quote:
Koud? Ben je ziek?quote:
dit is toch niet normaal of wel? ik denk dat die hele kolere muur van 4 meter hoog opnieuw moet.quote:
die man is nieuw bij dit bedrijf. hij vraagt bij elke scheet wat hij moet doen aan die andere kerel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
Professioneel gedaan MK
sjapo voor de klussers
heb je er (al) wat van gezegd?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die man is nieuw bij dit bedrijf. hij vraagt bij elke scheet wat hij moet doen aan die andere kerel.
Sjezus treurig dit. Maar ik moest wel heel hard lachen om je foto. Onproffessioneeeeeel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die man is nieuw bij dit bedrijf. hij vraagt bij elke scheet wat hij moet doen aan die andere kerel.
Nog niet, ze zijn nog bezig met de ketel, als ze er zelf niet over beginnen zeg ik het sowieso. ik mag hopen dat ze iemand sturen om het te fixen. En o wee je gebeente als ik het nog kan zien.quote:
Meestal moet je voordat ze weg gaan iets tekenen ... NIET DOEN dan!quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog niet, ze zijn nog bezig met de ketel, als ze er zelf niet over beginnen zeg ik het sowieso. ik mag hopen dat ze iemand sturen om het te fixen. En o wee je gebeente als ik het nog kan zien.
bedoel je het wit of het turqoisequote:
oke doe ik niet, goed dat je het zegt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meestal moet je voordat ze weg gaan iets tekenen ... NIET DOEN dan!
Tuurlijk moet je het zeggen. Laat ze het ook even op papier zetten, dan heb je in ieder geval een bewijs. Anders is het hun woord tegen het jouwe.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nog niet, ze zijn nog bezig met de ketel, als ze er zelf niet over beginnen zeg ik het sowieso. ik mag hopen dat ze iemand sturen om het te fixen. En o wee je gebeente als ik het nog kan zien.
En dat! Slim van jequote:Op woensdag 11 juni 2014 09:00 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je het zeggen. Laat ze het ook even op papier zetten, dan heb je in ieder geval een bewijs. Anders is het hun woord tegen het jouwe.
heb sowieso voor en na foto's.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:00 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je het zeggen. Laat ze het ook even op papier zetten, dan heb je in ieder geval een bewijs. Anders is het hun woord tegen het jouwe.
Goed idee, ik pak ook even een bakkiequote:Op woensdag 11 juni 2014 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat! Slim van je
Even koffie pakken hoor
Haal voor mij ook een bakkie wil je?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat! Slim van je
Even koffie pakken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |