Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
#waarisjelaponubitchquote:
Dat wel, maar nu 1,5 uur terugquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:08 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wel vunzige dingen gedaan of was het niets?
Klinkt als een leuke date!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wel, maar nu 1,5 uur terughad ook vi oranje en game of thrones kunnen kijken
In omgekerde volgorde zit ik dat nu te kijkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wel, maar nu 1,5 uur terughad ook vi oranje en game of thrones kunnen kijken
Volgende topic zie ik gaarne tegemoet..quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik wilde onze combi in de TT
#laposlet
Drankje gedaan. Thee gedronken bij haar thuis en nog wat andere dingen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:14 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke date!wat is er gebeurt ?
Wow. 1,5 uurquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wait WHUT?! Waarom?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:17 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Volgende topic zie ik gaarne tegemoet..![]()
En trouwens je verdient geen lapo. !![]()
Omdat ik dan de hele nacht wakker ligquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wow. 1,5 uurWaarom niet gebleven?
-antwoordje al gegeven-quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Drankje gedaan. Thee gedronken bij haar thuis en nog wat andere dingen.
Maar ik vraag me nu serieus af of dit het waard is
Ja Mortie, niet piepen dan. Zoek ze dan of dichterbij of neem een auto.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat ik dan de hele nacht wakker lig
Je bent wat misgelopenquote:
Ja heb nu ook m'n was niet kunnen doen. Geen schone handdoekenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja Mortie, niet piepen dan. Zoek ze dan of dichterbij of neem een auto.
Ho ho. Dat is niet waar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:22 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Je bent wat misgelopen![]()
Dus nu voor straf 2x #teamlapo de lapo laten maken
Wat een drama merk ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja heb nu ook m'n was niet kunnen doen. Geen schone handdoeken
Wacht maar jijquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ho ho. Dat is niet waar.
+ Ik ben een ras eckte lapohunter. Try me
De hoer. Ze had hem ook gewoon even kunnen schoon likken voor je. Geen douche en dus geen handdoek nodig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja heb nu ook m'n was niet kunnen doen. Geen schone handdoeken
Dat vraag je een dame nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:26 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Wacht maar jij
Owja en waar was je net dan? Even niet opgelet zeker![]()
Ow ik moet ook die kant op binnenkortquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik overdrijf hoorbinnenkort ook maar Groningen voor tinderchick
Enige garantie dat je wel in haar bed belandt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik overdrijf hoorbinnenkort ook maar Groningen voor tinderchick
quote:
Wel leuk maar niet bijzonder ofzo. Heb nog meer optiesquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
De hoer. Ze had hem ook gewoon even kunnen schoon likken voor je. Geen douche en dus geen handdoek nodig.
Wel leuk meisje verder/vaker daten of verder Tinderen met je range wat lager?
Next..quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel leuk maar niet bijzonder ofzo. Heb nog meer opties
Wat ui zegt inderdaad. Next!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel leuk maar niet bijzonder ofzo. Heb nog meer opties
Nee, ze is niet zo makkelijk. Zei ze toen ik het over blijven slapen had. Maar zit wel goed denk ik. Vind haar ook oprecht leukquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Enige garantie dat je wel in haar bed belandt?
Want? Toch heerlijk om naast haar te liggenquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat ik dan de hele nacht wakker lig
Ja hè. Dan kan hij de liefde met haar bedrijven en gelijk bezwangeren de eerste nachtquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Want? Toch heerlijk om naast haar te liggen
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hè. Dan kan hij de liefde met haar bedrijven en gelijk bezwangeren de eerste nacht
Had er niet zo behoefte aan te kroelen deze keerquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja hè. Dan kan hij de liefde met haar bedrijven en gelijk bezwangeren de eerste nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had er niet zo behoefte aan te kroelen deze keerJa prima toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of gewoon alleen slapen ipv dei zieke rit te moeten maken weer
quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had er niet zo behoefte aan te kroelen deze keerBE MY BABY'S DADDY.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gunt dat meisje ook niets. Geef dat meisje toch wat zaad joh.
Was jij het soms?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
BE MY BABY'S DADDY.
Je gunt dat meisje ook niets. Geef dat meisje toch wat zaad joh.
Wat is traag zaad?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze graag onvruchtbaar of met traag zaad.
Is er niet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar wat was het probleem nou echt dan?
Ah oke. Dan heb ik niks getypt hierquote:
Neem alvast een kijkje met fakegpsquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik ben binnenkort in Duitsland. Zijn de tinderchicks daar beter?
Hoequote:Op woensdag 11 juni 2014 02:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neem alvast een kijkje met fakegps
Holy shit waarom had ik dit niet eerder? Heb nueen match met een fucking geil wijf uit LA. Waarom lukt dit niet in Nederland?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Neem alvast een kijkje met fakegps
Of jij bent te traag, dat kan ook.quote:
Ik ook niet. Gisteren ging mij ook te snel en vandaag zal ik ook wel weer veel gaan 'missen'. Unicorn komt al wat afgeleid over na die post over 30 cm en fokkers.quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Vooral UnicornSchat, jij hebt afleiding nodig
![]()
Maar goed, ben ook door die Isaac geDM't![]()
Nee yats. Ben niet 24/7 op FOK!
Wat? Ik ben er een heel topic niet geweest, waarom moet je mij weer hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2014 06:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Vooral UnicornSchat, jij hebt afleiding nodig
![]()
Maar goed, ben ook door die Isaac geDM't![]()
Nee yats. Ben niet 24/7 op FOK!
en wat heb je eraan? Lekker gefapt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Holy shit waarom had ik dit niet eerder? Heb nueen match met een fucking geil wijf uit LA. Waarom lukt dit niet in Nederland?
