340.000 bekertjes in 2012quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een idee wat het was in 2012? Toen waren de temperaturen volgens mij nagenoeg hetzelfde als afgelopen weekend, maar dan zonder buien.
Ik kan het niet vinden.
Zodat het nog drukker bij de dranktentjes wordt? Nee, bedanktquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Het is een prima initiatief natuurlijk, dat gratis drinkwater, maar doe dat gewoon bij alle drankpunten dan.... Ik heb nu gewoon de hele tijd bier+water gekocht, geen zin om 2 keer in de rij te gaan staan...
Ik weet niet hoeveel het er nu waren, maar ik vind het ook een prima initiatief. Dan maar wat langer wachten voor wat water. Hoeft van mij niet per se bij de drankpunten. Het is daar vaak toch al 'druk'quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Het is een prima initiatief natuurlijk, dat gratis drinkwater, maar doe dat gewoon bij alle drankpunten dan.... Ik heb nu gewoon de hele tijd bier+water gekocht, geen zin om 2 keer in de rij te gaan staan...
Hoho, ik zeg ook, niet ipvquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zodat het nog drukker bij de dranktentjes wordt? Nee, bedankt
Bij de drankpunten was het relatief rustig vaak (2 a 3 rijen) bij de 3(?) waterstandjes stond een rij of 10-20 vaakquote:Op woensdag 11 juni 2014 10:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel het er nu waren, maar ik vind het ook een prima initiatief. Dan maar wat langer wachten voor wat water. Hoeft van mij niet per se bij de drankpunten. Het is daar vaak toch al 'druk'
Dit dus, ik zou geen kaartje kopen voor een concert van hem alleen, maar dit was prima entertainment... liever zo'n act dan John Mayer die alleen met zichzelf bezig is, die is muzikaal dan misschien wel 10 keer getalenteerder dan Stromae, maar op een festival/podium wil ik vermaakt worden, en daar was oa John Mayer en ook Jake Bugg niet heel erg mee bezig...quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind Stromae muzikaal ook niet bijzonders. Maar met zijn show er om heen heb ik me uitstekend vermaakt dat ene uur. Het is beetje als je naar toneel show gaat kijken met wat kazerige beats erbij. Niks mis mee.
Precies, ook op die wc's stonden bijvoorbeeld honderden mensen water te tappen..quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap best dat het voor andere problemen kan zorgen, maar eigenlijk zouden er overal van dit soort dingen moeten staan:quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, ook op die wc's stonden bijvoorbeeld honderden mensen water te tappen..
Hier hetzelfde. Ik vond dit overigens ook van Paolo Nutini, heb hem alleen maar op z'n vierkante metertje zien staan met arrogante blik terwijl hij tegen z'n microfoonstandaard op reedt. Verder alleen maar positiefs over hem gehoord, dus het zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, ik zou geen kaartje kopen voor een concert van hem alleen, maar dit was prima entertainment... liever zo'n act dan John Mayer die alleen met zichzelf bezig is, die is muzikaal dan misschien wel 10 keer getalenteerder dan Stromae, maar op een festival/podium wil ik vermaakt worden, en daar was oa John Mayer en ook Jake Bugg niet heel erg mee bezig...
Die rijen bij die waterpunten sloegen nergens op. Ze hadden gewoon bij alle drankpunten gratis water moeten geven als jij een bestelling deed. Die spreiding zou dan echt niet voor hele rijen zorgen..quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zodat het nog drukker bij de dranktentjes wordt? Nee, bedankt
Inderdaad, die vond ik ook tegenvallen. (Vocaal prima trouwens)quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik vond dit overigens ook van Paolo Nutini, heb hem alleen maar op z'n vierkante metertje zien staan met arrogante blik terwijl hij tegen z'n microfoonstandaard op reedt. Verder alleen maar positiefs over hem gehoord, dus het zal wel aan mij liggen.
Die deed nog iets meer zijn best het veld er bij te trekken vond ik.... en vocaal veel beter dan een paar jaar geleden toen hij knetterstoned wasquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik vond dit overigens ook van Paolo Nutini, heb hem alleen maar op z'n vierkante metertje zien staan met arrogante blik terwijl hij tegen z'n microfoonstandaard op reedt. Verder alleen maar positiefs over hem gehoord, dus het zal wel aan mij liggen.
Het gaat regenen en mensen zoals jij raken in paniek.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je blijft erg irritant trollen hier zo.. Of je wilt het niet snappen? Je bent erg stoer dat je erger meegemaakt hebt, dat siert je. Maar:
Bedenk wel dat als er maar 1x iets gebeurd, je festival een naam krijgt waar je bijna niet meer vanaf komt. 45(?)x een goed festival geven zonder noemenswaardigheden, dat weet niemand meer na 1x een ongeval wat voorkomen had kunnen worden door de maatregelen die maandag getroffen zijn.
Zoals al eerder gepost, als die dingen schermen wind willen vangen, weet jij ook niet wat er gaat gebeuren. En mocht je er toevallig een gekneusd pinkje aan over houden, had je hier als hardste geroepen dat ze geen verantwoordelijkheid hebben genomen door eerder te waarschuwen.
Je kent me merk ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:23 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Het gaat regenen en mensen zoals jij raken in paniek.
...Maar serieus.., overtuig me dan maar dat jij het wel snapt, en ik blijkbaar niet. En dan wel met iets betere argumenten dan wat je tot nu toe hebt laten zien.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:23 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Het gaat regenen en mensen zoals jij raken in paniek.
Thé & The Scenequote:Op woensdag 11 juni 2014 20:48 schreef Tito het volgende:
Hee ik was zaterdag in de tent bij de The Scene en The Lau, nu was de opening met een gedicht. Weet iemand of dat kan terug zien of lezen, kan het nergens vinden, maar heeft toen wel indik gemaakt.
Dat ik het niet meer dan een plensbui vond? Hoe wil je dat beargumenteerd zien?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
...Maar serieus.., overtuig me dan maar dat jij het wel snapt, en ik blijkbaar niet. En dan wel met iets betere argumenten dan wat je tot nu toe hebt laten zien.![]()
Nee, meer het feit dat het er niet bij je in gaat waarom men iemand ergens wegstuurt uit bepaalde vakken en dat dat door uw persoon afgedaan wordt als te overdreven maatregelen. Nogmaals, achteraf was dat misschien ook zo, maar was het echt fout gegaan, dan had je de poppen aan het dansen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:05 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Dat ik het niet meer dan een plensbui vond? Hoe wil je dat beargumenteerd zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |