Die gaat straks nog heel andere dingen aansmeren dusquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een pool en hij schudde zijn hoofd toen hij de plekken zag. Ik heb meteen de woningbouw gesproken toen die mannen van de CV weg waren.
Maar hij staat nu hard te smeren en te doen, en hij gaat ook het plekje doen bij mijn thermostaat.ik heb lief gelachen. En hij feliciteerde me met mijn zwangerschap
![]()
En ik zei niet eens wat.
Altijd al willen hebben, mijn eigen flapond.. Lekker flappen!quote:
Nee, hij is dik en harig, en geen italiaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die gaat straks nog heel andere dingen aansmeren dus
quote:
Het is maar een openingsbod hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben minder harig en minder dikquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, hij is dik en harig, en geen italiaan.
jij bent toch ook lekker harig?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is maar een openingsbod hoorwaar ben je op aan het bieden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is maar een openingsbod hoorNee, dit klinkt echt heel naar. Srs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Huilliequote:Op woensdag 11 juni 2014 14:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dit klinkt echt heel naar. Srs.
ik weet niet of dit toegestaan is.quote:
Nah, je bent gewoon lomp.quote:
Vandaar ook "minder", maar nog wel steeds jaquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
mijn advertentie staat er al hoor.
bieden maar:Goeie ad, zo kom je er wel van af jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
dat mensen zoiets neerzetten begrijp ik niet hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vandaar ook "minder", maar nog wel steeds ja
[..]
Goeie ad, zo kom je er wel van af ja
Owquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik weet niet of dit toegestaan is.
Jammer dat je al bezet bentquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat mensen zoiets neerzetten begrijp ik niet hoor
harige mannen
Verkennend bezet dan, en ik stook niet zo graagquote:
Lang mee bezig geweest?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef Myraela het volgende:
Make-up uitgesorteerd en opgeruimd. Wie had gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.
uitgesorteerd is een contaminatiequote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef Myraela het volgende:
Make-up uitgesorteerd en opgeruimd. Wie had gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.
leuke verwoording.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Verkennend bezet dan, en ik stook niet zo graag
Uurtje maar. Niet omdat het zo extreem veel is, gewoon omdat ik het lastig vind dingen weg te doen.quote:
Ik vind een uur opzich wel lang.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uurtje maar. Niet omdat het zo extreem veel is, gewoon omdat ik het lastig vind dingen weg te doen.
Het was gewoon lastig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind een uur opzich wel lang.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
mijn advertentie staat er al hoor.
bieden maar:The fuck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben trots op jequote:Op woensdag 11 juni 2014 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was gewoon lastig.Ik draag bijvoorbeeld nooit lipgloss, maar zat wel bij elke lipgloss te twijfelen omdat de kleur toch wel mooi was.
Maar heb ze allemaal weggedaan.
Kei goed van mij.
Volgens mij ergens diep weggestopt een mascara en eyelinerquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helemaal niets?
Ik draag het maar zelden, maar soms is het wel fijn.
ik heb niks maar draag het soms welquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helemaal niets?
Ik draag het maar zelden, maar soms is het wel fijn.
wow, niks?quote:
ja ga ik even makenquote:
die mascara zal wel een klont zijn nuquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Volgens mij ergens diep weggestopt een mascara en eyelinergeen idee waar.
Is leuk joh om er soms mee te spelen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Volgens mij ergens diep weggestopt een mascara en eyelinergeen idee waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |