Ja mooi idd van zo'n organisatie!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:37 schreef Lastpost het volgende:
Gek genoeg vooral uit m'n dak gegaan bij de 3FM stage, Stromae, Limp Bizkit en Arcade Fire. Geniaal.![]()
Al heb ik me ook prima vermaakt met de grote namen.
Bij het hoofdpodium vooral netjes op een stoeltje gezeten samen met de minder valide medemens, prachtig trouwens dat zo'n organisatie (Intro Events) zich zo inzet voor deze groep mensen om hen ook te laten genieten van dergelijke festivals.![]()
Twenty One Pilots een stukje van meegepikt, positief verrast door de energieke act.
Introquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:37 schreef Lastpost het volgende:
Gek genoeg vooral uit m'n dak gegaan bij de 3FM stage, Stromae, Limp Bizkit en Arcade Fire. Geniaal.![]()
Al heb ik me ook prima vermaakt met de grote namen.
Bij het hoofdpodium vooral netjes op een stoeltje gezeten samen met de minder valide medemens, prachtig trouwens dat zo'n organisatie (Intro Events) zich zo inzet voor deze groep mensen om hen ook te laten genieten van dergelijke festivals.![]()
Twenty One Pilots een stukje van meegepikt, positief verrast door de energieke act.
Dat was echt zo awesome. Heerlijk om daar tussen te staanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:56 schreef d4v1d het volgende:
Waarom staat het optreden van limp bizkit niet online
Podium zelf kan het ook begeven tijdens een zware storm:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:04 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ja maar ik zag geen bomen voor het podium staan
Had niet gekeken, maar een vriend van me wel en er bleek iets te staan over tubes van max 10cm en geen spray. Vond het echt belachelijk overgereguleerd, maar ik hoorde van een vriendin dat haar spray in beslag was genomen, want er kon GHB in zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:42 schreef SureD1 het volgende:
Wellicht ook iets ter evaluatie: paniekerig gedoe over zonnebrandcreme op de site...wat wel en niet mocht is donderdag, vrijdag en zaterdag zeker vier of vijf keer aangepast.
Vervolgens ben ik in drie dagen niet een keer gefouilleerd. Ik heb maandag zelfs aan die security dude gevraagd of het niet de bedoeling was dat hij in mijn tas keek.
Na de bui, toen we terug liepen voor Metallica stond de ingang wagenwijd open...geen security te bekennen, daar kon iedereen zo naar binnen lopen.
Idd...en dan met dit weer... In 2012 heb ik gewoon een grote fles spray mee naar binnen gekregen, mocht ook gewoon... Wij dachten al dat het was omdat in de apotheek in de kalm aan laan (die nieuw was) zonnebrandcreme verkocht werdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had niet gekeken, maar een vriend van me wel en er bleek iets te staan over tubes van max 10cm en geen spray. Vond het echt belachelijk overgereguleerd, maar ik hoorde van een vriendin dat haar spray in beslag was genomen, want er kon GHB in zitten
Spuit het dan ff op je hand zou ik zeggen.
Je blijft erg irritant trollen hier zo.. Of je wilt het niet snappen? Je bent erg stoer dat je erger meegemaakt hebt, dat siert je. Maar:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:57 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik had helemaal niks gedaan, ik heb wel erger meegemaakt op festivals.
Wat ik bedoel te zeggen: Smeets roept dat het allemaal onzin is die ophef over dat noodweer maar vervolgens zet hij wel de hele boel op de kop. Als hij het dan zo'n onzin vond had hij niks gedaan.
Ik vond het eigenlijk vooral hinderlijk dat die gozer daar alleen maar stond. Hij stond letterlijk in de weg. Ja, af en toe zag ik dat hij heel voorzichtig met zijn hoofd bewoogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:30 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Mensen boven de 190cm (of eigenlijk 175cm) moeten verplicht worden om kleintjes voor te laten...heb bij de Stones ook alleen maar DVD gekeken op een videoscherm. Met 3x een snelle glimps van Mick op de catwalk ....
Dat vond ik ook kut. Ik had 4.5 uur in dat vak gestaan om vooraan te kunnen staan bij metallica. Toen ik via de noodpoortjes er uit moest, ben ik met mn maten snel over t hek geklommen om alsnog in de voorste rij te kunnen staan. Dus met mazzel toch vooraan gestaan. Maar of dat mazzel was.... stond liever buiten het vak. Man, wat een kansloos concert was het voor mij. Ik stond vooraan met 2 maten. Om ons heen stonden huismoeders, vaders met kinderen, peuters van 3 op de nekken van hun ouders etc. NIEMAND zong echt mee of deed mee met metallica. Het publiek was dus echt ontzettend kansloos voorin. Ik had liever los gegaan met mensen die net als mij ook lang in de rij hadden gestaan. maarja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:35 schreef Devv het volgende:
Ik vond het overigens toch niet helemaal netjes geregeld. Er waren een hoop mensen die eerst in het vak stonden en na de "evacuatie" buitengesloten werden, omdat ze via de noodpoortjes het vak hadden verlaten. Dus niet iedereen kwam weer netjes terug in het vak. Maar ja, dat kon ook eigenlijk niet. Het was echt dringen en duwen niet normaal meer. In de herkansing ben ik dus maar achter het vak blijven staan. Ik was ook via een noodpoortje het vak uitgegaan. En toen ik erachter kwam dat die poortjes gewoon dicht bleven, stond het vak alweer bijna vol. Ik ben niet iemand die perse vooraan wil staan, maar ik kan mij voorstellen dat een aantal zich flink genaaid voelden.
Als ik zie welke sfeer er tijdens Metallica achter op het veld heerste, ben ik maar al te blij dat ik voor heb gestaan.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:34 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Podium zelf kan het ook begeven tijdens een zware storm:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |