij al de eerst keer gelijk en eigenlijk elke keer erna ook. Ik ben sinds het begin nu 13 kilo aangekomen, valt best mee toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:21 schreef Crumpette het volgende:
wanneer beginnen ze eigenlijk met je te wegen bij de vk? Hier nog niemand die er naar vraagt...
Och... Sterktequote:Op woensdag 11 juni 2014 15:49 schreef Rawedni het volgende:
Voor de mensen die het zich eventueel nog afvragen, er was geen hartactiviteit meer, met 7 weken en 3 dagen gestopt. Vandaag nogmaals bevestigd gekregen en ik wacht nu op de miskraam met cytotec. Tot hopelijk in de nabije toekomst allemaal, ik wens jullie een fijne (verdere) zwangerschap toe!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:49 schreef Rawedni het volgende:
Voor de mensen die het zich eventueel nog afvragen, er was geen hartactiviteit meer, met 7 weken en 3 dagen gestopt. Vandaag nogmaals bevestigd gekregen en ik wacht nu op de miskraam met cytotec. Tot hopelijk in de nabije toekomst allemaal, ik wens jullie een fijne (verdere) zwangerschap toe!
Oh echt we zijn zooo verrast!quote:
I knew itquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Oh echt we zijn zooo verrast!
De eerste meisjes tweeling in onze familie!!!!![]()
Echo was supermooi. Ze doen er ook 20weken echo's en ze hebben ook echt goed gekeken naar de groei en alles.
Superleuk!quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Echo was supermooi. Ze doen er ook 20weken echo's en ze hebben ook echt goed gekeken naar de groei en alles.
Jaaaaaaaah gefeliciteerd!! Zusjes voor S.!quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Oehhh meisjesgezinquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:59 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Of juist niet!quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oehhh meisjesgezinDie man van jou gaat het zo zwaar krijgen
Wat verdrietig, sterktequote:Op woensdag 11 juni 2014 15:49 schreef Rawedni het volgende:
Ook als ze pakweg 16 jaar zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Of juist niet!Meisjes zijn vaak papafan he
![]()
Mijn vader heeft het goed hoor met 4 dochters waaronder een meisjestweeling!
Als er aparte vliezen en aparte placenta's zijn en het 1e kindje wordt veel te vroeg geboren dan proberen ze nog wel eens om de 2e te laten zitten. En soms wil de 2e helemaal niet komen..... die laten ze dan ook maar zitten (als het < 37 weken is natuurlijk). Was een tijdje geleden een tweeling op tv die inderdaad 1,5 maand scheelden.... de 2e wilde er niet uitquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nou dat wist ik dus niet kyara, ik dacht dus idd als een bevalling is begonnen is het begonnen... En dan komen alle kinderen naar buiten..
Al bedenk ik mij nu dat het bij de tweeling van Klumsy ook anders ging...
Oepsquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:30 schreef Twinkle20 het volgende:
En ik heb de kraamzorg maar even nagebeld of ze me niet vergeten waren nu ik bijna 34 weken ben. Wel dus ..
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb vandaag een Chanty gedaan![]()
Alleen in een huis met kerel, dreumes, 2 katten en een hond zie je er al snel weinig meer van
Vloer net gedweild .. werd de hond niet lekker en braakt zo de boel onder.
Dreumes krijgt haar zin niet .. ach dan flikker ik mijn beker toch door de hele kamer heen![]()
Ach ja, het was weer even voor 5 minuten schoon![]()
En ik heb de kraamzorg maar even nagebeld of ze me niet vergeten waren nu ik bijna 34 weken ben. Wel dus ..
Daar moet ik ook weer achteraanquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:30 schreef Twinkle20 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan me er wel ontzettend boos om maken als ik dan weer zon verhaal hoor zoals de jouwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Klopt, en er loopt nog een jonge moeder rond daar, dus we hebben het er veel over. De mensen die al hebben vragen dat ook niet, eigenlijk. Meer de mensen die nog maar een beetje wat aanfluiten/nog studeren. En idd, het muziekwereldje is zo mogelijk nog erger, want iedereen neemt zichzelf serieuzerquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Aw maar A.S. heeft ook een klein kindje toch? (Ik zat met haar man op koor). Bij mij vroegen alle puberts dat ook gewoon trouwensis dat incestueuze muziekwereldje misschien toch meer zoals de middelbare school dan ze zelf denken
Feli met je NPM trouwens!nog geen vikingformaat dus?
[..]
Och Amselwat verdrietig!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Irritant dyre en krijgertje!
Heel even:We weten tegenwoordig idd een heleboel nieuwe dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik snap je moeder wel een beetje wat de voorbeelden betreft die je noemt
![]()
Hier geen bedzeiltjes gebruikt. Wat de HA-voeding: beide kindjes zijn met een ks ter wereld gekomen, dus paar dagen ziekenhuis, en ze kregen echt geen HA-voeding daar. Dat is niet vergelijkbaar met kindjes op hun rug laten slapen/niet roken/etc.
En hier ook alleen een boxkleed en geen boxmatras.
Nu moet je uiteraard gewoon doen wat jij wiltMaar ik snap je moeder wel wat deze dingetjes betreft
Edit: ter aanvulling: ik zou me er zelf niks van aantrekken verder, gewoon lekker je eigen keuzes. "Omdat ik het wil" zou al argument genoeg moeten zijn
![]()
Mn moeder heeft de neiging om gelijj sarcastisch te gaan doen, ik denk dat dat mij nog het meest irriteert. H A krijgt mup vanwege mijn astma/longproblemen, en daar heeft ze dan weer geen probleem meequote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Rawedni, sterkte!!
En Amsel, jij ook![]()
Oh, en gefelicteerd met jullie huwelijk![]()
[..]
We weten tegenwoordig idd een heleboel nieuwe dingenMaar ik snap je moeder wel een beetje wat de voorbeelden betreft die je noemt
![]()
Hier geen bedzeiltjes gebruikt. Wat de HA-voeding: beide kindjes zijn met een ks ter wereld gekomen, dus paar dagen ziekenhuis, en ze kregen echt geen HA-voeding daar. Dat is niet vergelijkbaar met kindjes op hun rug laten slapen/niet roken/etc.
En hier ook alleen een boxkleed en geen boxmatras.
Nu moet je uiteraard gewoon doen wat jij wiltMaar ik snap je moeder wel wat deze dingetjes betreft
Edit: ter aanvulling: ik zou me er zelf niks van aantrekken verder, gewoon lekker je eigen keuzes. "Omdat ik het wil" zou al argument genoeg moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |