NIET!quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAHA dat zeg ik echt net tegen een matchBen jij dat dan?
Zeg eens terug:quote:
Ik heb het nog gedaan ook en ik geloof niet eens dat jij het bent.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg eens terug:
HALLO HALLO HIER DE POLITIE
Kloptquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het nog gedaan ook en ik geloof niet eens dat jij het bent.
NEE DE BRANDWEER HIER TATUTATUquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg eens terug:
HALLO HALLO HIER DE POLITIE
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt de opening en ik zinquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Jongens, ik verveel me. Kan iemand een hele foute opmerking bedenken? Heb zin in de reacties.
Hangoor penis stierenkl. Weet hem niet meer preciesquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Jongens, ik verveel me. Kan iemand een hele foute opmerking bedenken? Heb zin in de reacties.
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor ?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hangoor penis stierenkl. Weet hem niet meer precies
Niet origineel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt de opening en ik zin
Hoi strawberry. Heb je honger? Dan kunnen we vanavond pizza eten en daarna neuken. OF HEB JE GEEN TREK?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt de opening en ik zin
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hangoor penis stierenkl. Weet hem niet meer precies
*noteert*quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan zowel positief als negatief zijn.
"hmmm lekker"
"hmmm weet het niet"
You had me at hello.
Heb je aardbei in huis? Dan kan ik die vanavond eten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi strawberry. Heb je honger? Dan kunnen we vanavond pizza eten en daarna neuken. OF HEB JE GEEN TREK?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Niet geblokkeerd nog, ik wacht geduldig afquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Gezien je al langer dan een uur niet hebt gereageerd: heb je je pener al in haar gestoken?
Ja man. Op paiq heb ik een duckface foto (met zonnebril) die een score heeft van 8.2 met 90 beoordelingen. Ik heb gister een nieuwe gemaakt (zonder zonnebril) en deze ga ik op tinder zetten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Zal ik een duckface foto op Tinder zetten? Vinden vrouwen dat aantrekkelijk? #dtv
Ik heb er ook 1quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Zal ik een duckface foto op Tinder zetten? Vinden vrouwen dat aantrekkelijk? #dtv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |