SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahoučte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 12 juni hoor ik het opnieuw of ik geslaagd ben.![]()
Het wordt dan wel weer gut als je volgend jaar besluit te stoppen met je studie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
*edit;
Ben je geslaagd? Mooi! Geen leenstelsel![]()
![]()
![]()
Of je wisselt gewoon van studie. Je behoud stufi danquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:11 schreef exelletor het volgende:
[..]
Het wordt dan wel weer gut als je volgend jaar besluit te stoppen met je studie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:34 schreef PartyHard het volgende:
GeslaagdHé, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgensmij niet...quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Of je wisselt gewoon van studie. Je behoud stufi dan
Jawel, je meld je namelijk bij Studielink en DUO aan voor een stufi. Indien je die eenmaal hebt is het aan jou om een studie te volgen toch?quote:
Verschil moet er zijn hčquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:11 schreef Disaster666 het volgende:
Waarom kunnen ze niet iedereen de uitslag vandaag geven?... nu moeten alle vwo'rs en havisten nog tot morgen wachten. *thumbs down*
Er zijn scholen die de vmbo ers laat wachten tot havo en vwo op die school ook bekend is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:11 schreef Disaster666 het volgende:
Waarom kunnen ze niet iedereen de uitslag vandaag geven?... nu moeten alle vwo'rs en havisten nog tot morgen wachten. *thumbs down*
Zelf uitrekenen met N-termen..? Concluderen: Geslaagd/gezakt>herkansing/definitief?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er zijn scholen die de vmbo ers laat wachten tot havo en vwo op die school ook bekend is.
dat zeiden ze vorig jaar ook over vwo wiskunde A en Engelsquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:55 schreef Kanu4 het volgende:
Op mijn VAVO werden mensen vandaag al gebeld vanaf 11:30. Ik werd gebeld om 11:45. Ik ben dik geslaagd en had me zorgen gemaakt om niks. Waarom heeft VMBO Engels zo'n hoge normering gekregen? Dat was echt heel makkelijk en daar heb ik dan ook een 8.6 op gehaald.
Gefeliquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:42 schreef pieter12 het volgende:
Cum laude geslaagd, volgend jaar havo. Eindelijk!!!
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:24 schreef exelletor het volgende:
[..]
Is mijn school een van de eerste die iedereen om 12 uur belt?
Mijn school al om 11quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:24 schreef exelletor het volgende:
[..]
Is mijn school een van de eerste die iedereen om 12 uur belt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:04 schreef superniger het volgende:
Zijn jullie echt blij met een vmbo diploma?
nou nou, mag je toch gewoon wel blij mee zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:04 schreef superniger het volgende:
Verzuurde FOK!ersquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:04 schreef superniger het volgende:
Beetje kinderachtig ditquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:04 schreef superniger het volgende:
Helemaalnaardebasisquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu is je username ook niet meer relevant denk ik zo
Ik admireer je username/reactie ratioquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:04 schreef superniger het volgende:
Je admireert? Bedoel je adoreer? Of wat..quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:07 schreef PageHoofd het volgende:
[..]
Ik admireer je username/reactie ratio
misschien dacht hij aan admire en dus bewonderenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:10 schreef J03llV het volgende:
[..]
Je admireert? Bedoel je adoreer? Of wat..
Geen nederlands woord volgens mij, Admirerenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:15 schreef ownz123 het volgende:
[..]
misschien dacht hij aan admire en dus bewonderen
is het idd nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:16 schreef J03llV het volgende:
[..]
Geen nederlands woord volgens mij, Admireren
Is een grap van een bodybuilding forum en vergat dat dit /fok/ wasquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:10 schreef J03llV het volgende:
[..]
Je admireert? Bedoel je adoreer? Of wat..
Dan is het je vergevenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:59 schreef PageHoofd het volgende:
[..]
Is een grap van een bodybuilding forum en vergat dat dit /fok/ was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog een vraagje; moet ik nu 2 jaar havo of 2 jaar mbo doen? beiden hebben zo hun voor en nadelen. Ik wil zowizo door naar het hbo.Ik ben geil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reset
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:13 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik heb alleen maar achten en negens gehaald voor mijn vmbo-t examen![]()
![]()
![]()
Het hele jaar niks doen en 10 minuten een uurtje voor mn examens leren heeft goed geholpen.
Ik heb nog een vraagje; moet ik nu 2 jaar havo of 2 jaar mbo doen? beiden hebben zo hun voor en nadelen. Ik wil zowizo door naar het hbo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna 2 jaar 1e klas MTS gedaan, 2 jaar Havo met diploma voor 5 vakken, 1 dag HTS en 1 jaar post grad op uni met 2 van de 4 certificaten.
[ Bericht 3% gewijzigd door Individual op 12-06-2014 04:42:33 ]reset
quote:Op donderdag 12 juni 2014 04:37 schreef Individual het volgende:
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna 2 jaar 1e klas MTS gedaan, 2 jaar Havo met diploma voor 5 vakken, 1 dag HTS en 1 jaar post grad op uni met 2 van de 4 certificaten.![]()
Zelf vind ik economie en wiskunde de leukste vakkenna gym natuurlijk. Maar op het vmbo zijn deze vakken te makkelijk, hierdoor verveelde ik me vaak tijdens deze lessen.
Ik hoop dat ik later een economisch gerichte studie op het hbo kan volgen en dat ik mezelf verder kan ontwikkelen daarmee. Alleen weet ik nog niet of ik dat via de havo of het mbo moet bereiken.
Zelf denk ik aan een 2-jarig studietraject op het mbo, met dit traject krijg ik alleen vakken waar ik interesse in heb en zie ik hoe alles in de praktijk werkt via een stage. Maar ik hoor vaak dat het mbo wordt gezien als een buurthuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de havo trekt mij ook erg aan, maar zelf weet ik niet of ik daar de discipline voor heb. Want op de havo zal ik weer vakken zoals natuurkunde en geschiedenis krijgen (Wat natuurlijk interessant is maar wat voor mij totaal nutteloos is) . Ook zal ik na de havo geen stufi krijgen, dit betekent dat ik zal moeten lenen wat ik eigenlijk helemaall niet wil.
struggles
Ik ben geil
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik dus wil zeggen is dat vervolgopleidingen niet voor iedereen zijn, maar ik zal opleidingen niet afraden voor iedereen.
..beetje off topic, maar GESLAAGD!!
reset
Moet m'n cijferlijst vanmiddag gaan halen, dus ik weet het nog nietquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:57 schreef Greens1 het volgende:
Geslaagd! Een hele mooie lijst, zei mijn mentor. Pfjieuw.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:57 schreef Greens1 het volgende:
Geslaagd! Een hele mooie lijst, zei mijn mentor. Pfjieuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had meer met nutteloze whatsapp groepen meer moeten doen, dan zou ik het nu gelijk weten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik had misschien dit jaar wat meer met Facebook moeten doen, de enige vrienden die ik van school heb zitten in andere klassen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:10 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik had meer met nutteloze whatsapp groepen meer moeten doen, dan zou ik het nu gelijk weten.
Misschien gezakten achteraf?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:16 schreef exelletor het volgende:
Facebook begint wat levendiger te worden. Apart dat iemand met achternaam die met een V begint al weet dat die geslaagd is.
Nope, gezakten zouden als eerste gebeld worden. En van de HAVO stond er een status van iemand die gezakt was. Nog niemand uit mijn mentorgroepje, dus maar even afwachten.quote:
Bij ons zat er geen echte volgorde in, dus dat hoeft niet per se.quote:
Bij mij wel. Kon toch. Verschilt per school.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:19 schreef Bijna het volgende:
[..]
Bij ons zat er geen echte volgorde in, dus dat hoeft niet per se.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:45 schreef exelletor het volgende:
Mijn linker muisknop is inmiddels overleden.
Een CITO score van 547quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:46 schreef bram1241 het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAGD.. oh was vorig jaar al geslaagd.. maar alsnog
544, dat is inmiddels 7 jaar geledenquote:
Haha ik had 542 en kreeg ook havo advies; zelfs in de brugklas. Dat terwijl ik nu afgerond 5 achten heb bij mijn SE-gemiddeldenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:49 schreef ownz123 het volgende:
Ik had 538, laagste van onze school zeiden ze nog...wilden ze me ook nog HAVO aansmeren na de 1ste, terwijl ik genoeg punten had voor het VWO
Spannend in de zin van net een voldoende ?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:39 schreef ownz123 het volgende:
Had het nog spannend gemaakt met Nederlands, maar ben geslaagd
Spannend in de zin, dat ik een 5 heb en het misschien bijna een 4 was geworden. Weet mijn cijfer niet precies, dus ik zie het welquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:02 schreef appie1994 het volgende:
[..]
Spannend in de zin van net een voldoende ?
Je broer zal trots op je zijnquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:22 schreef Martialis het volgende:
Geslaagd en toegelaten tot IBIO, mijn dag kan niet meer stuk.
quote:
Zoiets heb ik ook gedaan op de HBO. 1 dag en ben toen geëmigreerd. Effectieve studie wel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:22 schreef Martialis het volgende:
Geslaagd en toegelaten tot IBIO, mijn dag kan niet meer stuk.
En dan nog typfouten makenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:28 schreef nofxtbr het volgende:
Geslaagd voor antheneum potverdorie! !! Wie had dat gedacht
Jij doet drugsquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:21 schreef BlueJeans het volgende:
HEEUUJJJ geslaagd. Nu lekker feestvieren en aan de drugs!![]()
vavo he zw bellen niet eens kankerquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:57 schreef levson het volgende:
[..]
Geloof er weinig van. Waarom zo laat?
Wut? Ik kan me geen situatie voorstellen waar dat mogelijk is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:00 schreef Drolflap het volgende:
Geslaagd, Lotingsklasse A, 5 en 6 vwo in een jaar
Ga me nou niet vertellen dat je geslaagd bentquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:03 schreef mapima het volgende:
ik heb maar 3 ce onvoldoendessk een 5.1 bio een 5.2 duits 4.7
maar eindlijst alleen duits een 4 (:
cijferlijst staat op mm fb geborenbin leiden schoolgaande te vavo dh jwzquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat je geslaagd bent
Ben je nou geslaagd of niet? En waarom wordt een 4,7 bij jullie afgerond naar een 4?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:06 schreef mapima het volgende:
[..]
cijferlijst staat op mm fb geborenbin leiden schoolgaande te vavo dh jwz
Oops, lotingsklasse b maar ik zit/zat op luzac college dus het is mogelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wut? Ik kan me geen situatie voorstellen waar dat mogelijk is.
Ik bedoel 5 en 6 binnen een jaarquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:09 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Oops, lotingsklasse b maar ik zit/zat op luzac college dus het is mogelijk
Ik denk ivm SE cijfer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben je nou geslaagd of niet? En waarom wordt een 4,7 bij jullie afgerond naar een 4?
Hey, ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:10 schreef Drolflap het volgende:
[..]
http://www.luzac.nl/
Ouders met geld
De stadquote:
Amsterdamquote:
Jij ? Groningen ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |