Toch schandalig. Havo leerlingen die als status "ik ben geslaagt" neerzetten?quote:
Tja,quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch schandalig. Havo leerlingen die als status "ik ben geslaagt" neerzetten?
Dat mag nooit, NOOIT. Ook als je praktijkonderwijs hebt gedaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, zwaar leven heb ik hé.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Krijg je als je artikelen post over kipsaucijzenbroodjes
Oh ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:55 schreef Myraela het volgende:
We hebben ook alles al in huis gehaald voor een kleine skeere bbq.
We stonden bij goedkoop bier te kijken, maar toen had twi toch liever minder en duur bier.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik kan niet wachten
Als het om bier gaat zou ik De Klok halen. 60 cent per halve liter en het is praktisch grolsch joh. Heerlijk te zuipen
Dat moet goedkomenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
We stonden bij goedkoop bier te kijken, maar toen had twi toch liever minder en duur bier.We hebben wel frikandellen, hamburgers en cheddarkaas. Mijn leven is compleet.
Denk dat we wel zat hebben. Of je moet veel willen drinken. Want dat hebben we dus niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat moet goedkomen
Moeten wij nog wat meenemen eigenlijk?
Ohhh moooiquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat we wel zat hebben. Of je moet veel willen drinken. Want dat hebben we dus niet.
Havo krijgt morgen pas de uitslag he.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:04 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Havo krijgt morgen pas de uitslag he.
Joh, het gaat om de gezelligheid en vlees draaien op een vuurtje.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:04 schreef Myraela het volgende:
Volgende keer als we niet net een bed gaan kopen doen we wel een fancy bbq.
Heb je nieuw bed jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:04 schreef Myraela het volgende:
Volgende keer als we niet net een bed gaan kopen doen we wel een fancy bbq.
Ja die vorige begon zo te piepenquote:
Ik verdenk een hoop van die kids er ook van dat ze het express doenquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus?
Dit is een jaarlijks terugkerend probleem en maakt geen onderscheid tussen de verschillende niveau's.
het kan altijd ergerquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus?
Dit is een jaarlijks terugkerend probleem en maakt geen onderscheid tussen de verschillende niveau's.
Nee, we moeten hem nog bestellen.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja die vorige begon zo te piepen
Oh dan was een nieuw bed wel nodig ja. Ookal hebben matrassen op de grond ook zijn charmequote:Op woensdag 11 juni 2014 12:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, we moeten hem nog bestellen.We wachten nog op een reactie op ons mailtje.
[..]De vorige ligt al een jaar op de stort. Wij liggen op matrasjes op de grond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |