Ik zoek verklaringen voor mijn ziekzijn idd...quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je keek even in de pot en moest gelijk aan haar denken?
Het was zeer interessant.. het is van rijstewater met wat prut naar uit mekaar vallende vlokjes gegaan.. zeer interessant!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
wat een taal weer op de vroege ochtend jongedame.
WTFquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
http://www.sexjobs.nl/sex(...)obiel-hebben_3876479
ben wel nieuwsgierig wat hij dan wil doen die 15 minuten
welke diagnose heb je gesteld?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Het was zeer interessant.. het is van rijstewater met wat prut naar uit mekaar vallende vlokjes gegaan.. zeer interessant!!
jij niet hè?quote:
Uiteraard.quote:
Die neemt elke avond een waxbad..quote:
Hij betaalt!quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wel lachen, allemaal een tientje lappen en leuk middagje toch
Hij betaalt er ook nog voor?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij betaalt!
Dus huis schoon, geld en lachen.
ik gok een beetje op campilobacter of salmonella en wacht lekker afquote:
Welles... heeel veelquote:
Zullen we die hier thuis uitnodigen? Kom je dan ook mee lachen anders durf ik dat nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij betaalt!
Dus huis schoon, geld en lachen.
Mietje.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Zullen we die hier thuis uitnodigen? Kom je dan ook mee lachen anders durf ik dat niet![]()
whahaha
Die spuugt ipv slikken?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn stofzuiger en ik zitten niet op 1 lijn vandaag.
Zoiets.quote:
Zal wel een troep geven dan.quote:
Hij zal al die hondenharen wel zat zijn.quote:
Geen idee. Vertel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben geslaagt.![]()
Hoe dan? Echt, hoe dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |