SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
Doublepain - ovb
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hebben ze hier wel vaker hoor hahahahahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:27 schreef Evertjan het volgende:
jullie lijken nu net als Humberto Tan bij RTL Boulevard die lacht ook altijd keihard om zijn eigen grappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
GGMM_de_echte is een geniale gozer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hiermee vergeleken is GGMM_de_echte een komiek.
Sorry, mijn Duits is nogal ondermaatsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:29 schreef KingRoland het volgende:
Paxcon wat bedoelde hij met de derde naamval?
ER SIND HIER VIELE MUTTIESquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:30 schreef Grifte het volgende:
Ik zie Louis al op het podium staan, zijn arm zwiepend richting het publiek
WO IST DER BAHNHOF?
blijft een flopshow, net zoals gisteren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor de eerste reclame: flopshow
Na de eerste reclame: topshow
De saaie helft heb je gemist.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Best leuk uitzendinkje volgens mij
heb helaas de helft gemist maarja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nu hij in het buitenland speelt zal Ronald Spelbos wel regelmatig naar Frankfurt worden gestuurd.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga eens weg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef JenHermes het volgende:
Die Tommy BeugelsnogietsHet stereovoorbeeld van hoe je een programma juist niet op moet vullen. Wat is dit slecht zeg
Nee die Chief Oranje Officer, das lachen gieren brullen...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef JenHermes het volgende:
Die Tommy BeugelsnogietsHet stereovoorbeeld van hoe je een programma juist niet op moet vullen. Wat is dit slecht zeg
Stereovoorbeeld?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef JenHermes het volgende:
Zeurmutstwitter:MilenavanNot twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 23:17:36Of je nou blij moet zijn om sponsor te zijn van #VIOranje kun je je op dag 2 al afvragen.... Schaamteloos afzeiken #Heineken en #Snickers reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent zeker fan van Studio Voetbal, waar elke uitzending iemand met een bord staat: ''verboden te lachen''quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef JenHermes het volgende:
Wat een kutje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Zeurmutstwitter:MilenavanNot twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 23:17:36Of je nou blij moet zijn om sponsor te zijn van #VIOranje kun je je op dag 2 al afvragen.... Schaamteloos afzeiken #Heineken en #Snickers reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die snapt er echt niks vanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Dat is een hoed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef zeebeschuit het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef Max23 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel leuk dat ze kijkt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef zeebeschuit het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef superworm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben een trouwe kijker van VI en ik haat Studio voetbal met Jack, Ronald, Jan en Vermeulen maar het item met Tommy is tenenkrommendquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent zeker fan van Studio Voetbal, waar elke uitzending iemand met een bord staat: ''verboden te lachen''
Wat een zure kutquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef zeebeschuit het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw mening is tenenkrommed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik ben een trouwe kijker van VI en ik haat Studio voetbal met Jack, Ronald, Jan en Vermeulen maar het item met Tommy is tenenkrommend
Had gesnovenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:35 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Waar had Gijp het nou over met zn wakkie
sherlock jezekf evenquote:
Niet mee eens, dit is leuk voor één keer per week. Maar ik ben bang dat ze dit elke dag gaan doen.quote:
oh en dat wijf moet niet zeikenquote:
Iedere dag Toms tipquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet mee eens, dit is leuk voor één keer per week. Maar ik ben bang dat ze dit elke dag gaan doen.
Je faalt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:36 schreef Evertjan het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/BpTksTrCcAA4Ebm.jpg
[..]
ja erg leuk
Schuld van RTL4.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Elke editie wordt het meer gesponsord
Mwa, toen had je die Mora-mongoolquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:36 schreef hafcfan het volgende:
De sponsor items zijn erger dan 2 jaar geleden.
Wat is de gedachte achter het item dan? Die Tommy gaat ten eerste niet mee naar het WK, ten tweede heeft het item totaal niets met het WK in Brazilië te maken en ten 3de zijn er wel betere manieren om een programma op te vullen als je dan toch een item wil gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef superworm het volgende:
[..]Als zij uitkomt op het ESF voor Frankrijk ga ik stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd, je bent net zo grappig als Wilfred.quote:
Naar mijn weten is het WK nog geeneens begonnen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wat is de gedachte achter het item dan? Die Tommy gaat ten eerste niet mee naar het WK, ten tweede heeft het item totaal niets met het WK in Brazilië te maken en ten 3de zijn er wel betere manieren om een programma op te vullen als je dan toch een item wil gebruiken
Is jouw glas azijn nog niet op?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wat is de gedachte achter het item dan? Die Tommy gaat ten eerste niet mee naar het WK, ten tweede heeft het item totaal niets met het WK in Brazilië te maken en ten 3de zijn er wel betere manieren om een programma op te vullen als je dan toch een item wil gebruiken
neem aan dat jullie daar gaan kijken ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was flink zoeken maar heb je juiste post gevonden.
Jammer. Ik zal je missen.
Gr gr
Kuyt is een faalhaas.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
Kuijt is de schakel die nog gemist wordt. Raar dat niemand dat door heeft.
Bij VV Katwijk?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:42 schreef marcodej het volgende:
Ik ga vrijdag misschien kijken in de Dirk Kuijt Kantine, vlakbij de Dirk Kuijt Tribune.
Nee, die haten onze Dirk.quote:
Siem of Luuk?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay - van Persie - Robben
Strootman - Sneijder - de Jong
Was eigenlijk het beste geweest
GGMM is het eens.
Zonder verdediging en maar met 7 man ben je wel erg kwetsbaar hoor xDquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay - van Persie - Robben
Strootman - Sneijder - de Jong
Was eigenlijk het beste geweest
GGMM is het eens.
Jij hebt me overtuigd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slobeend en ik steunen Jordy Clasiegod
Ik zie er 6.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder verdediging en maar met 7 man ben je wel erg kwetsbaar hoor xD
Hij gaat liever af.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:43 schreef Cavaliers het volgende:
Janmaat heeft een hekel aan opkomen, zei hij dat nou?
janmaatquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:43 schreef Cavaliers het volgende:
Janmaat heeft een hekel aan opkomen, zei hij dat nou?
Cafu was de rechtsback inderdaad.quote:
Onbekende speler jaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cafu was de rechtsback inderdaad.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:45 schreef Jimbo het volgende:
Kieft is vooral benieuwd naar de kwaliteit van Koke
Zwitserland gaat ze de eerste ronde opvreten met Gokhan Inler en Shaqiri als toppers.quote:
Dat geldt ook voor Joop Braakhekkequote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:45 schreef Jimbo het volgende:
achtste finale exit tegen Argentinië, als ze niet zo kut hadden geloot hadden ze kans gehadquote:
Achterin is het een gatenkaas.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwitserland gaat ze de eerste ronde opvreten met Gokhan Inler en Shaqiri als toppers.
Neuh, Zwitserland heeft een slot op de deur. Spanje kwam er vier jaar geleden niet door maar nu hebben ze ook nog aanvallende kwaliteit.quote:
Totale mens principequote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van gaal vindt een uitschakeling ook bij het proces horen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, Zwitserland heeft een slot op de deur. Spanje kwam er vier jaar geleden niet door maar nu hebben ze ook nog aanvallende kwaliteit.
Kloptquote:
Demy stuurt een kaartje naar zichzelf.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef S0nic het volgende:
Naar wie zullen Demy de Zeeuw en Jan smit een kaartje sturen.
Beste gast. Kan niemand aan tippen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Dijkstra heeft louter verstandige dingen gezegd vanavond aan tafel.
Arno Vermeulen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef S0nic het volgende:
Jan Smit naar Sneijder. Iets over bestek dat Wesley nog van Jantje heeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:48 schreef S0nic het volgende:
nee danny had het te druk met zn geld van de google ads tellen.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |