Ja, wel relaxed. Net gestopt met roken en al een paar keer dronken de mist in gegaan maar het lijkt erop dat ik het op zich wel ga redden. Binnenkort een nieuw matras na 15 jaarquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:38 schreef P8 het volgende:
[..]
Ja gaat lekker man. Beetje gaar, net nachtdienst gehad, vandaar. Hoe gaat het met jou?
Goed bezigquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, wel relaxed. Net gestopt met roken en al een paar keer dronken de mist in gegaan maar het lijkt erop dat ik het op zich wel ga redden. Binnenkort een nieuw matras na 15 jaar.
Precies, geen aandacht aan schenken, de hele media is gewoon uit op leuke relletjes in plaats van aandacht te besteden aan de echte problemen in het land.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:44 schreef Red_85 het volgende:
De enige echte:
[ afbeelding ]
Typische NL policor 'weg met ons' mentaliteit omdat 25 vooringenomen en selectief verongelijkte aandachtsgeile schreeuwers wat te mekkeren hadden.
Zo kunnen we het hele land wel weggeven.. ow wacht...
En dan geen geschminkte, maar een echte negert!quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:51 schreef Burrito het volgende:
Kunnen we niet een kerk beginnen? Met een sinterklaas en een echte zwarte piet.
Als het om geloof gaat is alles geoorloofd
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:44 schreef Red_85 het volgende:
De enige echte:
[ afbeelding ]
Typische NL policor 'weg met ons' mentaliteit omdat 25 vooringenomen en selectief verongelijkte aandachtsgeile schreeuwers wat te mekkeren hadden.
Zo kunnen we het hele land wel weggeven.. ow wacht...
Neh, zo'n medium dure van de Ikea, goede kwaliteit verder maar niet in elkaar gezet door zingende engelen of gevuld met gouden schapenwol.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:45 schreef P8 het volgende:
[..]
Goed bezigVoor wat voor matras ga je? Zoeen kneiterdure memofoam, toevallig?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:51 schreef Burrito het volgende:
Kunnen we niet een kerk beginnen? Met een sinterklaas en een echte zwarte piet.
Als het om geloof gaat is alles geoorloofd
Omdat we in dit land rekening houden met elkaar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:04 schreef Webschip het volgende:
Van de gekke natuurlijk.
Waarom deze capitulatie vanwege een hele kleine minderheid?
Er is in dit verhaal vooral één partij die geen rekening houdt met een eeuwen oude volkstraditie...quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat we in dit land rekening houden met elkaar.
De ouden zwarte piet had toevallig kroeshaar gekregen door het schoorsteenvegen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:56 schreef Ouder1 het volgende:
Ik vind die nieuwe 'zwarte' piet eigenlijk pas echte discriminatie. Op deze manier maak je van een schoorsteenveger een noord afrikaan. En noem je die dus 'zwart'. De oude zwarte piet kon tenminste nog blank zijn onder die hardnekkige laag roet.
Ben je ook voor het in stand houden van stierenvechten?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:13 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Er is in dit verhaal vooral één partij die geen rekening houdt met een eeuwen oude volkstraditie...
Naar mijn weten wil men het feest an sich niet afschaffen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:13 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Er is in dit verhaal vooral één partij die geen rekening houdt met een eeuwen oude volkstraditie...
Dat zien we ja. Iedereen wil zich gediscrimineerd voelen lijkt het op, waar kan ik me inschrijven?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:09 schreef Peunage het volgende:
Persoonlijk zie ik niet zo heel veel verschil, behalve dat deze er een stuk gayer uit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |