abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140923770
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:55 schreef Oceanonix het volgende:
Wat waren sommigen slecht voorbereid zeg. Ik had een groepje voor me staan dat had niets bij zich geen regenjas, poncho of droge kleding. Stonden als schapen tegen elkaar aan te kleumen.

En dan had je nog een groepje wat op ging voor de darwin award: schuilen onder de borden die aan de lichtmasten vast zitten....... Hoeveel hersencellen heb je dan te weinig???

Eric Corton heeft het top gedaan. Bleef lekker kalm maar wel duidelijk. Ik vind het echt niet fijn om tijdens een onweerbui buiten te zijn. Maar een andere keuze hadden we niet echt. Van het terrein af gaan kom je alleen maar meer obstakels tegen waar de bliksem in kan slaan en waardoor er gewonden of doden kunnen vallen. Bovendien ontruimen had echt geen zin meer. Waar laat je zoveel mensen???

Pinkpop was heel erg tof. Mijn hoogtepunt was Robert Plant. Niet verwacht omdat ik zijn nieuwe werk niet ken. Maar wat een magie kwam er van het podium.
Rolling Stones vielen wat tegen. Dat lag niet aan Mick want die rockt nog steeds. Maar de rest van de band is te oud om het tempo er lekker in te houden. Jammer.
Ik zag die borden ook, maar die waren losgetrokken..zag er wel huiselijk uit :) Maar ik zag ook heel veel meiden gewoon met hun broek ( nja, broek :') ) op de ijskoude grond gingen zitten met een poncho..of die bitches hebben geen gevoel of ze kunnen tegen de kou.

Wel heerlijk toen het overtrok dat de temperatuur meteen met 10 graden steeg weer :)
pi_140923994
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 18:03 schreef Caland het volgende:
Ik heb op 3 verschillende radiostations vanmorgen (ik ben een zapper als ik rij :') ) gehoord dat Stromae absoluut het beste was wat pinkpop te bieden had dit weekend. Was het echt zo goed? :o
Ik heb het niet gezien. Maar ik snap die hele Stromaehype dan ook niet. Ik vond Biffy Clyro geweldig, Rob Zombie was goed, Mastadon was ook leuk en Avenged Sevenfold was voor mij een hele positieve verrassing en metallica was weer erg goed.
pi_140924005
Ik kan prima tegen kou, maar ik kan dus níet tegen natte voeten. Had ik gisteren dus vette pech. Mijn schoenen waren echt totaal naar de maan na 3 dagen rondsjouwen en een paar regenbuien.

En inderdaad, meisjes in topjes en korte broek. Ik kreeg het gewoon koud als ik daar naar keek. :X
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_140924057
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kan prima tegen kou, maar ik kan dus níet tegen natte voeten. Had ik gisteren dus vette pech. Mijn schoenen waren echt totaal naar de maan na 3 dagen rondsjouwen en een paar regenbuien.

En inderdaad, meisjes in topjes en korte broek. Ik kreeg het gewoon koud als ik daar naar keek. :X
Mja, 2 uur ervoor was het nog bloedheet dus wel begrijpelijk. Mijn schoenen zijn juist weer mooi en schoon geworden door die storm ( van zwart naar grijs weer ) :P Alleen even drogen nu.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:09:09 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_140924065
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:07 schreef ChatGirl het volgende:

Gewoon doorzuipen, dan valt het wel mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_140924175
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Mja, 2 uur ervoor was het nog bloedheet dus wel begrijpelijk. Mijn schoenen zijn juist weer mooi en schoon geworden door die storm ( van zwart naar grijs weer ) :P Alleen even drogen nu.
Die van mij zijn in Landgraaf achter gebleven.
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat heb ik dan ook gedaan ^O^
pi_140924242
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Was niet tegenop te zuipen. Het al waterige bier bleef zichzelf maar vullen :7
pi_140924333
Dat de bar nog open was snap ik nog steeds niet. Een compleet stalen constructie, fijn voor het personeel.......
pi_140924380
Ik vraag me af hoeveel erwtensoep ze verkocht hebben.
pi_140924399
Iemand hier die ook de bazencoctails van Happy Drinks heeft gehad. Die waren me een partij lekker :9
pi_140924467
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:14 schreef Oceanonix het volgende:
Dat de bar nog open was snap ik nog steeds niet. Een compleet stalen constructie, fijn voor het personeel.......
PLus de 30 mensen die overal aan de bar hingen :P Ach, ik vond het wel prima, ik moest toch blijven drinken wat zo wel kon. Die bliksem interesseerde mij ook echt helemaal niks..een mooie dood zou het geweest zijn maar die kans is toch minimaal. :D
pi_140924569
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:58 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Je weet totaal niet waar het over gaat of wel? Dan kan je beter even naar Geenstijl. Daar staan ook van die debiele uitspraken die nergens op slaan. Ze hebben juist erg goed de kalmte weten te bewaren, zodat er bij het publiek geen onrust is ontstaan. Ze hebben goed instructie gegeven wat wel te doen, wat niet te doen, en waar niet te staan.
Nou echt enorm goede instructies: niet bij metalen objecten gaan staan maar vervolgens twee complete voorvakken wel door metalen poortjes terug loodsen en ze vervolgens verzamelen rondom de bliksemafleiders :')

Man, ik heb al 1000 festivals meegemaakt. Dit was gewoon een regenbui en wat flitsen. Er was totaal niks aan de hand op het open veld. Dat je een tent nog wil ontruimen prima.
De enige die in paniek waren was de security zelf, Smeets en Corton.
pi_140924665
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:19 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Nou echt enorm goede instructies: niet bij metalen objecten gaan staan maar vervolgens twee complete voorvakken wel door metalen poortjes terug loodsen en ze vervolgens verzamelen rondom de bliksemafleiders :')

Man, ik heb al 1000 festivals meegemaakt. Dit was gewoon een regenbui en wat flitsen. Er was totaal niks aan de hand op het open veld. Dat je een tent nog wil ontruimen prima.
De enige die in paniek waren was de security zelf, Smeets en Corton.
ik kreeg de indruk dat ze erger verwacht hadden. Er werd gesproken over hagel door Smeets. En dat had gezien de heftigheid van de bui best kunnen gebeuren.
En in Belgie was 1 windhoos genoeg.........
pi_140924676
Wat ik trouwens wel slecht vond: toen Corton op het hoofdpodium zijn praatje stond te doen over wat te doen bij het noodweer was dit niet te horen bij het 3FM-podium.

Had dan het geluid doorgezet naar dat podium zodat de mensen die daar stonden ook wisten wat ze eventueel moesten doen, mocht de pleuris echt moeten zijn gebroken.
pi_140924682
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:14 schreef Oceanonix het volgende:
Jij stapt dus ook altijd uit de auto als het bliksemt?
Hoef je niet te doen ;) het personeel staat niet op het staal.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:24:01 #192
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_140924734
Ik ben vanmiddag weer thuis gekomen, het was te gek _O_ Bij metallica stond ik trouwens in het voorvak rechts in het midden ongeveer en nadat we eruit moesten en we er weer terug in kwamen stond ik alleen maar dichter bij de snake pit :P Mooi voorprogramma voor Metallica die onweersbui.

Ik zag ook -Hakuna- nog lopen :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:24:34 #193
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_140924750
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:22 schreef ChatGirl het volgende:
Wat ik trouwens wel slecht vond: toen Corton op het hoofdpodium zijn praatje stond te doen over wat te doen bij het noodweer was dit niet te horen bij het 3FM-podium.

Had dan het geluid doorgezet naar dat podium zodat de mensen die daar stonden ook wisten wat ze eventueel moesten doen, mocht de pleuris echt moeten zijn gebroken.
Hij riep het elke 10 minuten om, lijkt me sterk dat niemand het heeft gehoord.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_140924808
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:24 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Hij riep het elke 10 minuten om, lijkt me sterk dat niemand het heeft gehoord.
Dat wel. Maar er waren genoeg mensen die bij mij in de buurt stonden die het allemaal niet verstonden.
pi_140924935
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:22 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Jij stapt dus ook altijd uit de auto als het bliksemt?
Hoef je niet te doen ;) het personeel staat niet op het staal.
het was geen kooi van faraday en bovendien de bezoekers liepen een extra risico. Sluit de bar, roep het bij alle podia om (of leidt het geluid om). Zorg dat iedereen zich aan de instructies houdt en door de bar open te houden was het rustig blijven zitten op het veld niet voor iedereen van toepassing omdat ze nog steeds dorst hadden.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:29:28 #196
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_140924936
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:25 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Dat wel. Maar er waren genoeg mensen die bij mij in de buurt stonden die het allemaal niet verstonden.
Toen we buiten het voorvak moesten stond ik vooraan tegen die bouwhekken daar zat zwart doek op, een aantal hadden dat eraf getrokken, wij met z'n allen eronder, dus we stonden mooi droog/uit de wind met die regen. :P

Lag het trouwens aan mij of was het geluid de Arctic Monkeys niet helemaal lekker? Te veel bass ofzo. Ook jammer dat ze maar zo kort speelden.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:31:53 #197
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_140925016
Ook weer terug van m'n eerste editie. Beviel me prima en genoten van veel uiteenlopende genres en artiesten. Camping (A) beviel overigens prima, gezellige chaos. :D
pi_140925120
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 19:29 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

het was geen kooi van faraday en bovendien de bezoekers liepen een extra risico. Sluit de bar, roep het bij alle podia om (of leidt het geluid om). Zorg dat iedereen zich aan de instructies houdt en door de bar open te houden was het rustig blijven zitten op het veld niet voor iedereen van toepassing omdat ze nog steeds dorst hadden.
Ach, achter die barren stonden 6x zo hoge masten met bliksemafleiders..de bliksem zou daar inslaan.
pi_140925176
Ik vond het overigens toch niet helemaal netjes geregeld. Er waren een hoop mensen die eerst in het vak stonden en na de "evacuatie" buitengesloten werden, omdat ze via de noodpoortjes het vak hadden verlaten. Dus niet iedereen kwam weer netjes terug in het vak. Maar ja, dat kon ook eigenlijk niet. Het was echt dringen en duwen niet normaal meer. In de herkansing ben ik dus maar achter het vak blijven staan. Ik was ook via een noodpoortje het vak uitgegaan. En toen ik erachter kwam dat die poortjes gewoon dicht bleven, stond het vak alweer bijna vol. Ik ben niet iemand die perse vooraan wil staan, maar ik kan mij voorstellen dat een aantal zich flink genaaid voelden.
pi_140925208
Er zijn trouwens door dezelfde bui 5 doden gevallen in Duitsland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')