Jij staat echt op 1 hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 06:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat? Ik ben er een heel topic niet geweest, waarom moet je mij weer hebben
Donderdag heb ik weer afleiding
al besloten hoe je je vriendin gaat voorliegen?quote:
Nee hoor, ik ga helemaal niet op tinderquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al besloten hoe je je vriendin gaat voorliegen?
ga ergens anders slowchatten danquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga helemaal niet op tinder
Ik reageer op een bericht van jou. Verder reageer ik helemaal niet veel hier en lurk ik vooral. Maak je niet zo druk joh. Daar is het veel te lekker weer voor.quote:
Dat is allang uitgebreid besproken geweest in dit topic. Rhubarb schijnt het in haar relatie goed geregeld te hebben. Zo niet, ons probleem ook niet, dus dat gezeur hou je maar bij je...quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:14 schreef Jochie1900 het volgende:
Ik vroeg me alleen af wat jij op tinder deed en wat je vriend daar van vond
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is allang uitgebreid besproken geweest in dit topic. Rhubarb schijnt het in haar relatie goed geregeld te hebben. Zo niet, ons probleem ook niet, dus dat gezeur hou je maar bij je...
Ik ben het met hem eens.quote:
Wij allemaal niet natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:43 schreef Jochie1900 het volgende:
Sorry dat ik niet eerst 52 topics ga terug lezen. Ik heb buiten fok nog wel een leven.
Dit, dat kinderachtige gedrag is nu wel leuk geweest.quote:
wacht even, ik ben degene die zich aan de regels van r & p houdt door nog een beetje vol te houden dat het een tindertopic is en niet puur slowchat en dan zit ik fout?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij allemaal niet natuurlijk.
[..]
Dit kinderachtige gedrag is nu wel leuk geweest.
Nee ik quote jou eigenlijk om je uitspraak kracht bij te zettenquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wacht even, ik ben degene die zich aan de regels van r & p houdt door nog een beetje vol te houden dat het een tindertopic is en niet puur slowchat en dan zit ik fout?
Ik vind het eerder nogal fout dat een mod hier gewoon in mee gaat. Goeie boodschap
ah dan heb ik niks gezegd, my badquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee ik quote jou eigenlijk om je uitspraak kracht bij te zetten#onhandiggeformuleerd
Sowieso, wie zit er om 7:00 op Tinder?quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:51 schreef habitue het volgende:
Wie heeft er nou in godsnaam zin om om 7 uur gezellig te chatten op tinder
M'n vlucht vertrekt zaterdag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en wat heb je eraan? Lekker gefapt?
Liesbeth, 24 jaar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sowieso, wie zit er om 7:00 op Tinder?
En hoe weet je dat?quote:
Mensen in de trein op weg naar hun werk? Of nog even in bed liggen en al hun berichtjes langsgaan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sowieso, wie zit er om 7:00 op Tinder?
En zij maar denken dat je hard to get speeltquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:40 schreef UnicornFarts het volgende:
De traagheid van de chat is op dit moment alleen echt niet chill, ik kreeg vanochtend om 8.09 een melding dat ik een bericht had. Net pas kunnen lezen
Ik reageer er ook meestal niet op. Ik ben pas na mijn ochtendritueel aanspreekbaarquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:41 schreef habitue het volgende:
Ik snap wel dat mensen dan tijd hebben. Ik heb op dat tijdstip aleen echt geen zin om gezellig over mn hobbies te praten en leuk te doen.
Ditquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik reageer er ook meestal niet op. Ik ben pas na mijn ochtendritueel aanspreekbaar
Haha zij dan wel. Vast heel fris ochtendfiguur..quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:41 schreef habitue het volgende:
Ik snap wel dat mensen dan tijd hebben. Ik heb op dat tijdstip aleen echt geen zin om gezellig over mn hobbies te praten en leuk te doen.
Herkenbaar, ik had een vaste scharrel die dit vaak deedquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha zij dan wel. Vast heel fris ochtendfiguur..
Zo 1 die zingend op zondagmorgen om 7:00 opstaat en vraagt of je al wakker bent zodat je naar het strand/bos kan gaan... Terwijl jij nog half in je natte droom zit van die nacht
Prima toch, die buitenlandse wijven neuken Nederlanders graagquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Holy shit waarom had ik dit niet eerder? Heb nueen match met een fucking geil wijf uit LA. Waarom lukt dit niet in Nederland?
iPhone Problemquote:
Hij heeft een vriendin? Dan snap ik al helemaal niet wat hij in mijn DM inbox moet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al besloten hoe je je vriendin gaat voorliegen?
Blijkbaar een open relatie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Mevrouw Rabarber heeft een relatie ja?
Oh-kee.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin? Dan snap ik al helemaal niet wat hij in mijn DM inbox moet.
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blijkbaar een open relatie.
[..]Populair hoor
Oh, hij zit ook bij jou?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin? Dan snap ik al helemaal niet wat hij in mijn DM inbox moet.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en wat heb je eraan? Lekker gefapt?
Een echte denker.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Opent er iemand met "hmmm"
Wat moet ik daar van denken
Het kan zowel positief als negatief zijn.quote:
HAHA dat zeg ik echt net tegen een matchquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan zowel positief als negatief zijn.
"hmmm lekker"
"hmmm weet het niet"
You had me at hello.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |