abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:37:16 #276
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_140934966
Gek genoeg vooral uit m'n dak gegaan bij de 3FM stage, Stromae, Limp Bizkit en Arcade Fire. Geniaal. :D
Al heb ik me ook prima vermaakt met de grote namen.
Bij het hoofdpodium vooral netjes op een stoeltje gezeten samen met de minder valide medemens, prachtig trouwens dat zo'n organisatie (Intro Events) zich zo inzet voor deze groep mensen om hen ook te laten genieten van dergelijke festivals. _O_

Twenty One Pilots een stukje van meegepikt, positief verrast door de energieke act.
pi_140935293
Hadden we ook nog is autopech :')

Om 11 uur weggegaan, net pas thuis
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:42:54 #278
192592 SureD1
------------------------------
pi_140935344
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:37 schreef Lastpost het volgende:
Gek genoeg vooral uit m'n dak gegaan bij de 3FM stage, Stromae, Limp Bizkit en Arcade Fire. Geniaal. :D
Bij het hoofdpodium vooral netjes op een stoeltje gezeten samen met de minder valide medemens, prachtig trouwens dat zo'n organisatie (Intro Events) zich zo inzet voor deze groep mensen om hen ook te laten genieten van dergelijke festivals. _O_

Twenty One Pilots een stukje van meegepikt, positief verrast door de energieke act.
Ja mooi idd van zo'n organisatie! :)
pi_140936107
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:05 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Biffy voor jou.

[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik dichtbij je gestaan, ik stond linksvoor bij biffy
pi_140936337
Waarom staat het optreden van limp bizkit niet online :(
pi_140936527
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:37 schreef Lastpost het volgende:

Intro _O_ Heb er door een gebroken been tijdens Werchter er een keer van gebruik moeten maken. Geweldige service _O_
pi_140936755
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:56 schreef d4v1d het volgende:
Waarom staat het optreden van limp bizkit niet online :(
Dat was echt zo awesome. Heerlijk om daar tussen te staan _O_
pi_140937518
Godverdomme
pi_140937733
Maar wat ik vond is dat Limp bizkit op de main stage moest staan. En niet op 3fm stage
pi_140938842
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:04 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Ja maar ik zag geen bomen voor het podium staan
Podium zelf kan het ook begeven tijdens een zware storm:

pi_140938954
Wat maak ik toch weer een mooie foto _O_

dinsdag 10 juni 2014 @ 23:42:12 #287
192592 SureD1
pi_140939245
Wellicht ook iets ter evaluatie: paniekerig gedoe over zonnebrandcreme op de site...wat wel en niet mocht is donderdag, vrijdag en zaterdag zeker vier of vijf keer aangepast.

Vervolgens ben ik in drie dagen niet een keer gefouilleerd. Ik heb maandag zelfs aan die security dude gevraagd of het niet de bedoeling was dat hij in mijn tas keek.

Na de bui, toen we terug liepen voor Metallica stond de ingang wagenwijd open...geen security te bekennen, daar kon iedereen zo naar binnen lopen.
pi_140939471
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:42 schreef SureD1 het volgende:
Wellicht ook iets ter evaluatie: paniekerig gedoe over zonnebrandcreme op de site...wat wel en niet mocht is donderdag, vrijdag en zaterdag zeker vier of vijf keer aangepast.

Vervolgens ben ik in drie dagen niet een keer gefouilleerd. Ik heb maandag zelfs aan die security dude gevraagd of het niet de bedoeling was dat hij in mijn tas keek.

Na de bui, toen we terug liepen voor Metallica stond de ingang wagenwijd open...geen security te bekennen, daar kon iedereen zo naar binnen lopen.
Had niet gekeken, maar een vriend van me wel en er bleek iets te staan over tubes van max 10cm en geen spray. Vond het echt belachelijk overgereguleerd, maar ik hoorde van een vriendin dat haar spray in beslag was genomen, want er kon GHB in zitten :')

Spuit het dan ff op je hand zou ik zeggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_140939526
Dat fouilleren :') . Het was bij ons ook haastwerk. Ik had mijn broekzakken vol, maar de beveiliging zei dat ik door moest lopen. Je had zonder problemen van alles mee kunnen nemen.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:50:07 #290
192592 SureD1
pi_140939644
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Had niet gekeken, maar een vriend van me wel en er bleek iets te staan over tubes van max 10cm en geen spray. Vond het echt belachelijk overgereguleerd, maar ik hoorde van een vriendin dat haar spray in beslag was genomen, want er kon GHB in zitten :')

Spuit het dan ff op je hand zou ik zeggen.
Idd...en dan met dit weer... In 2012 heb ik gewoon een grote fles spray mee naar binnen gekregen, mocht ook gewoon... Wij dachten al dat het was omdat in de apotheek in de kalm aan laan (die nieuw was) zonnebrandcreme verkocht werd ;) verdienmodel zeg maar...
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:50:39 #291
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_140939668
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:57 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Ik had helemaal niks gedaan, ik heb wel erger meegemaakt op festivals.

Wat ik bedoel te zeggen: Smeets roept dat het allemaal onzin is die ophef over dat noodweer maar vervolgens zet hij wel de hele boel op de kop. Als hij het dan zo'n onzin vond had hij niks gedaan.
Je blijft erg irritant trollen hier zo.. Of je wilt het niet snappen? Je bent erg stoer dat je erger meegemaakt hebt, dat siert je. Maar:
Bedenk wel dat als er maar 1x iets gebeurd, je festival een naam krijgt waar je bijna niet meer vanaf komt. 45(?)x een goed festival geven zonder noemenswaardigheden, dat weet niemand meer na 1x een ongeval wat voorkomen had kunnen worden door de maatregelen die maandag getroffen zijn.
Zoals al eerder gepost, als die dingen schermen wind willen vangen, weet jij ook niet wat er gaat gebeuren. En mocht je er toevallig een gekneusd pinkje aan over houden, had je hier als hardste geroepen dat ze geen verantwoordelijkheid hebben genomen door eerder te waarschuwen.

Ikzelf vond het erg netjes opgelost en vooral ook mooi om te zien die bliksem. Enig minpuntje was die zatte lel die zo nodig eerst moest pissen op het asfalt naast ons om naderhand al zijn kleding uit te trekken en in diezelfde plas nakend te gaan liggen rollen. Maar ach, die horen er ook bij. Was iig geen fokker, want deze man had maar een klein pikkie :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_140939755
Zoo, na een drietal keer lowlands nu een weekendje richting Limburg afgerezen! Met zo'n affiche was het toch een keer de moeite waard om eens te kijken hoe het er daar in het zuiden aan toe gaat. De verwachtingen kwamen redelijk uit, een wat rustigere en relaxtere sfeer, mensen beleven muziek wat meer ingetogen.
Ik kwam hoofdzakelijk voor de Arctic Monkeys en Arcade Fire. De Arctic Monkeys speelde eigenlijk gewoon een hele goede en degelijke set, ik had alleen het idee dat het publiek niet helemaal matchte met de muziek die de Arctic Monkeys speelden. Maar el met al in het voorvak was de beleving en sfeer gewoon heel goed en was het genieten van de hoogstandjes die in veel nummers de revue passeerden.
Ik hoopte dat Arcade Fire daarentegen echt zou slagen, want ook daar was ik bang het het publiek de band niet met open armen zou ontvangen. Het begon dan ook goed, maar toch ook een beetje afstandelijk. Win & consorten probeerde volgens mij voor de bui z'n set af te ronden, wat uiteindelijk niet lukte toen die enorme regenbuien over ons hoofd trokken! Wat uiteindelijk resulteerde in een magische sfeer,set, met een geweldig publiek. Ik krijg nog steeds een rillend gevoel als ik aan het concert terug denk!

Verder ook dikke plussen voor The Stones, Stromae, Metellica en Haim!
pi_140939798
Ach. Het moet eerst eens goed misgaan voordat ze iets gaan veranderen en nauwkeuriger gaan controleren.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2014 23:53:44 ]
pi_140940086
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:30 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Mensen boven de 190cm (of eigenlijk 175cm) moeten verplicht worden om kleintjes voor te laten...heb bij de Stones ook alleen maar DVD gekeken op een videoscherm. Met 3x een snelle glimps van Mick op de catwalk ....
Ik vond het eigenlijk vooral hinderlijk dat die gozer daar alleen maar stond. Hij stond letterlijk in de weg. Ja, af en toe zag ik dat hij heel voorzichtig met zijn hoofd bewoog :') . Ga dan gewoon wat verder naar achteren staan als je alleen maar komt luisteren. Je ziet het met die lengte dan toch wel. Ik weet ook wel dat je er niets aan kunt doen dat je lang bent, maar het is wel bloedirritant als je er achter staat.

Einde bericht.
pi_140940281
Ik heb met mijn 1.90m lekker veel vooraan gestaan. Deal with it.
  woensdag 11 juni 2014 @ 00:04:39 #296
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_140940315
Perse vooraan moeten staan :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_140940330
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:35 schreef Devv het volgende:
Ik vond het overigens toch niet helemaal netjes geregeld. Er waren een hoop mensen die eerst in het vak stonden en na de "evacuatie" buitengesloten werden, omdat ze via de noodpoortjes het vak hadden verlaten. Dus niet iedereen kwam weer netjes terug in het vak. Maar ja, dat kon ook eigenlijk niet. Het was echt dringen en duwen niet normaal meer. In de herkansing ben ik dus maar achter het vak blijven staan. Ik was ook via een noodpoortje het vak uitgegaan. En toen ik erachter kwam dat die poortjes gewoon dicht bleven, stond het vak alweer bijna vol. Ik ben niet iemand die perse vooraan wil staan, maar ik kan mij voorstellen dat een aantal zich flink genaaid voelden.
Dat vond ik ook kut. Ik had 4.5 uur in dat vak gestaan om vooraan te kunnen staan bij metallica. Toen ik via de noodpoortjes er uit moest, ben ik met mn maten snel over t hek geklommen om alsnog in de voorste rij te kunnen staan. Dus met mazzel toch vooraan gestaan. Maar of dat mazzel was.... stond liever buiten het vak. Man, wat een kansloos concert was het voor mij. Ik stond vooraan met 2 maten. Om ons heen stonden huismoeders, vaders met kinderen, peuters van 3 op de nekken van hun ouders etc. NIEMAND zong echt mee of deed mee met metallica. Het publiek was dus echt ontzettend kansloos voorin. Ik had liever los gegaan met mensen die net als mij ook lang in de rij hadden gestaan. maarja.
pi_140940501
Ja wat is het nou? Net werd nog beweerd dat er in het voorste vak uit volle borst werd meegeschreeuwd. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_140940509
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 00:04 schreef theKiD het volgende:
Perse vooraan moeten staan :')
Als ik zie welke sfeer er tijdens Metallica achter op het veld heerste, ben ik maar al te blij dat ik voor heb gestaan.
pi_140940648
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 23:34 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Podium zelf kan het ook begeven tijdens een zware storm:

:o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')