SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 12 juni hoor ik het opnieuw of ik geslaagd ben.![]()
Het wordt dan wel weer gut als je volgend jaar besluit te stoppen met je studie.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
*edit;
Ben je geslaagd? Mooi! Geen leenstelsel![]()
![]()
![]()
Of je wisselt gewoon van studie. Je behoud stufi danquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:11 schreef exelletor het volgende:
[..]
Het wordt dan wel weer gut als je volgend jaar besluit te stoppen met je studie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:34 schreef PartyHard het volgende:
GeslaagdHé, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgensmij niet...quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Of je wisselt gewoon van studie. Je behoud stufi dan
Jawel, je meld je namelijk bij Studielink en DUO aan voor een stufi. Indien je die eenmaal hebt is het aan jou om een studie te volgen toch?quote:
Verschil moet er zijn hèquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:11 schreef Disaster666 het volgende:
Waarom kunnen ze niet iedereen de uitslag vandaag geven?... nu moeten alle vwo'rs en havisten nog tot morgen wachten. *thumbs down*
Er zijn scholen die de vmbo ers laat wachten tot havo en vwo op die school ook bekend is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:11 schreef Disaster666 het volgende:
Waarom kunnen ze niet iedereen de uitslag vandaag geven?... nu moeten alle vwo'rs en havisten nog tot morgen wachten. *thumbs down*
Zelf uitrekenen met N-termen..? Concluderen: Geslaagd/gezakt>herkansing/definitief?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er zijn scholen die de vmbo ers laat wachten tot havo en vwo op die school ook bekend is.
dat zeiden ze vorig jaar ook over vwo wiskunde A en Engelsquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:55 schreef Kanu4 het volgende:
Op mijn VAVO werden mensen vandaag al gebeld vanaf 11:30. Ik werd gebeld om 11:45. Ik ben dik geslaagd en had me zorgen gemaakt om niks. Waarom heeft VMBO Engels zo'n hoge normering gekregen? Dat was echt heel makkelijk en daar heb ik dan ook een 8.6 op gehaald.
Gefeliquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:42 schreef pieter12 het volgende:
Cum laude geslaagd, volgend jaar havo. Eindelijk!!!
Jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:24 schreef exelletor het volgende:
[..]
Is mijn school een van de eerste die iedereen om 12 uur belt?
Mijn school al om 11quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:24 schreef exelletor het volgende:
[..]
Is mijn school een van de eerste die iedereen om 12 uur belt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:04 schreef superniger het volgende:
Zijn jullie echt blij met een vmbo diploma?
nou nou, mag je toch gewoon wel blij mee zijn?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:04 schreef superniger het volgende:
Verzuurde FOK!ersquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:04 schreef superniger het volgende:
Beetje kinderachtig ditquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:04 schreef superniger het volgende:
Helemaalnaardebasisquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nu is je username ook niet meer relevant denk ik zo
Ik admireer je username/reactie ratioquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:04 schreef superniger het volgende:
Je admireert? Bedoel je adoreer? Of wat..quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:07 schreef PageHoofd het volgende:
[..]
Ik admireer je username/reactie ratio
misschien dacht hij aan admire en dus bewonderenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:10 schreef J03llV het volgende:
[..]
Je admireert? Bedoel je adoreer? Of wat..
Geen nederlands woord volgens mij, Admirerenquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:15 schreef ownz123 het volgende:
[..]
misschien dacht hij aan admire en dus bewonderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |