Ik had helemaal niks gedaan, ik heb wel erger meegemaakt op festivals.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
waar had jij heen geëvacueerd? Bedenk dat we daar met 60.000 mensen stonden.....
Als je goed geluisterd had, wist je dat de maatregelen ook vanuit het management van Metallica kwamen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:57 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik had helemaal niks gedaan, ik heb wel erger meegemaakt op festivals.
Wat ik bedoel te zeggen: Smeets roept dat het allemaal onzin is die ophef over dat noodweer maar vervolgens zet hij wel de hele boel op de kop. Als hij het dan zo'n onzin vond had hij niks gedaan.
dus jij had gewacht tot iemand een scherm had terug gekopt?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:57 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen: Smeets roept dat het allemaal onzin is die ophef over dat noodweer maar vervolgens zet hij wel de hele boel op de kop. Als hij het dan zo'n onzin vond had hij niks gedaan.
Wanneer het geweld in Dusseldorf daar langs was gegaan dan gaat loopt het volkomen uit de hand.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:50 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
nee voorzorg. Als dat scherm om wat voor reden wind vangt en gaat zeilen wil je daar niet staan. Wacht je tot hij gaat zeilen en voor je dan gewonden en doden af? Of wacht je dat niet af en haal je zo'n vak leeg. Ik heb absoluut geen paniek bij Corton gehoord. Hij was dwingend en dat was nodig.
Ach dat was gewoon allemaal show, indirect dreigen dat de show anders niet door zou gaan als het publiek niet zou luisteren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Als je goed geluisterd had, wist je dat de maatregelen ook vanuit het management van Metallica kwamen.
Het voorvak leeghalen en omroepen dat mensen op het terrein moeten blijven maar uit de buurt van alle masten en dergelijke? Hij heeft precies genoeg gedaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:57 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Hoe had jij ze laten luisteren??quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:59 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ach dat was gewoon allemaal show, indirect dreigen dat de show anders niet door zou gaan als het publiek niet zou luisteren.
Nee hoor, Corton hield op het podium steeds contact met het management en had steeds overleg. To be fair, dit kon je alleen zien als je wat vooraan stond.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:59 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ach dat was gewoon allemaal show, indirect dreigen dat de show anders niet door zou gaan als het publiek niet zou luisteren.
Dat beetje regen en die paar flitsen? Kom op zeg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:58 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
dus jij had gewacht tot iemand een scherm had terug gekopt?
Of iemand de Darwin award had gewonnen door de palen te blijven likken???
En flinke rukwindenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:02 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Dat beetje regen en die paar flitsen? Kom op zeg.
Het geluk is met de dommen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:02 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
even onder je steen vandaan komen. In deze storm zijn verderop in Duitsland doden gevallen......quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:02 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ja maar ik zag geen bomen voor het podium staanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:03 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
even onder je steen vandaan komen. In deze storm zijn verderop in Duitsland doden gevallen......
Dus had je gewacht tot er wel wat misgegaan. Dan had Metallica de komende jaren een probleem gehad. Kijk naar Pearl Jam. En Pinkpop 2014 was de laatste geweest.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:03 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Niet, want zoals gezegd had ik geen maatregelen getroffen.
Het was maar een klein buitje, niets aan de hand.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:03 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
even onder je steen vandaan komen. In deze storm zijn verderop in Duitsland doden gevallen......
een scherm kan niet omvallen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:04 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ja maar ik zag geen bomen voor het podium staan
Het beeld op radar zag er anders uit. Ik snap de waarschuwingen wel. Maar blijf volgende keer lekker op je zolderkamer...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was maar een klein buitje, niets aan de hand.
Hij bedoelde het sarcastischquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:06 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Het beeld op radar zag er anders uit. Ik snap de waarschuwingen wel. Maar blijf volgende keer lekker op je zolderkamer...
Je sarcasmeradar staat uit?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:06 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Het beeld op radar zag er anders uit. Ik snap de waarschuwingen wel. Maar blijf volgende keer lekker op je zolderkamer...
Volgens mij heeft hij zich vastgebeten in zijn mening.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:03 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
ja want ik zie alleen maar een paar hele stomme mensen hier. Net als die lui die voor de darwin award gingen door tegen de palen te pissen. De mensen die gewoon bleven staan ondanks het verzoek te gaan zitten. De mensen die toch bij de stands gingen staan, terwijl die van staal zijn.quote:
Ach daar in Landgraaf stond een groot veld vol met domme mensen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:10 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
ja want ik zie alleen maar een paar hele stomme mensen hier.
Dat betwijfel ik eerlijk gezegd. Laten we nou niet doen alsof noodweer gelijkstaat aan honderden gewonden en enkele doden hé op een aantal vierkante meter.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:08 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Als we het gedeelte hadden gehad dat over Aachen en zo ging had het er anders uitgezien, dat zeg ik je.
Ik kwam er precies op het goeie moment langs. Was geweldigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Iemand nog bij de Golden Oldies geweest? Man, wat ging het daar los zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |