Hier twee broodjes rosbiefquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga zo maar eens een bord chinees naar binnen werken.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:44 schreef Moeraskat het volgende:
lig ik te slapen, gaat ineens de bel, staan ze met een nieuwe cv voor de deur, ik schrok me de pleuris.
maar goed, ze zijn er tenminste.ik hoop dat mijn hoofd er niet enorm slaperig uitziet. Ik deed in elk geval zo opgewekt mogelijk
Ook lekker.quote:
Goedemorgenquote:
Gute morgen.quote:
ik kan geen koffie zetten omdat ze bezig zijn met het waterquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gute morgen.
Havermoutpap.
In de trein.
Uit een plastic bakje.
triester kan niet.
#ikwilweerterugnaarbed
Mogen mijn pluizebolletjes mee?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kan geen koffie zetten omdat ze bezig zijn met het water
ik ben dus ook zielig
eetsmakelijk met je haverdrap.
je mag mijn bed even lenen. even.
ja hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mogen mijn pluizebolletjes mee?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omg.. geen koffie.
Deze ellende ...
En fotogeniek, bovendien.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja hoor.ik heb gezien dat ze braaf zijn.
Ik wil dat Starbucks met instant koffie komt.quote:
Nou die ene foto was best tof toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En fotogeniek, bovendien.
Nog nooit zoveel achterkanten gefotografeerd.
[..]
Ik wil dat Starbucks met instant koffie komt.
Gewoon heet water erbij en klaar.
Alle foto's van de voorkant waren tofquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou die ene foto was best tof toch?
Goed idee van je, ik zou het meteen kopen.
sowieso, maar dan moeten we ze ook cupcakes leren bakkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle foto's van de voorkant waren tof![]()
Zullen we hier patent op aanvragen en de wereld veroveren?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En fotogeniek, bovendien.
Nog nooit zoveel achterkanten gefotografeerd.
[..]
Ik wil dat Starbucks met instant koffie komt.
Gewoon heet water erbij en klaar.
Geen probleem.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sowieso, maar dan moeten we ze ook cupcakes leren bakken
Wel verdorie, ons plan om de wereld te veroveren om zeep gebracht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook verkrijgbaar in NL trouwens. Men verkoopt het zelfs aan boord van intercity treinen van de NS bij zo'n wandelende koffiedame.
Sorry.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel verdorie, ons plan om de wereld te veroveren om zeep gebracht.
Wat?quote:
Haiquote:
Goeiemorgenquote:
Aww.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:44 schreef Carooltje79 het volgende:
Zo schattigkleine man heeft zijn spreekbeurt vandaag, hij was zo zenuwachtig, heeft wel een half uur voor de spiegel gestaan
Het menselijke hartquote:
Mooi doel! En leuk dat hij daar zijn spreekbeurt over doet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het menselijke hart![]()
Meneer wil graag hartchirurg worden(dat roept hij al jaren)
Ja hij had er een hele powerpoint bij gemaakt en filmpjes en een bloeddruk meter heeft hij mee, dus ben wel benieuwd hoe hij het doetquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:46 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Mooi doel! En leuk dat hij daar zijn spreekbeurt over doet.
Vloeken in de kerk dit hoor.quote:
Dat is wel jammer he. Is toch wel leuk voor later als je het had op mogen nemen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja hij had er een hele powerpoint bij gemaakt en filmpjes en een bloeddruk meter heeft hij mee, dus ben wel benieuwd hoe hij het doetJammer dat ik niet stiekem mee kan kijken
Kon je niet door het raam gluren?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja hij had er een hele powerpoint bij gemaakt en filmpjes en een bloeddruk meter heeft hij mee, dus ben wel benieuwd hoe hij het doetJammer dat ik niet stiekem mee kan kijken
Helaas nietquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:49 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer he. Is toch wel leuk voor later als je het had op mogen nemen.
Wat doen ze?quote:
Oh jeeeee.quote:
Goedenmorgen Lolaquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |