quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja man. Op paiq heb ik een duckface foto (met zonnebril) die een score heeft van 8.2 met 90 beoordelingen. Ik heb gister een nieuwe gemaakt (zonder zonnebril) en deze ga ik op tinder zetten.
Ik ben overtuigd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:36 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1veel leuke reacties op gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Conclusie: je bent een vrouw.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
even opscheppen
ik heb momenteel 28 lopende gesprekken staan op tinder
#druk # ohwaterg
staat in m'n tagline jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je ze ook al een linkje gegeven naar je tumblr? Bam 100 gesprekken erbij.
Heh? Wat is dat?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je ze ook al een linkje gegeven naar je tumblr? Bam 100 gesprekken erbij.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:53 schreef Grielen het volgende:
Ik heb een paar dagen terug een foto van mij met m'n kat toegevoegd aan Tinder, krijg ik ook leuke reacties op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok.quote:
Hier, een sticker.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
even opscheppen
#druk # ohwaterg
Veel plezier donderdag. Ik heb tinder er weer even af gegooid.quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat? Ik ben er een heel topic niet geweest, waarom moet je mij weer hebben
Donderdag heb ik weer afleiding
Wie weet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:51 schreef Stink-ui het volgende:
Huil en jank topic geworden ??
Meer dates, meer sex!
Yats, al geneuqt?
Ik heb een paar dagen terug een foto van mij met m'n kat toegevoegd aan Tinder, krijg ik ook leuke reacties op.Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk voor jequote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
even opscheppen
#druk # ohwatergMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik heb een paar dagen terug een foto van mij met m'n kat toegevoegd aan Tinder, krijg ik ook leuke reacties op.Sorry, ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt haar zeker doodgereden lulquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
even opscheppen
#druk # ohwaterg
ik nu met een stuk of 5 maar moet eerlijk zijn het is best kut. Ik weet niet meer wie ik welke vraag stelde en dus mezelf voor lul zetquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
even opscheppen
#druk # ohwaterg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |