Enige garantie dat je wel in haar bed belandt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik overdrijf hoorbinnenkort ook maar Groningen voor tinderchick
quote:
Wel leuk maar niet bijzonder ofzo. Heb nog meer optiesquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
De hoer. Ze had hem ook gewoon even kunnen schoon likken voor je. Geen douche en dus geen handdoek nodig.
Wel leuk meisje verder/vaker daten of verder Tinderen met je range wat lager?
Next..quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel leuk maar niet bijzonder ofzo. Heb nog meer opties
Wat ui zegt inderdaad. Next!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel leuk maar niet bijzonder ofzo. Heb nog meer opties
Nee, ze is niet zo makkelijk. Zei ze toen ik het over blijven slapen had. Maar zit wel goed denk ik. Vind haar ook oprecht leukquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Enige garantie dat je wel in haar bed belandt?
Want? Toch heerlijk om naast haar te liggenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat ik dan de hele nacht wakker lig
Ja hè. Dan kan hij de liefde met haar bedrijven en gelijk bezwangeren de eerste nachtquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want? Toch heerlijk om naast haar te liggen
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hè. Dan kan hij de liefde met haar bedrijven en gelijk bezwangeren de eerste nacht
Had er niet zo behoefte aan te kroelen deze keerquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hè. Dan kan hij de liefde met haar bedrijven en gelijk bezwangeren de eerste nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had er niet zo behoefte aan te kroelen deze keerJa prima toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of gewoon alleen slapen ipv dei zieke rit te moeten maken weer
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had er niet zo behoefte aan te kroelen deze keerBE MY BABY'S DADDY.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gunt dat meisje ook niets. Geef dat meisje toch wat zaad joh.
Was jij het soms?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
BE MY BABY'S DADDY.
Je gunt dat meisje ook niets. Geef dat meisje toch wat zaad joh.
Wat is traag zaad?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze graag onvruchtbaar of met traag zaad.
Is er niet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar wat was het probleem nou echt dan?
Ah oke. Dan heb ik niks getypt hierquote:
Neem alvast een kijkje met fakegpsquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik ben binnenkort in Duitsland. Zijn de tinderchicks daar beter?
Hoequote:Op woensdag 11 juni 2014 02:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neem alvast een kijkje met fakegps
Holy shit waarom had ik dit niet eerder? Heb nueen match met een fucking geil wijf uit LA. Waarom lukt dit niet in Nederland?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neem alvast een kijkje met fakegps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |