SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
Doublepain - ovb
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hebben ze hier wel vaker hoor hahahahahahaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:27 schreef Evertjan het volgende:
jullie lijken nu net als Humberto Tan bij RTL Boulevard die lacht ook altijd keihard om zijn eigen grappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
GGMM_de_echte is een geniale gozer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hiermee vergeleken is GGMM_de_echte een komiek.
Sorry, mijn Duits is nogal ondermaatsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:29 schreef KingRoland het volgende:
Paxcon wat bedoelde hij met de derde naamval?
ER SIND HIER VIELE MUTTIESquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:30 schreef Grifte het volgende:
Ik zie Louis al op het podium staan, zijn arm zwiepend richting het publiek
WO IST DER BAHNHOF?
blijft een flopshow, net zoals gisteren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor de eerste reclame: flopshow
Na de eerste reclame: topshow
De saaie helft heb je gemist.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef Paxcon het volgende:
Best leuk uitzendinkje volgens mij
heb helaas de helft gemist maarja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nu hij in het buitenland speelt zal Ronald Spelbos wel regelmatig naar Frankfurt worden gestuurd.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga eens weg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef JenHermes het volgende:
Die Tommy BeugelsnogietsHet stereovoorbeeld van hoe je een programma juist niet op moet vullen. Wat is dit slecht zeg
Nee die Chief Oranje Officer, das lachen gieren brullen...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef JenHermes het volgende:
Die Tommy BeugelsnogietsHet stereovoorbeeld van hoe je een programma juist niet op moet vullen. Wat is dit slecht zeg
Stereovoorbeeld?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef JenHermes het volgende:
Zeurmutstwitter:MilenavanNot twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 23:17:36Of je nou blij moet zijn om sponsor te zijn van #VIOranje kun je je op dag 2 al afvragen.... Schaamteloos afzeiken #Heineken en #Snickers reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent zeker fan van Studio Voetbal, waar elke uitzending iemand met een bord staat: ''verboden te lachen''quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:32 schreef JenHermes het volgende:
Wat een kutje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Zeurmutstwitter:MilenavanNot twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 23:17:36Of je nou blij moet zijn om sponsor te zijn van #VIOranje kun je je op dag 2 al afvragen.... Schaamteloos afzeiken #Heineken en #Snickers reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die snapt er echt niks vanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Dat is een hoed.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef zeebeschuit het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef Max23 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel leuk dat ze kijkt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef zeebeschuit het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef superworm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben een trouwe kijker van VI en ik haat Studio voetbal met Jack, Ronald, Jan en Vermeulen maar het item met Tommy is tenenkrommendquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent zeker fan van Studio Voetbal, waar elke uitzending iemand met een bord staat: ''verboden te lachen''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |