SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Oh dat was een stukje verder naar achteren niet te horen. Ik ben ook gewend dat niet enkel een voorvakje meedoet bij dit soort concerten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:17 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Dat was tijdens Wherever I may roam en dat was niet sarcastisch want in de voorvakken werd die echt heel hard meegezongen.
Aan de zijkant bij de trappen werd nog volop meegezongen ondanks dat we het eerste uur "geen beeld" hadden...bij creeping death gingen tot aan de brand krat de handen de lucht in. Het viel me nog mee...gezien de bui...best wel wat onderkoelde mensen gezien Rode Kruis stond bij de info balie druk alu dekentjes uit te delen...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat was een stukje verder naar achteren niet te horen. Ik ben ook gewend dat niet enkel een voorvakje meedoet bij dit soort concerten.
Ik denk dat het serieus de donkerste meest smerige bui was die ik ooit in NL heb gezien. We hebben in de auto geschuild....thank god voor mobiel internet en buienradars.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:34 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ook typisch: Jan Smeets snapt ophef niet over noodweer, terwijl juist hij de ophef heeft veroorzaakt.
Het publiek was helemaal niet in paniek, Smeets en Corton daarentegen...
http://www.theworldofchas(...)08d2f223bdee368a8d6e
Dat viel allemaal reuze mee. Dat er dan idioten aan palen blijven hangen zou mij ook de kriebels bezorgen ( mja, konden ook buitenlanders zijn ). Sowieso vergeten ze daar dat er rondom het terrein overal bliksemafleiders stonden..prima beslissing vond ik het en ik heb mij geen 1 seconde zorgen gemaakt...Wel mooi die inslagenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:34 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ook typisch: Jan Smeets snapt ophef niet over noodweer, terwijl juist hij de ophef heeft veroorzaakt.
Het publiek was helemaal niet in paniek, Smeets en Corton daarentegen...
http://www.theworldofchas(...)08d2f223bdee368a8d6e
Het viel helemaal niet mee. Of wil je zeggen dat het evacueren van twee complete voorvakken niet voortkomt uit paniek?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat viel allemaal reuze mee. Dat er dan idioten aan palen blijven hangen zou mij ook de kriebels bezorgen ( mja, konden ook buitenlanders zijn ). Sowieso vergeten ze daar dat er rondom het terrein overal bliksemafleiders stonden..prima beslissing vond ik het en ik heb mij geen 1 seconde zorgen gemaakt...Wel mooi die inslagen
nee voorzorg. Als dat scherm om wat voor reden wind vangt en gaat zeilen wil je daar niet staan. Wacht je tot hij gaat zeilen en voor je dan gewonden en doden af? Of wacht je dat niet af en haal je zo'n vak leeg. Ik heb absoluut geen paniek bij Corton gehoord. Hij was dwingend en dat was nodig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:46 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Het viel helemaal niet mee. Of wil je zeggen dat het evacueren van twee complete voorvakken niet voortkomt uit paniek?
Als meneer Smeets in het interview het allemaal zo overdreven vond wat betreft noodweer dan zou hij eens heel hard gelachen hebben als iemand hem voorstelde de voorvakken te evacueren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:50 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
nee voorzorg. Als dat scherm om wat voor reden wind vangt en gaat zeilen wil je daar niet staan. Wacht je tot hij gaat zeilen en voor je dan gewonden en doden af? Of wacht je dat niet af en haal je zo'n vak leeg. Ik heb absoluut geen paniek bij Corton gehoord. Hij was dwingend en dat was nodig.
waar had jij heen geëvacueerd? Bedenk dat we daar met 60.000 mensen stonden.....quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:54 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Als meneer Smeets in het interview het allemaal zo overdreven vond wat betreft noodweer dan zou hij eens heel hard gelachen hebben als iemand hem voorstelde de voorvakken te evacueren.
Ik heb me wel even zorgen gemaakt over de schermen. Op een gegeven momenten waren ze flink heen en weer aan het zwaaien. Zag er soms niet echt geruststellend uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat viel allemaal reuze mee. Dat er dan idioten aan palen blijven hangen zou mij ook de kriebels bezorgen ( mja, konden ook buitenlanders zijn ). Sowieso vergeten ze daar dat er rondom het terrein overal bliksemafleiders stonden..prima beslissing vond ik het en ik heb mij geen 1 seconde zorgen gemaakt...Wel mooi die inslagen
Wat wil je niet snappen? Precies wat Oceanonix zegt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:54 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Als meneer Smeets in het interview het allemaal zo overdreven vond wat betreft noodweer dan zou hij eens heel hard gelachen hebben als iemand hem voorstelde de voorvakken te evacueren.
Ja begrijp ik wel, dat was ook het enige wat mis had kunnen gaan imo. Maar als je de toppen van de Brandbier tent zag wist je dat ze al rekening hadden gehouden met storm ( helemaal afgedicht wat normaal niet is ).quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik heb me wel even zorgen gemaakt over de schermen. Op een gegeven momenten waren ze flink heen en weer aan het zwaaien. Zag er soms niet echt geruststellend uit.
Ik had helemaal niks gedaan, ik heb wel erger meegemaakt op festivals.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
waar had jij heen geëvacueerd? Bedenk dat we daar met 60.000 mensen stonden.....
Als je goed geluisterd had, wist je dat de maatregelen ook vanuit het management van Metallica kwamen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:57 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik had helemaal niks gedaan, ik heb wel erger meegemaakt op festivals.
Wat ik bedoel te zeggen: Smeets roept dat het allemaal onzin is die ophef over dat noodweer maar vervolgens zet hij wel de hele boel op de kop. Als hij het dan zo'n onzin vond had hij niks gedaan.
dus jij had gewacht tot iemand een scherm had terug gekopt?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:57 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen: Smeets roept dat het allemaal onzin is die ophef over dat noodweer maar vervolgens zet hij wel de hele boel op de kop. Als hij het dan zo'n onzin vond had hij niks gedaan.
Wanneer het geweld in Dusseldorf daar langs was gegaan dan gaat loopt het volkomen uit de hand.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:50 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
nee voorzorg. Als dat scherm om wat voor reden wind vangt en gaat zeilen wil je daar niet staan. Wacht je tot hij gaat zeilen en voor je dan gewonden en doden af? Of wacht je dat niet af en haal je zo'n vak leeg. Ik heb absoluut geen paniek bij Corton gehoord. Hij was dwingend en dat was nodig.
Ach dat was gewoon allemaal show, indirect dreigen dat de show anders niet door zou gaan als het publiek niet zou luisteren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Als je goed geluisterd had, wist je dat de maatregelen ook vanuit het management van Metallica kwamen.
Het voorvak leeghalen en omroepen dat mensen op het terrein moeten blijven maar uit de buurt van alle masten en dergelijke? Hij heeft precies genoeg gedaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:57 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Hoe had jij ze laten luisteren??quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:59 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ach dat was gewoon allemaal show, indirect dreigen dat de show anders niet door zou gaan als het publiek niet zou luisteren.
Nee hoor, Corton hield op het podium steeds contact met het management en had steeds overleg. To be fair, dit kon je alleen zien als je wat vooraan stond.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:59 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ach dat was gewoon allemaal show, indirect dreigen dat de show anders niet door zou gaan als het publiek niet zou luisteren.
Dat beetje regen en die paar flitsen? Kom op zeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:58 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
dus jij had gewacht tot iemand een scherm had terug gekopt?
Of iemand de Darwin award had gewonnen door de palen te blijven likken???
En flinke rukwindenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:02 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Dat beetje regen en die paar flitsen? Kom op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |