Ja. Maar zelfs dan word het allemaal gewoon onwijs smerig. Dus ik ben blij als we alles weg kunnen gooien en straks weer een fris, hoog en fijn bed hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:26 schreef muhahaha het volgende:
Op de grond? Ouch
Laat je de matrasjes luchten overdag? Op de kant zetten bedoel ik daarmee.
Boxspring?quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Maar zelfs dan word het allemaal gewoon onwijs smerig. Dus ik ben blij als we alles weg kunnen gooien en straks weer een fris, hoog en fijn bed hebben.
Neehoor, twi heeft deze uitgekozen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bedoel je. Twi zal het wss weinig uit maken waar hij op slaapt als het maar een bed is
Komt goed, ik ben heel tederquote:
Dit geloof ik direct.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt goed, ik ben heel teder
Het is wel heel erg stil.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft Mk al een bouwvakker vermoord inmiddels?
Verdacht wel.quote:
hij wordt weggewerkt achter een stuclaagje as we speakquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft Mk al een bouwvakker vermoord inmiddels?
Best wel.quote:
fijn ditquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben je nu Moeraskat aan het prostitueren?
Ik heet stiekem Juliaquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:14 schreef Adolecens het volgende:
Ow wacht, MK staat er al op..!
[..]
Ze doet gelijk d'r tuintje erbij
Het is een pool en hij schudde zijn hoofd toen hij de plekken zag. Ik heb meteen de woningbouw gesproken toen die mannen van de CV weg waren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij wordt weggewerkt achter een stuclaagje as we speak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |